Kanervan tekstareista

oopperalaulu

122

25564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepi

      Hienosti tehty, vaikka en tämän tyyppisestä musiikista niin välitä.

      • kulkee naiset

        Iken perässä kieli pitkällä niinkuin kuvasta näkyy tuolla etusivulla.Ihmekkös tuo jos sitte joskus sortuu.Niin kävis minullekki.


    • LAHJAKKUUS

      -Onko puutarhasi hoidettu?

      • Mietiskelijä stadista

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen


      • Elsa71
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        Todella järkyttävää että jollain on NÄIN sairaat aivot!!!
        Ihminen on lopultakin susi toiselleen.

        Yämä ei ole edes huumoria enää.


      • mauton..
        Elsa71 kirjoitti:

        Todella järkyttävää että jollain on NÄIN sairaat aivot!!!
        Ihminen on lopultakin susi toiselleen.

        Yämä ei ole edes huumoria enää.

        Puuttuvan tyylitajun ilmentymä.


      • huohhoijaaa...................
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        Tosi tolloa käytöstä ihmisiltä, kuvottavaa.
        Koskas tekstiviestit ovat kielletty?
        Aivan unbeliveble..


      • Lisää
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        ahdistusta päin vastoin, et taida ymmärtää mitään asiasta. Minkään en suosi vittuilua mutta tämä kyllä helpottaa sitä, kun hommaa ei oteta niin vkavasti vaan huumorilla niin homma laimenee. You Know that?


      • nainen5
        Lisää kirjoitti:

        ahdistusta päin vastoin, et taida ymmärtää mitään asiasta. Minkään en suosi vittuilua mutta tämä kyllä helpottaa sitä, kun hommaa ei oteta niin vkavasti vaan huumorilla niin homma laimenee. You Know that?

        selvästi pottuilua, mutta ei taida ukko ymmärtää.


      • Mietiskelijä stadista
        Lisää kirjoitti:

        ahdistusta päin vastoin, et taida ymmärtää mitään asiasta. Minkään en suosi vittuilua mutta tämä kyllä helpottaa sitä, kun hommaa ei oteta niin vkavasti vaan huumorilla niin homma laimenee. You Know that?

        Onko sinun mielestäsi hyvääkin huumoria toisen ihmisen henkinen painostaminen ja elämän mitätöiminen??? Jos tuollaisista asioita todellakin tuntee nautintoa, niin täytyy ihmisen olla oikeesti sairas. Henkilökohtainen kysymys: Oletko koskaan ajatellut vähääkään, miltä siitä kohteesta tuntuu oikeesti ja mistä tiedät miten herkkä hän on ??? Uskon, että hän on paljon parempi ihminen kuin sinä tulet koskaan olemaan. Nauti sinä kuule vaan ja käännä katseesi kaikesta järkevästä toiminnasta pois. Se on sinulle varmasti helppoa. En tunne Kanervaa henkilökohtaisesti, mutta olen kannustamassa häntä eteenpäin elämässään ja toivon hänelle kaikkea hyvää, enkä MITÄÄN pahaa niinkuin TE.


      • Nimetön
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        mie oon ihan sammaa mieltä jotta tuoolaanen jonnin joutava lirttailu pittäis lailla kielttee,
        ja vielläpä jopa työ aikannaan tekköö meijjän veron maksajjiin rahoilla,ei noin tehä naisille vuaan lähestyttään kirijeellä. sit mie maksan nää
        verorästit poikkeen.(linnaan joutasit kaverna)
        T:katkera veronmaksaja karjalasta.


      • Nimetön
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        näin on


      • että...
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Onko sinun mielestäsi hyvääkin huumoria toisen ihmisen henkinen painostaminen ja elämän mitätöiminen??? Jos tuollaisista asioita todellakin tuntee nautintoa, niin täytyy ihmisen olla oikeesti sairas. Henkilökohtainen kysymys: Oletko koskaan ajatellut vähääkään, miltä siitä kohteesta tuntuu oikeesti ja mistä tiedät miten herkkä hän on ??? Uskon, että hän on paljon parempi ihminen kuin sinä tulet koskaan olemaan. Nauti sinä kuule vaan ja käännä katseesi kaikesta järkevästä toiminnasta pois. Se on sinulle varmasti helppoa. En tunne Kanervaa henkilökohtaisesti, mutta olen kannustamassa häntä eteenpäin elämässään ja toivon hänelle kaikkea hyvää, enkä MITÄÄN pahaa niinkuin TE.

        Tuollainen aaria on lähinnä huumoria joka ei loukkaa viisasta miestä lisää. Kokemusta on ihan omasta takaa, tuollaien laukaiseen tilanteen jota pidetään tulehtuneena. Puhumattomuus ´ja humoorittomuus on vakavissa asioissa kaikista pahinta. Kun asiasta lasketaan leikkiä se kääntyy päälaelleen. Sinulla ei taida olla psykolokista silmää lainkaan eikä ymmärrystä ihmis mielen saloihin. Olen hyvin empaattinen ihminen ja osaan asettua toisen ihmisen kenkiin erinopmasiesti minä tunnen tuskaa koko maailman puolesta ja se masentaa / ahdistaa. Pila ei ole paha asia silloin kun se on tehty pilke silmäkulmassa. Olen täysin varma että tunnen nämä asiat sinua paremmin, kuin tunnen myös ihmisen kivun. Olen äärimmäisen herkkä ollut aina näyttelijänä ja sydänsiirron jälkeen tulin entistä herkemmäksi.


      • esimerkiksi
        että... kirjoitti:

        Tuollainen aaria on lähinnä huumoria joka ei loukkaa viisasta miestä lisää. Kokemusta on ihan omasta takaa, tuollaien laukaiseen tilanteen jota pidetään tulehtuneena. Puhumattomuus ´ja humoorittomuus on vakavissa asioissa kaikista pahinta. Kun asiasta lasketaan leikkiä se kääntyy päälaelleen. Sinulla ei taida olla psykolokista silmää lainkaan eikä ymmärrystä ihmis mielen saloihin. Olen hyvin empaattinen ihminen ja osaan asettua toisen ihmisen kenkiin erinopmasiesti minä tunnen tuskaa koko maailman puolesta ja se masentaa / ahdistaa. Pila ei ole paha asia silloin kun se on tehty pilke silmäkulmassa. Olen täysin varma että tunnen nämä asiat sinua paremmin, kuin tunnen myös ihmisen kivun. Olen äärimmäisen herkkä ollut aina näyttelijänä ja sydänsiirron jälkeen tulin entistä herkemmäksi.

        Olen laittanut Ilkalle kannustavan viestin vielä silloin kun kaveri oli ministeri. Eilen kirjoitin Vanhasen matille voiman toivotukset, teidän mitä yksityiselämän raiskaaminen merkitsee, se merkitsee mm. hidasta sisäistä kuolemaa.


      • tietysti
        esimerkiksi kirjoitti:

        Olen laittanut Ilkalle kannustavan viestin vielä silloin kun kaveri oli ministeri. Eilen kirjoitin Vanhasen matille voiman toivotukset, teidän mitä yksityiselämän raiskaaminen merkitsee, se merkitsee mm. hidasta sisäistä kuolemaa.

        on mahdollista että ike ei kykene vielä ottamaan asiaa huumorilla hän putosi korkealta ja kovaa ja ihan liian heppoisin perustein. Minä olisin toivonut hänen jatkavansa ja potkuista kirjoitin kriittisen kirjeen Kataiselle.

