merkit siitä,että Skorpioni(mies)on löytänyt uuden.....?
Mitkäs ovat
5
1452
Vastaukset
- sco.61
Skorpioni yllättää aina. Hän ei välttämättä kerro mitään, ei myönnä eikä kiistä. Pieniä merkkejä vois olla muutokset musiikkimaussa, pukeutumisessa, asioista puhuessa, siten että ennen niin varma mielipide onkin muuttunut toisenlaiseksi.
Minähän en kaveria kavalla. Näihin kaikkiin voi törmätä vaikkei mitään säätöä olisikaan menossa. Jos olet rikkonut skorpparin luottamuksen, ei sitä taida palauttaa oikein mikään.- niin..
ei kerro..ei myönnä ei kiellä..yks perkeleen paska koko skopumies.mutta sainpas lypsettyy totuuden. ja luottamus meni,ikinä enää luota kaksinaamaiseen skopuun!
- Kyllikki-55v
niin.. kirjoitti:
ei kerro..ei myönnä ei kiellä..yks perkeleen paska koko skopumies.mutta sainpas lypsettyy totuuden. ja luottamus meni,ikinä enää luota kaksinaamaiseen skopuun!
Olen ollut skorpionimiehen kanssa naimisissa 18v.
Elimme aika onnellista elämää ja teimme 2 lasta. Itse olen oinasnainen.Menimme nuorina naimisiin ja elämä oli haasteellista ja mukavaa.Sitten tuli 30 v kriisit.Mieheni epäili aina, että petän , vaikka itse oli oikea petturi.Sain sen tietää tyttökaveriltani. Tuskallista. Sitten petin itsekkin. Siitä alkoi uusi elämä. Alkoi ottaan päähän , kun 3 viikkoon ei saanut mitään. Vaikka skorppari on hyvä ja voimakas seksissä.
Ero tuli. Nykyisin olemme kavereita, jos ei tarvii jutella 20 min kauempaa, niin kestän häntä. Tulee kaikki mieleen, kun juttelen enemmilti. Mustasukkaisuus ja kuristaminen. Hänen oman pahan olon purkamista. Onneksi 12v tyttöni pelasti minut silloin aikoinaan. Muuten olisin kuollut.
Nyt minulla 56 vuotiaana on taas skorppari. Hän on 37 v ja hyvin menee. Harvakseltaan tavataan. Seksi on mahtavaaa. - Niin......
Kyllikki-55v kirjoitti:
Elimme aika onnellista elämää ja teimme 2 lasta. Itse olen oinasnainen.Menimme nuorina naimisiin ja elämä oli haasteellista ja mukavaa.Sitten tuli 30 v kriisit.Mieheni epäili aina, että petän , vaikka itse oli oikea petturi.Sain sen tietää tyttökaveriltani. Tuskallista. Sitten petin itsekkin. Siitä alkoi uusi elämä. Alkoi ottaan päähän , kun 3 viikkoon ei saanut mitään. Vaikka skorppari on hyvä ja voimakas seksissä.
Ero tuli. Nykyisin olemme kavereita, jos ei tarvii jutella 20 min kauempaa, niin kestän häntä. Tulee kaikki mieleen, kun juttelen enemmilti. Mustasukkaisuus ja kuristaminen. Hänen oman pahan olon purkamista. Onneksi 12v tyttöni pelasti minut silloin aikoinaan. Muuten olisin kuollut.
Nyt minulla 56 vuotiaana on taas skorppari. Hän on 37 v ja hyvin menee. Harvakseltaan tavataan. Seksi on mahtavaaa....Mullakin on yli 10v. nuorempi skorpparimies jota tapailen : ) Ja petturi ex oli kans skopu. Itse olen oinas. Mielenkiintoista, jotta usein skorppareilla on huomattavasti itseään vanhempi nainen. Äitiä hakevat, mutta tilannetta ei koskaan saa päästää siihen saakka, sillä kun alat "äidiksi", niin seksi hiipuu. Kuka nyt äitiään naisi, vaikka rakastaakin. Exä, vaikka oli samanikäinen, nimitti mua äidiksi...huomautin usein, etten ole sun äitis.
- skorpparit...
Kyllikki-55v kirjoitti:
Nyt minulla 56 vuotiaana on taas skorppari. Hän on 37 v ja hyvin menee. Harvakseltaan tavataan. Seksi on mahtavaaa.Ovat juuri kuvailemasi kaltaisia. Itse en ole pettänyt enkä petä vaikka henki olisi kiinni siitä, jättänyt olen kyllä siltä seisomalta ja täysin yllättäen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229