Tiedän että murehdin turhasta ja että aika näyttää, mutta tilanne ahdistaa kovasti. Olen ilmeisesti saanut kevätflunssan ja olo on aika karu. Syy miksi murehdin on se, että reilu vuosi sitten koin keskenmenon ja silloinkin olin kuumeessa. Kuume ei varmaankaan liittynyt keskenmenoon mitenkään, mutta silti...
Olen nyt raskaana n.rv13, eikä raskautuminen ole ollut meille lainkaan helppoa. Vauvan menettäminen tuntuu musertavalta ajatukselta. Olisi kiva kuulla toisten kokemuksia kuumeilusta alkuraskauden aikana! Jos vaan joku jaksaa vastata hormonihuuruissa möllöttävän naisen höpsöön viestiin :)
Kuume ja alkuraskaus
4
992
Vastaukset
- haittaa ole, kunhan
pitää lääkkeillä huolen ettei kuume nouse yli 39. Näin sanoi tohtori mulle.
- kun viikkoja
noin hyvin. ole huoleti.
mulle sattu ennen tätä raskautta sama kun sulle edellisessä: eli oli kuumetta ja heti rv 5 meni kesken, mut tuskin sen kuumeen takia sanoi gyne. se ei ollu varmaan kunnolla kiinnittyny alunperinkään.
nyt ihan rauhassa, lepäile ja panadolia tarvittaessa. muistan hyvin kun olin tos vaiheessa ja pelkäsin et menetän pienen mutta hyvin kaikki meni.
12 vkojen jälkeenhän keskenmenojen riski pienenee huomattavasti joten ole ihan rauhassa, hyvä kun viikkoja on yli 12.
t. merja - vastauksista!
Mukava kuulla järjen ääntä kun oma mieli pyörii ylikierroksilla. Kiitos siis vastauksista ja kannustuksesta!
- sammakkoprinsessa06
esikoista odottaessani oli rv11 flunssa ja korkea kuume. Huolestuin myös ja soitin lääkäriin, joka vakuutti, että mitään hätää ei vauvalla ole :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456