        Olisi kuitenkin pitänyt ajatella aiemmmin näitä asioaita vaan mitä sinä teit, luitko juorulehtiä ja vielä maskoit niistä, minä en! enkä lue! lisäsitkö bensaa tuleen kun ikeä syytettiin? Vai lähetitkö hänelle voiman toivotuksia? Oletko lämmennyt vasta nyt ymmärttämään?


      • Mietiskelijä stadista
        että... kirjoitti:

        Tuollainen aaria on lähinnä huumoria joka ei loukkaa viisasta miestä lisää. Kokemusta on ihan omasta takaa, tuollaien laukaiseen tilanteen jota pidetään tulehtuneena. Puhumattomuus ´ja humoorittomuus on vakavissa asioissa kaikista pahinta. Kun asiasta lasketaan leikkiä se kääntyy päälaelleen. Sinulla ei taida olla psykolokista silmää lainkaan eikä ymmärrystä ihmis mielen saloihin. Olen hyvin empaattinen ihminen ja osaan asettua toisen ihmisen kenkiin erinopmasiesti minä tunnen tuskaa koko maailman puolesta ja se masentaa / ahdistaa. Pila ei ole paha asia silloin kun se on tehty pilke silmäkulmassa. Olen täysin varma että tunnen nämä asiat sinua paremmin, kuin tunnen myös ihmisen kivun. Olen äärimmäisen herkkä ollut aina näyttelijänä ja sydänsiirron jälkeen tulin entistä herkemmäksi.

        Olet ilmeisesti myös aktiivinen koulukiusaamisen kannattaja??? Jostainhan lapset sen oppinsa saa. Sinukaltaisiltasi.


      • Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        Kumpi on siis pahempaa, laittaa pilkan kohteen suuhun sellaista, mitä hän ei ole sanonut vai sanasta sanaan tämän omia möläytyksiä? Kyllä tää mun mielestä on ainakin ylen osalta täysin hyvän maun rajoissa, poliitikoitahan pilkataan vähintään jokaisen hesarin sarjakuvassa, itsevaltiaissa, uutisvuodossa ja ties missä. Se kuuluu kriittiseen yhteiskuntaan. Skandaalin pahikset, joita kukaan ei aseta vastuuseen ovat Hymy sekä marttyyriksi tekeytyvä Johanna Tukiainen.


      • sinähän
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Olet ilmeisesti myös aktiivinen koulukiusaamisen kannattaja??? Jostainhan lapset sen oppinsa saa. Sinukaltaisiltasi.

        Näytät tietävän kaiken tai niin uskot! Tymyyttä on monenlaista yksi muoto siitä on olettaminen ja uskomukset! Hyvää loppu elämää tuntematon!


      • BIISEJÄ ON TEHTY
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        ihmiselämistä ,sekä surullisia ,loukkaavia ,ylistäviä ja onnellisia, ihmisen teoista ja elämästä ?? Että älä ny koko palkoo vetäse nenuus ??


      • opeksei
        GHero kirjoitti:

        Kumpi on siis pahempaa, laittaa pilkan kohteen suuhun sellaista, mitä hän ei ole sanonut vai sanasta sanaan tämän omia möläytyksiä? Kyllä tää mun mielestä on ainakin ylen osalta täysin hyvän maun rajoissa, poliitikoitahan pilkataan vähintään jokaisen hesarin sarjakuvassa, itsevaltiaissa, uutisvuodossa ja ties missä. Se kuuluu kriittiseen yhteiskuntaan. Skandaalin pahikset, joita kukaan ei aseta vastuuseen ovat Hymy sekä marttyyriksi tekeytyvä Johanna Tukiainen.

        on tervettä yhteiskunnallista toimintaa, mutta parodiointi kohdistuu tässä kahden henkilön väliseen luottamukselliseen kommunikaatioon. Mielestäni sitä soisi kunnioitettavan. Täysin eri asia kuin julkiseen toimintaan perustuva satiiri.


      • eehoo
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        Suomesta on tullut sadistinen suomi.
        Ike on hyvä jätkä. Hänellä riittää huumorintajua leikkiä vaikkapa kiimaisten naisten kanssa. Hän on hoitanut hommansa todella hyvin, mutta vielä lastenkengissä oleva puolueen puheenjohtaja oli johdateltavissa harhaan.
        Sääliksi käy Ikeä, mutta h......e paska huuleen !
        v:u Ikeä kohtaan lopetettava !


      • hyvä vaan

        että Ike saa paskaa niskaan. Ehkäpä hän oppii tästä jotain, tai sitten ei.


      • opeksei kirjoitti:

        on tervettä yhteiskunnallista toimintaa, mutta parodiointi kohdistuu tässä kahden henkilön väliseen luottamukselliseen kommunikaatioon. Mielestäni sitä soisi kunnioitettavan. Täysin eri asia kuin julkiseen toimintaan perustuva satiiri.

        ...tekstarit julkaistiin Hymyssä, ja ne ovat kaikkien saatavilla. YLE kyllä hieman kääntää veistä haavassa, mutta en usko sen juurikaan pahentavan tilannetta. Puutarhan hoitoa puitiin jo Iltalehden, vai oliko Ilta-Sanomien, etusivulla.


      • edes oikeinkirjoitusta
        että... kirjoitti:

        Tuollainen aaria on lähinnä huumoria joka ei loukkaa viisasta miestä lisää. Kokemusta on ihan omasta takaa, tuollaien laukaiseen tilanteen jota pidetään tulehtuneena. Puhumattomuus ´ja humoorittomuus on vakavissa asioissa kaikista pahinta. Kun asiasta lasketaan leikkiä se kääntyy päälaelleen. Sinulla ei taida olla psykolokista silmää lainkaan eikä ymmärrystä ihmis mielen saloihin. Olen hyvin empaattinen ihminen ja osaan asettua toisen ihmisen kenkiin erinopmasiesti minä tunnen tuskaa koko maailman puolesta ja se masentaa / ahdistaa. Pila ei ole paha asia silloin kun se on tehty pilke silmäkulmassa. Olen täysin varma että tunnen nämä asiat sinua paremmin, kuin tunnen myös ihmisen kivun. Olen äärimmäisen herkkä ollut aina näyttelijänä ja sydänsiirron jälkeen tulin entistä herkemmäksi.

        Nimimerkki kertoo jo kaiken.


      • myös mietiskelijä
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        hemmetti alkaa ottaan jo päähän muutenkin tuo nykyinen politiikka niin ei, ei ole, eikä saa olla rajaa missään meidän "muka edustajiemme" kohalla!! kaikki ilmi ja isomman kautta, kyllä kohta alkaa jo kansan nousu!!!!


      • ala-arvoista
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        käytöstä. Mainitsitkin jo koulukiusaamisen, kuten myös työpaikkakiusaaminen. Samanlaista, toisen nujertamista. Nujertaja ilmeisesti saa jonkinlaisen tyydytyksen???


      • jaasperi
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        Hei t.Juusonen kykypuolueen kannattaja JOS ei kuusikymppinen mies joka on vielä ministerinä ymmärrä mistään muusta kuin "toosasta" niin kyllä sitä sietääkin pilkata. "henkistä ahdistamista"...voi jumalauta...mies valehteli sen kuin ehti ja nyt vielä KAIKKI on muiden syytä...EI hänen. Täysi pelle koko mies.


      • jaasperi
        eehoo kirjoitti:

        Suomesta on tullut sadistinen suomi.
        Ike on hyvä jätkä. Hänellä riittää huumorintajua leikkiä vaikkapa kiimaisten naisten kanssa. Hän on hoitanut hommansa todella hyvin, mutta vielä lastenkengissä oleva puolueen puheenjohtaja oli johdateltavissa harhaan.
        Sääliksi käy Ikeä, mutta h......e paska huuleen !
        v:u Ikeä kohtaan lopetettava !

        "Ike on hyvä jätkä
        Hän on hoitanut hommansa todella hyvin".....öööö voisitko kertoa ystävällisesti mitkä "hommat" hän on hoitanut todella hyvin...tekstiviestikö ???


      • opeksei
        GHero kirjoitti:

        ...tekstarit julkaistiin Hymyssä, ja ne ovat kaikkien saatavilla. YLE kyllä hieman kääntää veistä haavassa, mutta en usko sen juurikaan pahentavan tilannetta. Puutarhan hoitoa puitiin jo Iltalehden, vai oliko Ilta-Sanomien, etusivulla.

        että vedotaan siihen, että tekstarit oli jo julkaistu. Mutta ei se mielestäni tee tästä juuri hyväksyttävämpää. Silloin otetaan vähän sellainen asenne, että "kaikki kelpaa", mitään ei tarvitse kunnioittaa.


      • opeksei kirjoitti:

        että vedotaan siihen, että tekstarit oli jo julkaistu. Mutta ei se mielestäni tee tästä juuri hyväksyttävämpää. Silloin otetaan vähän sellainen asenne, että "kaikki kelpaa", mitään ei tarvitse kunnioittaa.

        Tietenkin arvasit. Jos se ei tee tästä yhtään hyväksyttävämpää, sinun täytyy olla sitä mieltä, että on aivan sama, julkaistaanko tekstarit kyseisessä laulussa, vai onko tekstarit jo kaikkien huulilla valmiiksi. Onhan siinä nyt helvetin suuri ero, mieti nyt..


      • Kun järkytyit
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        Lienetkö pipsaakaan koskaan kokenut...


      • Jocke M.
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis olemme vajonneet TODELLA ALAS. Voiko tämän tekiköitä missään mielessä pitää ns. sivistyneinä ihmisinä? Ja mikä ihmisessä saa nauttimaan näin suunnattomasti toisen ihmisen henkisestä ahdistamisesta? Onko onni vasta sitten täydellinen kun saadaan joku tekemään itsemurhan vai mitä tässä oikein haetaan? Kannattaisikohan ajatella syvällisemmin,enemmän ja viisaammin asioita? Mistäköhän esim. koulukiusaamisetkin johtuvat? Sanompahan vaan, että esimerkkejä ainakin löytyy ja vieläpä valtamediasta. Olemmeko eläinten tasolla??? vastauksia saa laittaa tulemaan, myös ne tekijät, että miltä nyt tuntuu..
        t.Juusonen

        Siinähän oli asialla Suomen kuulut vasemmistotaiteilijat. Paljonkohan lupamaksuista
        kului tämänkin roskan tekemiseen. Täytyy kai sanoa TV- lupakin irti kuten HS, ja siirtyä pelk-
        kiin ulkomaisiin satelliittikanaviin.


    • Nimetön

      kohtuuden nimissä Kanervan-jutulla mesoaminen saisi jo loppua! Tai voihan joku väsätä siitä uuden kansallisteoksen, Kalevalan. Siis Kanervan Kalevalan.
      Että jotkut viittiikin...

      • vakaa vanha

        Meillähän on kaksi tekstarisankaria, eikös Kalevalassakin ollut porukkaa enemmänkin! ?


      • Örkki

        Vaka vanha Kanerva
        kännykkää hiplas ja mietti.
        Jos sais kerran nyorta impyä,
        naija niksauttasin
        paikassa villissä sekstai.
        Pitäiskö tuota viesti veistää,
        kännykään näpytellä.
        Ja niin Kanerva loihti
        viestin virkakännykkään vikkelää.
        .
        .
        .
        .
        .


      • väkertää,
        Örkki kirjoitti:

        Vaka vanha Kanerva
        kännykkää hiplas ja mietti.
        Jos sais kerran nyorta impyä,
        naija niksauttasin
        paikassa villissä sekstai.
        Pitäiskö tuota viesti veistää,
        kännykään näpytellä.
        Ja niin Kanerva loihti
        viestin virkakännykkään vikkelää.
        .
        .
        .
        .
        .

        Niin jonkunlainen itsekritiikki olisi suotavaa.
        Tuolla sinun tökeröllä yritelmälläsi ei ollut mitään
        tekemistä Kalevala runomitan kanssa.
        Säälittävää mökellystä.


      • väkertää,,,
        Örkki kirjoitti:

        Vaka vanha Kanerva
        kännykkää hiplas ja mietti.
        Jos sais kerran nyorta impyä,
        naija niksauttasin
        paikassa villissä sekstai.
        Pitäiskö tuota viesti veistää,
        kännykään näpytellä.
        Ja niin Kanerva loihti
        viestin virkakännykkään vikkelää.
        .
        .
        .
        .
        .

        Niin jonkunlainen itsekritiikki olisi suotavaa.
        Tuolla sinun tökeröllä yritelmälläsi ei ollut mitään
        tekemistä Kalevala runomitan kanssa.
        Säälittävää mökellystä.


    • Kerroin silloin mitä koko viikon teki mieli tunnet toivottavasti sykkeen sisälläsi kovana ja kuumana

      Sävel: Matti mytty mättähältä mättähälle loikki...

    • miina*

      Just joo..))))taidan alkaa harrastamaan kultturellia oopperaa,kun noin hienoo musiikkia on keksitty

    • seikku

      Lopettakaa nyt hyvät ihmiset! Nauttikaa keväästä ja jättäkää Kanerva rauhaan !

      • tytti

        pappa saisi jäädä omaan arvoonsa.Hyh.


    • TÖITÄ SIELLÄ

      Vai kulttuuriväki ...

      Minkähänlaisen viisun minunkin tekstareistani saisi. Enpä oikein tykkäis, vaikka huumorintajuinen olenkin.

      Lopetettaisko.. ehkä ne yleläisetkin voisivat pistää meidän maksamiamme rahoja johonkin muuhun. Nimittäin jos tuollaiseen on aikaa.

      • siellä tehdään ohjelmia. Jos et vielä satu tietämään YLEn funktiota. Esim. Etnisten huorien säveltämislahjaa...


    • huoh

      Kaikil ihmisil yksityisyyteen, ei tXt:sta voi antaa potkut vaikka kanervan aseman onkin korkea jne...vaatii sitä ja tätä..hei oikeesti.. mihin tää maailma on oikeen menos??

      • mihinkään, kunhan pyörii akselinsa ympäri. Sitä kutsutaan ajan juoksuksi. Aurinko valaisee tätä pyörintää... vielä toistaiseksi.

        Ja ihmiset taas pyörii hullun lailla "oravan pyörässä", joka ei johda mihinkään, paitsi ennenaikaiseen hautaan...


    • koulukiusaamisen abc

      näinkö alas on vajottu

    • tietty...

      samaan malliin....

    • tuhlaa

      lupamaksuvaroja, tämän takia ei kannata maksaa lupamaksua tai yleensäkään seurata ylen ohjelmia.

      • mahtaakaan

        olla?


    • 123

      Todella typerä ja mautonta huumoria.

      • ja hyvää

        huumoria!


    • ja silti

      yhtä tökerö, ns. hassunhauska keino kivittää jo maassa makaavaa.

    • kiitos...

      todella miellyttävää, toivoisin lisää esim, Matin viesteistä.

      • tyypillinen...

        SuomalaisUgrilainen nenää kaivava pottunokka, joka ei ymmärrä
        mistään mitään.
        Esitys oli täydellinen riman alitus.


      • tyypillinen....

        SuomalaisUgrilainen nenää kaivava pottunokka, joka ei ymmärrä
        mistään mitään.
        Esitys oli täydellinen riman alitus.


      • Kuppako aivosi on mädättänyt.
        tyypillinen... kirjoitti:

        SuomalaisUgrilainen nenää kaivava pottunokka, joka ei ymmärrä
        mistään mitään.
        Esitys oli täydellinen riman alitus.

        Kuppako aivosi on mädättänyt.


    • seikku

      Hyvät ihmiset laittakaa ilkeät kirjoitukset jo roskiin ja antakaa hänelle työ rauha !

    • justiinsajoo

      Miten YLEkin vajosi näin alas? -.- Eiköhän Kanervaakin ole ihan tarpeeksi suomittu, olisi nyt sentään YLE voinut antaa olla. Vai vielä sivistynyttä väkeä, mokoma sopisi paremmin vaikka Seiskan nettisivuille.

      • käsittämätöntä...

        puuhastelua YLE:ssä


    • MEDIAN HEIKENTÄMISEKSI !!

      Eikö tämä jo mene älyttömyyksiin puoluekannasta riippumatta? Eikö tuolle Ilmestyskirjan Pedolle eli Medialle kukaan voi mitään? Miksei nykyään sille voi mitään, saihan Kekkonenkin tukittua median suut?

      Ne joissa on johtaja-ainesta, niin kapina pystyyn!
      Kun Arkadianmäeltä löytyy yksi inhimillinen olento,niin hänet on lynkattava opilla millä vain ja pilkattava kaiken päälle... näinkö on?

      • sopiva..

        Ike varsinkin nyt joutaisi paremmin


      • biisi!

        Sanoitus vaan ala-arvoista ex-ministerin pupetusta.


    • werler

      Tossa kuvassa heti Tissiihminen väyjyy kielipitkällään jospa vaikka Ikeltä putois suukko.

    • MIEHESTÄ MITTAA

      Kyllä sinä, Ile, tämän kestät!

      • mmmnnu

        kestää kun ei ehkä ymmärrä mitään.


    • Irtisanomiseen!
      • Jocke M.

        HS:n jo lopetin 55 vuoden jälkeen ja nyt lähtee
        TV- lupa, ja siirryn pelkästään ulkomaisiin
        satelliittilähetyksiin, joihin ei YLE:n kynnet
        yletä ( digiboxi roskiin ).


    • tapauksessa

      Lanerva on joka tapauksessa komea, vaikka kokoomuksen vanhat naiset eivät hänestä pidäkään. Ja se oli se ongelma.

      • ? ? ??

        Olisin luullut jonkin rajan sentään olevan YLEn puolella.


      • ja Kanervana

        Pysyy, mutta miten sujuu Kanervalta tekstiviesti, jos ei sitä veronmaksajat suostu maksamaan.


      • Hurme88

      • Mitiskelijä stadista
        Hurme88 kirjoitti:

        Minusta tuo on loistavaa viihdettä!

        Älkää ottako niin tosissaan.

        http://idanblogi.com/

        Siis et vähääkään välitä siitä miltä kanervasta tuntuu, kunhan sen elämällä saadaan "hyvää" viihdettä??? Tähänkö on tultu? Ei ihmisellä niin väliä ole, kunhan saadaan kunnon naurut? Idioottimaista ajattelua!


      • Mietiskelijä stadista
        Hurme88 kirjoitti:

        Minusta tuo on loistavaa viihdettä!

        Älkää ottako niin tosissaan.

        http://idanblogi.com/

        Siis et vähääkään välitä siitä miltä kanervasta tuntuu, kunhan sen elämällä saadaan "hyvää" viihdettä??? Tähänkö on tultu? Ei ihmisellä niin väliä ole, kunhan saadaan kunnon naurut? Idioottimaista ajattelua!


      • nauraa kenellä..
        Mitiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis et vähääkään välitä siitä miltä kanervasta tuntuu, kunhan sen elämällä saadaan "hyvää" viihdettä??? Tähänkö on tultu? Ei ihmisellä niin väliä ole, kunhan saadaan kunnon naurut? Idioottimaista ajattelua!

        on vahvimmat lääkkeet


      • yksityisyys kunniaan
        Mietiskelijä stadista kirjoitti:

        Siis et vähääkään välitä siitä miltä kanervasta tuntuu, kunhan sen elämällä saadaan "hyvää" viihdettä??? Tähänkö on tultu? Ei ihmisellä niin väliä ole, kunhan saadaan kunnon naurut? Idioottimaista ajattelua!

        ihmisillä pitäisi olla oikeus laitella tekstiviestejä ilman pelkoa, että ne joskus julkaistaan lehdessä. Eri juttu tietysti jos viestit liittyisivät johonkin rikokseen. Tuollainen tekstiviestien julkaisu täytyy kieltää lailla. Järkyttävää kun voi jopa työpaikkansa menettää mitättömien viestien vuoksi.


    • molliollin serkku

      ike sai varoituksia kataiselta ennakkoon, no mutta sepä siitä

      • oikeudet

        on varmasti selvitetty,sävel vaikutti entuudestaan tutulta, ei kai kyseessä ole plakiointi?


    • Prooooo

      HAHAHAH! KYlläpä on tätä ilkka kanervaa nöyryytetty muutamista tekstiviesteistä :P

    • rene...
    • salat julki

      Todella hyvin tehty ja toteutettu.
      Nyt kun tehtäisi pääministeristäkin, ja samalla porukalla, yhtä hyvä biisi, niin se vasta olisi todella hitti.

    • C G M

      Hehehe ;) Vai teki ylen taistolaishipit vielä "lyö lyötyä" aarian -vähän samaan tapaan kuin heidän punafemakko kollegansa teki itsenäisyystaistelustamme ja kunnoitetusta 2 sodan veteraanistamme Mannerheimista kirkialaisryssän p**seeseen nuss**tavan hintin filmille Euroopan levitykseen.

      KUMPAKIN VERORAHOILLAMME TIETENKIN. JA PÄÄASIASSA VIELÄ AIVAN MUITTEN VERORAHOILLA, KUIN SOSIAALIPUMMEINA ELÄVIEN VASURI HIPPIEN VEROTUOTOILLA;)

      Taistolainen, vuosia venäjällä 70-luvulla asunut on myös tämä toimittaja joka täysin kaikkia lakeja ja hesan oikeuden erillistä päätöstäkin vastaan häpäisi Vanhasen lapsineen.

      Entä HS punafeministi toimittajat jotka häpäisivät 7 mies kansanedustajaa perheineen ilman minkäänlaista virallista näyttöä tai puolustusmahdollisuutta.

      Toivottavasti nyt joku tervekin Suomen perusihminen lähtee leikkiin mukaan ja tekee aarian tai filmin huippupalkkaisesta taistolais yvipäällikkö Havosestamme seta taustoineen ja vaikka siitä, että hän ei vielä 6 vuoden jälkeenkään tv:n vaalitentissä tunnistanut edes avikessua...


      TÄSSÄ VIELÄ LOPUKSI VÄHÄN YLEN HISTORIAA (kopioituna tietosanakirjasta):

      Hella Maria Wuolijoki (alk. Ella Maria Murrik, salanimiä Juhani Tervapää ja Felix Tuli; 22. heinäkuuta 1886 Helme, Viro – 2. helmikuuta 1954 Helsinki) oli kirjailija, filosofian maisteri ja YLEISRADION PÄÄTOIMITTAJA.

      Hella Wuolijoki toimi aktiivisesti politiikan kulisseissa. Hän piti niin sanottua poliittista salonkia Helsingin Eirassa sijainneessa asunnossaan. Lisäksi hänellä oli runsaasti kytköksiä Neuvostoliiton tiedustelutoimintaan, hänen peitenimensä Tšekassa oli "Runoilija". Hänen toimintansa liittyi hänen sisarensa Salme Pekkalan (o.s. Murrik) vakoiluverkostoon Lontoossa, Pariisissa ja Brysselissä 1920–1930-luvuilla.

      Jatkosodan aikana hänet vangittiin hänen autettuaan neuvostoliittolaista desanttia Kerttu Nuortevaa. Wuolijoki tuomittiin jatketusta maanpetoksesta.


      Hänelle vaadittiin kenttäoikeudessa kuolemantuomiota, mutta sotaylioikeus päätyi äänestyksen jälkeen langettamaan elinkautisen kuritushuonetuomion. Suuri paino asiassa oli ministeri Väinö Tannerin ja hänen puolisonsa vaikutusvallalla; he asettuivat puolustamaan Wuolijokea ylemmissä oikeusasteissa, koska heidän kantansa oli, että elinkautistuomio on riittävä rangaistus.


      Sanallakaan Wuolijoki ei kiittänyt Tannereita henkensä pelastamisesta - päin vastoin.

      Hän vapautui, kun välirauha oli solmittu syyskuussa 1944.

      Wuolijoki nousi SKDL:n kansanedustajaksi (1946–1948) K. H. Wiikin paikalle tämän kuoltua kesäkuussa 1946. Yrjö Murron esityksestä hänet valittiin YLEISRADION PÄÄTOIMITTAJAKSI vuosiksi 1945–1949.

      Vuonna 1952 Wuolijoki palkittiin Pro Finlandia -mitalilla.

      Hella Wuolijoki on Sakari Tuomiojan puolison Vappu Tuomiojan äiti ja Erkki Tuomiojan isoäiti.

      Lokakuussa 2006 ilmestyi Wuolijoen tyttärenpojan Erkki Tuomiojan kirja Häivähdys punaista, jossa kerrotaan vallankumouksellinen Hella Wuolijoesta ja hänen sisarestaan Salme Pekkalasta.

      Kirja sai Tieto-Finlandia-palkinnon.

    • tuossa S24

      etusivulla, Ike edellä takana kävelevä nainen näyttää kieltä.

      Juu, ei tarvi olla ku kohuministeri ja tekstit muuttuu aariaksi.
      Milloins Vanhasen tekstareista tehdään näyttämötaidetta?

    • biisiin.

      Silloin, silloin koko viikon teki mieli, silloin silloin koko viikon teki mieli.

      Tunnet sykkeen, sykkeen sisälläsi kovana ja kuumana. Sykkeen sykkeen sisälläsi kovana ja kuumana.

      Saat heti täyden latau-u-uk'seen. Saat nähdä se-en. Saat nähdä miltä nä-äyt'tää se. Pehmeiden huuliesi hellivän toi-oi-voo se.

      • jätä..

        päiväduuniasi.


    • sädekehä,

      kun hän näitä vakavia rikoksia selostaa ykkösuutisina. Tukiainen ja Kuronen tärkeinä henkilöinä tietenkin näissä "uutisissa". Vastenmielistä! Onpa yle nyt vajonnut iltapäivälehtien tasolle. Uusi uutiskanava todella tärkeille asioille olisi tarpeen.
      Riikka saisi myös mennä muualle, en jaksa sitä hurskastelua katsoa.

    • MeNaiset

      Uusi Yvipäällikön päiväkäsky N:o 1.
      (setan päämäjassa v.2000)


      Suomen uljaat punafeministit!
      Ryhdyn tähän tehtävään hetkellä, jolloin vuosisatainen vihollisemme, valkoihoinen hetevomies jälleen yvittää puolustaa tuota pevevsiotaan, hetevoseksuaalisuutta.

      Luottamus yvipäällikköön on onnistumisenne ensimmäinen ehto. Te tunnette minut ja minä tunnen Teidät (osan makuukammavia myöten) ja tiedän, että jokainen Teistä on valmis täyttämään velvollisuutensa aina kuolemaan asti.

      Te tunnette myös vihollisen. Te tiedätte sen jatkuvat hetevoseksuaaliset tavkoituspevät meidän naisten ovjuuttamiseksi.

      Hyvät naiset, Me naiset. Tämä sota ei ole mitään muuta kuin onnistunee feministipopagandamme jatkoa ja miesvihamme loppunäytös.

      Me taistelemme feministien ja homojen puolesta viimeiseen naiseen noita iljettäviä suomen hetevomiehiä vastaan.

      Kunnioitettu Yvipäällikkönne. Havonen.
         




      VERTAA http://heninen.net/miekka/suomeksi.htm

    • Tuo

      Viestintäsalaisuus? Milloin sen rikkojat joutuvat vastuuseen? Matalaotsaista touhua kaikinpuolin.

      • yksityisyys kunniaan

        lähettämiänne viestejä ja kuvitelkaa, että niistä tehtäisiin pilkallisia lauluja kaiken kansan kuultavaksi.


    • intiaani

      .
      -miten toi Ilen laulu oikeesti menee:
      "Ei mikään niin muuttuva voi olla kuin nainen, mieli ja kieli vaihtelevainen"..

      -kertokoon ken muistaa..

    • ETTÄ pettää...

      Kaikki papukaijat ovat aina samaa mieltä, löytyy vain harva poikkeus. Mitä teitte silloin kun Kanervaa erotettiin ja mediassa pyöriteltiin hänen viestejään? Nyt jokainen on niin moralistinen että oikein puistattaa. Minä ainakin laiton Kanervalle postia, jossa toivotin voimia silloin kun juttua lyötiin tulille. Nyt jokainen huutaa haloo ei saa loukata! Missä olitte silloin kun teitä olisi tarvittu, olitteko viihteen pauloissa?

      Yle tekee humoristisen Aaria ja kansalaiset huutavat yhteen ääneen kauhusta kenkeana sydämmettömät lynkkaajat! Jokainen suurin suu tällä palstallakin varmasti osti juorulehdet ja päiviteli Herran viestejä kaveeilleen. Minä en ostanut enkä osta! Kuka tukee ja mitä?

      Minäpä annoin Kanervalle tukeni silloin! Ja nyt sanon vain että tulehtumattoman haavan avaaminen ei satuta lisää jos en oikein ottaa, vaan päästää pahan verren ulos. Voi olla liian aikaista mutta huumori vapautta ennemmin tai myöhemmin..

      Oletteko te todella noin vietävissä, olisiko aika ajatella niillä omilla soluilla, eikä aina poimia ilmassa roikkuvaa valmista huttua, toisin sanoen valtavirran mutinaa jonka on luonut useimmiten yleinen käsitys ja tai media, vai onko kyseessä jälleen kansallinen itsesugestio, vai oletteko vain niin hitaita.

      Joni Saarela ken' kyllästynyt pelkurimaisiin mutisioihin jota kansan keskuudessa riittää.

      Aloha!

      • Elsa71

        Otin välittömästi Kanervaan meilitse yhteyttä kun koko jupakka alkoi.
        Halusin antaa hänelle tukeni - ja annan sen yhä edelleen.


      • papukaija

        Niin, me papukaijat kai silloin vain tehtiin ruokaa äijillemme, hyvä että jaksoit kannustaa häntä, se varmaan lämmitti. Kannustit varmasti myös hänen puolisoaan. Kai me moralistit vain tosiaan oltiin viihteen pauloissa. Voipi olla, että vähän hitaitakin ollaan. Se huttu meilläpäin ei kyllä roiku ilmassa, mutta siellä sensijaan kyllä huumoria riittää. Kaveeilleita meillä ei tietenkään juuri ole.


      • oikeassa
        papukaija kirjoitti:

        Niin, me papukaijat kai silloin vain tehtiin ruokaa äijillemme, hyvä että jaksoit kannustaa häntä, se varmaan lämmitti. Kannustit varmasti myös hänen puolisoaan. Kai me moralistit vain tosiaan oltiin viihteen pauloissa. Voipi olla, että vähän hitaitakin ollaan. Se huttu meilläpäin ei kyllä roiku ilmassa, mutta siellä sensijaan kyllä huumoria riittää. Kaveeilleita meillä ei tietenkään juuri ole.

        Älykäs tai normaalilla tavalla ymmärtävä olento ei voi tehdä kirjoitusvirheitä ei vaikka olisi lukihäiriö, stressin ja ajatusten määrästä sekä laadusta riipumatta ei. Eikä edes silloin kun näppäimistö toimii toisinaan omalla eriskummallisella erehtymättömyydellään, se vasta on puollustelua ja totuuden kieltämistä. Eikä ainakaan normaaliälyisellä ihmisellä ole häiriöitä ja jos olisi ei sitä myöntäisi, tai sen taitavasti peittäisi, voidaanhan hänet äkkipikaisesti leimata jopa tyhmyyttään tyhmemmäksi... jospa minä olenkin hieman normaalia normaalittomampi ? En sano tyhmempi koska sen voi totuuden kieltäessäni tarvittaessa kertoa muut. Sitä en missään elämän vaiheessa myöntäisi, edellä olevan perusteella.

        Huomioi tämä! Kirjoitin tämän erityistä tarkkuutta silmällä pitäen sinua ajatellen ja jopa läpi lukien lähes tuhannesti, kerran lähes tavaten, olet nyt kunnioitukseni kohde kuten myös jokainen muu joka duunaa ruokaa mihelleen, vaimolleen tai lapsilleen ja kaiken tämän lisäksi vielä kauniilla tavalla jaksaa huomauttaa puutteestani. Ai ai nyt jos virhettä vielä löytyy niin rehellisesti uskon että olen parantumattomasti toivoton tapaus kaikin puolin.

        Vielä kiitos.

        JS


      • ei taas
        oikeassa kirjoitti:

        Älykäs tai normaalilla tavalla ymmärtävä olento ei voi tehdä kirjoitusvirheitä ei vaikka olisi lukihäiriö, stressin ja ajatusten määrästä sekä laadusta riipumatta ei. Eikä edes silloin kun näppäimistö toimii toisinaan omalla eriskummallisella erehtymättömyydellään, se vasta on puollustelua ja totuuden kieltämistä. Eikä ainakaan normaaliälyisellä ihmisellä ole häiriöitä ja jos olisi ei sitä myöntäisi, tai sen taitavasti peittäisi, voidaanhan hänet äkkipikaisesti leimata jopa tyhmyyttään tyhmemmäksi... jospa minä olenkin hieman normaalia normaalittomampi ? En sano tyhmempi koska sen voi totuuden kieltäessäni tarvittaessa kertoa muut. Sitä en missään elämän vaiheessa myöntäisi, edellä olevan perusteella.

        Huomioi tämä! Kirjoitin tämän erityistä tarkkuutta silmällä pitäen sinua ajatellen ja jopa läpi lukien lähes tuhannesti, kerran lähes tavaten, olet nyt kunnioitukseni kohde kuten myös jokainen muu joka duunaa ruokaa mihelleen, vaimolleen tai lapsilleen ja kaiken tämän lisäksi vielä kauniilla tavalla jaksaa huomauttaa puutteestani. Ai ai nyt jos virhettä vielä löytyy niin rehellisesti uskon että olen parantumattomasti toivoton tapaus kaikin puolin.

        Vielä kiitos.

        JS

        Löysin heti vilkaisulla jälkeen julkaisun - paholaisen, ovat kuin pölypunkkeja virheet tarinassa.
        Toivoton tapaus joka ymmärtämättömyyttään jaksaa toivoa kaikesta huolimatta.

        :(


    • kuumista sykkeistä

      kappale myös.

      Vai onkos YLE:n politrukit määränneet että vain Kanervaa saa ja pitää pilkata?

    • Nainen **

      ......enää Kanervan ulkopuolella ????Jo alkaa ottamaan aivoon jatkuva vääntäminen pikku-jutusta. Odotellaan niitä oikeasti isoja asioita ja niitä, joiden takia OIKEASTI kannattaisi antaa henkilölle fudut ! Sillä aikaa keskitytään omaan elämään, omiin mokiin ja virhearviointeihin ja jatketaan muutenkin vain elämää :))

    • lopettaa tuon tirkistelyn

      Rasittavaa jauhamista ihmisten yksityisasioilla..luulevatko nuo tirkistelijät, että suurta yleisöä moiset jutut enää kiinnostavat....Jos on lukijoita/kuulijoita tarkoitus ärsyttää, siinä kyllä onnistuvat.
      Sanomalehti ILKKA jaksaa etusivullaan tuota asiaa jankuttaa...lapsellista journalismia maakuntalehdeltä!!!

    • vaalea

      Lopettakaa jo jankaaminen teksti viesteistä,eikö muuta ole tässä elämässä kuin jankuttaa viikko tolkulla tyhjän päiväisestä asiasta.

    • wesku70

      naurettavaa...eikö ihmisillä ole muuta tekemistä...toivottavasti joku tekee rock biisin siitä kun oopperalaulun tekijät on paskalla..
      videon kera..

    • Yleisradion !!

      Just...joo..niin.nyt sitten onkin tässä Kanerva tapauksessa lain tulkinta aivan toisin päin kuin Vanhasen tapauksessa tulkittaessa tätä seuraavaa Rikoslain pykälää:

      Rikoslain 24 luvun 8 § koskevien hallituksen esitysten (HE 184/1999 vp ja HE 84/1974 vp) mukaan yksityiselämän kasitteen ydin sisältää sen, että yksilöllä tulee olla tietty rauhoitettu ala, johon kuuluvat asiat hänellä on oikeus pitää omana tietonaan, jos hän haluaa. Yksityiselämään on katsottu kuuluvan muun muassa henkilon perhe-elämän vapaa-ajan käytön, terveyden ja ihmissuhteet. Korkein oikeus on äänestysratkaisussaan KKO:2005:82 todennut, että tunneperäisiä suhteita, seurustelua ja perhe-elämää koskevat tiedot kuuluvat yksityiselämän suojan ydinalueeseen.


      Nimittäin...Vanhasen tapauksessa Lautamiehet perustelivat tuomiota seuraavalla tavalla:

      "Korkeimman oikeuden aiemmat ennakkopäätökset käsittelevät lehdissä kerrottuja yksityisyyden suojaa koskevia tapauksia, jotka joko ulkopuolinen henkilö, yleensä toimittaja, on kertonut tai sellaisia julkisen ja yksityisen henkilön suhteesta esitettyjä tietoja, joissa täysin yksityinen henkilo on tuotu julkisuuteen (esim. KKO:2005:82 tai KKO: 2006:20). Ennakkopäätöstä ei ole siitä, miten yksityisen suhteen vähemmän tunnettu osapuoli saa kertoa suhteestaan julkisuudessa hyvin tunnettuun henkilöön. Tähän tapaukseen ei voi soveltaa em. korkeimman oikeuden päätöksiä sellaisenaan, koska nyt on kyse tapauksesta, jossa suhteen osapuolena oleva julkinen henkilö on perännyt yksityisyydensuojaa sananvapauden ylitse tavalliselta Suomen kansalaiselta ja tämän kirjan kustantajalta.


      ..eli..nythän tässä Kanerva tapauksessa on juuri selvästi se päinvastainen tapaus, joka Vanhasen aloittaman oikeudenkäynnin Lautamiesten mielestä ko. Rikosalain 24 luvun 8 §:ää pitäisi nimenomaan soveltaa..toisin sanoen..nyt Kanervan tapauksessa kyseessä on selvästi lehdisssä toistettu "rikos", jossa yksilön yksityisyydensuojaa "rikotaan" räikeästi, jolloin ko. Korkeimman Oikeuden ennakkopäätös pitää ottaa huomioon ennakkotapauksena.
      Mutta...sen sijaan Vanhasen tapauksessa syytettiin yksityisiä henkilöitä ja näin ollen ko. ennnakkopäätöstä ei Lautamiesten mielestä pidä soveltaa..

      Näin ollen Kanerva voisi ihan huoletta vetää tekstiviestiensä julkaisemisen oikeuteen kun kerta Vanhasen oikeudenkäinnissä Lautamihet ovat jo perustelleet tuomion, jonka perusteella Hymylehti, Hesari ja Iltasanomat ja muut lehdet voidaan määrätä sakkoihin ja maksamaan Kanervalle korvauksia.

      Lehdistö on vedonnnut siihen että se on yhteiskunnallisesti merkittävä tieto saada tietää Kanervan viesti ""haluaisitko tehdä sitä jossain jännässä paikassa". Tämä viesti on lehdistön mielestä niin merkittävän "paha" tieto, että se Kumoaa Suomen Perustuslain ja Rikoslain ja Tietosuojalain pykälät.
      Mutta..Euroopan ihmisoikeustuomioistuin on useissa ratkaisuissa antanut merkitystä sille, onko kysymys ollut yleisen yhteiskunnallisen keskustelun kannalta merkityksellisestä julkistamisesta (esim. Selistö v. Suomi, tuomio 16.11.2004, kohdat 48, 59 ja 68). Sananvapauden merkitys perusoikeutena liittyykin demokraattisessa yhteiskunnassa välttämättömän keskustelun ja arvostelun vapauden turvaamiseen. Ihmisten yksityiselämän hyödyntäminen sensaatiohakuisessa mediatoiminnassa ei sen sijaan kuulu sananvapauden perusoikeussuojan päämääriin.

      Siis..lopputuloksena on se että Hymylehti julkaisi Kanervan viestit sensaatiohakuisesti ja lehden myynnin edistämiseksi. Samoin Helsingin Sanomat ja Iltasanomat ovat "varasaneet" Hymylehden hallussa oleet viestit ja julkaisseet viestit sensaation ja mynninedistämis mielessä. Kyseessä ei ole ollut yhteiskunnalisesti merkittävän tiedon levittäminen.


      Kanervan ei tarviste kuin odottaa Hovioikeuden päätöstä tuoss Vanhasen oikuesjutusta..jonka Vanhanen lopulta voittaa.. ..ja sen jälkeen Kanerva voi vetää myös Yleisradio yhtiön oikeuteen !!

      • eteenpäin, koska

        kirjoituksesta päätelleen saatat olla juristi. Maallikon mielestä Hymy, Iltasanomat, Hesari ja viimeksi YLE ovat törkeällä tavalla loukanneet yksityisyyden suojaa julkistamalla Kanervan yksityisiä viestejä. Viimeksi YLE on levittänyt kyseisiä tietoja rienaavalla tavalla aiheuttaen asianomaiselle todennäköisesti suurta kärsimystä. Luultavasti 60..70% kansalaisista pitää median toimintaa erittäin moitittavana ja yksilöä loukkaavana.


      • Jocke M.

        Täydellinen kannanotto juristin asiantuntemuksella, ainoastaan HS:johtaman poliittisen ajojahdin syyt jäi selvittämättä, sillä tekstiviestit olivat ainoastaan tekosyy kansan harhaanjohtamiseksi.


    • Alarvoista

      Tälläinen. Onkohan politiikka mukana. Joku raja sentäs oltava mitä julkaistaan.
      Mitkähän ne ovat Ylen toimintaperiaatteet, ei taatusti tämmöinen toiminta.
      Johto vastuuseen.

    • Kyllähän tuo Kanerva nyt melko vittuuntuneelta näyttää kuvissa, eikä ihme, mutta tuskinpa Ile nyt itkemään alkaa tästä. Kovaksi keitetyltä ukoltahan tuo vaikuttaa. Voiko tätä nyt sitten huumorilla ottaa; mieheltä menee työ alta (tiedä kuinka tärkeänä piti tota ministerinsalkkua) ja toiset tekee siitä pilkkalauluja ja varmasti huudellaan vielä pitkään noita repliikkejä kadulla. Ei suoraan sanoen oikein huumoriksi taivu mun kierossa mielessä. Vahingonilona ja vainona pitäisin tätä. Ihmisiltä niin helposti menee yli kaikki touhu ajattelemattomuuksissaan.

      Jos sulta palaa talo ja joku tulee siihen laulelemaan lauluja niin tuskinpa sua laulattaa. Tässä tapauksessa voisi sanoa että pyromaani poltti sun talon ja lauloi laulut sun naaman edessä.

    • niin makaa kuin petaa

      ... hyvä tarttuva piisi... kyllä taas porvari nukkuu huonosti...mutta tabut auttaa...

    • aaria oli paras!!!

      Hahhahhahahah ROFL!!!!

      Noin kovasti en olekaan nauranut pitkaan aikaan!!! Ihan mahaan sattuu!!! KIIIITOS linkityksesta!!!!!!!

      :D

    • Hemmetti

      Ihmisiä kiinnostaa toisten asiat!

      Jos täältä Suomi24 käyttäjistä ottais jonkun käyttäjän "herjan kohteeksi" niin löytyis varmaan paljon parempaakin biisinaihetta :) Ihminen se Kanervakin on vaikka edustustehtävissä onkin.. Haluatteko tekin että teidän YKSITYISELÄMÄ tuotaisiin esille seiskoissa yms..

    • tuhatsatakolmekymppinen

      Olisihan se matkaa, kun oopperassa laulaisi solisti yksi: " Missä tahtoisit tehdä sitä ", johon toinen solisti vastaisi vaikkapa Vanhasen viestin sanoin... siis sekamelskaa, jossa käytettäisiin vain Kanervan ja Vanhasen viestiloitä, joista miksailemalla ja fiksailemalla saataisiin koko esitys aikaiseksi. MUTTA!

      Mutta miksi ihmeessä pitää Kanervaa lisä nöyryyttää? Eikö tuossa ole jo ollut kova rangaistus, kun ihminen on menettänyt virkansa! Miksi tuota asiaa pitää vielä rääppiä?

      Jos ajatellaan, Kanerva on ihminen, ja kuka tahansa ihminen joka joutuu vastaavan huomion kohteeksi, ei taatusti moisesta jo pilkkaukseksikin menevästä lyödyn miehen lyömisestä olisi yhtään imarreltu. Entä jos itse olisit Kanervan sijassa, mille tuntuisi?

      Ihmetyttää nyt, eikö mikään riitä, eikö missään ole kohtuutta? Kuka tästä muka hyötyy, kuka tai ketkä ovat jutussa takana, ja miksi?

      Ei enää voi sanoa, että Kanerva olisi itse aiheuttanut oman soppansa jota nyt joutuu lusikoimaan. Kohtuullisuuden raja on ylitetty jo aikapäivät sitten.

      Julkisen pilkan kohteena on kuitenkin eläviä ihmisiä! Lopettakaa jo, ja etsikää itsellenne elämä, edes jostain.

      • Lyönti päivässä. (Luterilainen sanonta).

        Joka itseänsä ylistää, hänet alistetaan. (Ev.luterilainen sananlasku)

        Ei ne heikot lyönnit, vaan niiden suunnaton lukumäärä... tainnuttaa. (Tuntematon sotilas)


    • kyllästynyt.

      Kun kerran ylellä ei ole nykyään sen kummempaa yhteiskunnallista tehtävää, kun seurata iltapäivälehtien jalanjälkiä, niin olisikoha parempi lopettaa koko paskalaitos.

      ns. sananvapauden nimissähän on ihan ok, että politiikoista saa tehdä pilaa, jossain menee raja: loppuunkulutetussa aiheessa EI ENÄÄ OLE MITÄÄN VITSIÄ.

      Entisaikoina STT hankki uutiset, yle julkaisi ne, ja iltapäivälehdistö mässäili niillä.

      Nykypäivänä iltapäivälehdistö hankkii uutiset, sekä mässäilee niillä. Ylen tehtäväksi jää kertoa niistä myös niille mummuille, joita iltalehti ei tavoita.

      • Mikä logiikka! Otan osaa...


    • sköntsä-kulttuuria.

      Samaan aikaan kuin kauhistellaan keskustalaisen pääministerin tekstiviestien julkaisemista, julkaisee YLE kanervan viesteihin pohjaavan lapsellisen lällätyksen.

      Taas on TV-luparahat poliittisessa käytössä.

      • on vaihtanut 24-vuotiaaseen kaunottareen..! Hyvä Vladi! Mun vaimo on jo kaksviis (25)..! Katteeks käyb.


    • jerkku1

      Niin se tukiainen kylmäks ja makkaraks!! tai se läski ees kelpaa makkaraks..
      Mitä tässä ilee ny soimaan ja syytteleen niinkuin yleensä mies on sika!!
      Jos ile onkin vastaillu naudan viesteihin..
      Olis kansalta oikein että ei ostais ollenkaan semmosta esim. lehtee missä tää .uora on...

    • Odotetaan

      asiallisempaa uutisointia, Tämmöiseenkö lupamaksut menevätkin.
      Toimintatavoissa YT-palaverin paikka.

      • ja vasurille

        ominaista mautonta pilkantekoa jota YLE:ltä kommunismin pesäkkeenä odotinkin.

        Jos odotat YLE:ltä jonkinlaista harkintaa tai tasapuolisuutta, tulet kyllä aina pettymään.

        YLE:ltä lupamaksut pois, niin ei ole enää varaa pitää palkkalistoilla hamppua polttavia risupartoja joiden ainoa elämäntehtävä on suojatyöpaikastaan SDP/KEPU-propagandan levittäminen ala-arvoisin aikaansaannoksin.


    • Tutkassa ja putkassa

      on kohta kun pinna palaa?

      Mies meni eduskuntaan kuin olisi sankariteon tehnyt?

      Hieman taitaa realiteettitaju pettää---nöyränä olisin mennyt, jos olisin ollenkaan?!

    • Marja Menninkäinen

      Koska Ike uhrattiin täysin turhaan, ja sen takan oli juoni, joka liittyi siihen, että Ike hoiti hommansa liian hyvin ja opposition täytyi saada hanet kaadetuksi ennen kuin hänen suosionsa kasvaa liikaa eli oli pelättävissä hänen nousunsa presidentiksi, pitäsi myös säveltää aaria

      Iken paluu pressaksi

      ja Ike voit luottaa siihen, että tiedostamme sen, että Sinulle tehtiin suuri vääryys

    • Marilyn Mistrall

      IKe palaathan pian
      Säveltäkää se aaria

      IKEN PALUU

      Me naiset rakastamme Sinua tanssijattaret ja laulajattaret mukaan lukien. Me nostamme Sinut takaisin, vaikka oletkin näin naisiin menevä. Emme todellakaan pidä tällaista paheena, sillä emmehän enää elä 1900 luvun alun Niskavuori aikaa, ja piikalikkojen kanssa hengaaminen ei ole pahe, vaan paremminkin se on vahvuutesi. Tulet kaikkien kanssa toimeen ja juttuun. Saisinpa minäkin Sinulta viestejä.

    • Paula Koivuliemi

      Kannatetaan, IKE takaisin mahdollisimman pian. Niskavuoren Heta (Tarja) joutaa jo lähtemään ja Aarnelle (Ikelle) talo. Ei tarvii pitää IKEÄ Tarjan tossun alla enää.

    • Pirkko Kainulainen

      Tarjan (Niskavuoren Hetan) työväki määräsi Iken (Aarnen) lähtemään talosta, kun hän oli siis piikalikkojen kanssa hengaillut kesken heinänteon (politikoinnin) ladossa muhinoiden (yökerhossa). Nyt on Ikellä suru puserossa kylän raitilla maailman Turuilla. Lempi näisiin jäi kuitenkin rintaan ja kyllä se vaimo vielä Ikelle löytyy, tosin kuin Matille, joka on mennyt paljon pidemmälle saman kylän piikalikkojen kanssa talon sisällä. Matti se on pahemmin töpännyt. Iken töppäys oli harmiton hölötys vaan. Paula voisi tästä lauleskella koko kansalle kronikan. Ike palaa vielä. Nykyajan naiset ymmärtävät, että kiltin ja kohteliian miehen voi saada koukkuun seksillä eiköä siitä pidä miestä tuomita, vaikka niin olikin isoissa taloissa ennen tapana.

    • Perse !

      MUKAVa !
      TOIMITTAJA
      Pitäisi moukaroida KANSALLISPELIMAILALLA,jotta
      em,kirjoittelut/vatvomiset/tonkimiset loppuu !
      Kenellä on aikaa tonkia vastaavia/tulevia,ja
      olevia"katastrofeja",että niistä PIERASTAAN ,
      UUTINEN, sitten AIDOT Tiedotusvälineet sortuvat
      samaan Paskajournalismiin,ja porukat repii siitä,
      "huumoria".On siinäki "AMMATTI"
      Verirahat vituttaa.
      PERKELE kun,joskus sais tietoon em,julkaisioiden
      pikkujoulupaikan ,niin kävis ,pienenä ohjelmannumerona tarjoamassa PIMEÄPESÄPALLOA.
      LANSEERAUSTA NÄÄS!!!!
      Kaikkea PASKOJA mekin elätämme.OSTA (6/7/8,tai9,ja HYMYile päälle.)
      Samaan aikaan kun näitäkin rivejä luet,pidä
      mielessä tuleva KESÄ LOMA/ OMA ELÄMÄ,(EI NAAPURIN).
      Vinkkinä KIINNOSTUNEILLE,voitte neuvotella
      PANKISTANNE mm.100 000-500 000 €lainaa.
      Ette tiedäkkään kuinka helppoa,on
      Mikäli!rahallenne ette tiedä mitään käyttöä,voin
      lahjoittaa "Win Viinaan ".
      pst.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      743
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      724
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      59
      718
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe