Mitkäs ovat

ensimmäiset

merkit siitä,että Skorpioni(mies)on löytänyt uuden.....?

5

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sco.61

Skorpioni yllättää aina. Hän ei välttämättä kerro mitään, ei myönnä eikä kiistä. Pieniä merkkejä vois olla muutokset musiikkimaussa, pukeutumisessa, asioista puhuessa, siten että ennen niin varma mielipide onkin muuttunut toisenlaiseksi.

Minähän en kaveria kavalla. Näihin kaikkiin voi törmätä vaikkei mitään säätöä olisikaan menossa. Jos olet rikkonut skorpparin luottamuksen, ei sitä taida palauttaa oikein mikään.

• niin..

ei kerro..ei myönnä ei kiellä..yks perkeleen paska koko skopumies.mutta sainpas lypsettyy totuuden. ja luottamus meni,ikinä enää luota kaksinaamaiseen skopuun!

• Kyllikki-55v
        niin.. kirjoitti:

ei kerro..ei myönnä ei kiellä..yks perkeleen paska koko skopumies.mutta sainpas lypsettyy totuuden. ja luottamus meni,ikinä enää luota kaksinaamaiseen skopuun!

Olen ollut skorpionimiehen kanssa naimisissa 18v.
        Elimme aika onnellista elämää ja teimme 2 lasta. Itse olen oinasnainen.Menimme nuorina naimisiin ja elämä oli haasteellista ja mukavaa.Sitten tuli 30 v kriisit.Mieheni epäili aina, että petän , vaikka itse oli oikea petturi.Sain sen tietää tyttökaveriltani. Tuskallista. Sitten petin itsekkin. Siitä alkoi uusi elämä. Alkoi ottaan päähän , kun 3 viikkoon ei saanut mitään. Vaikka skorppari on hyvä ja voimakas seksissä.
        Ero tuli. Nykyisin olemme kavereita, jos ei tarvii jutella 20 min kauempaa, niin kestän häntä. Tulee kaikki mieleen, kun juttelen enemmilti. Mustasukkaisuus ja kuristaminen. Hänen oman pahan olon purkamista. Onneksi 12v tyttöni pelasti minut silloin aikoinaan. Muuten olisin kuollut.
        Nyt minulla 56 vuotiaana on taas skorppari. Hän on 37 v ja hyvin menee. Harvakseltaan tavataan. Seksi on mahtavaaa.

• Niin......
        Kyllikki-55v kirjoitti:

Elimme aika onnellista elämää ja teimme 2 lasta. Itse olen oinasnainen.Menimme nuorina naimisiin ja elämä oli haasteellista ja mukavaa.Sitten tuli 30 v kriisit.Mieheni epäili aina, että petän , vaikka itse oli oikea petturi.Sain sen tietää tyttökaveriltani. Tuskallista. Sitten petin itsekkin. Siitä alkoi uusi elämä. Alkoi ottaan päähän , kun 3 viikkoon ei saanut mitään. Vaikka skorppari on hyvä ja voimakas seksissä.
        Ero tuli. Nykyisin olemme kavereita, jos ei tarvii jutella 20 min kauempaa, niin kestän häntä. Tulee kaikki mieleen, kun juttelen enemmilti. Mustasukkaisuus ja kuristaminen. Hänen oman pahan olon purkamista. Onneksi 12v tyttöni pelasti minut silloin aikoinaan. Muuten olisin kuollut.
        Nyt minulla 56 vuotiaana on taas skorppari. Hän on 37 v ja hyvin menee. Harvakseltaan tavataan. Seksi on mahtavaaa.

...Mullakin on yli 10v. nuorempi skorpparimies jota tapailen : ) Ja petturi ex oli kans skopu. Itse olen oinas. Mielenkiintoista, jotta usein skorppareilla on huomattavasti itseään vanhempi nainen. Äitiä hakevat, mutta tilannetta ei koskaan saa päästää siihen saakka, sillä kun alat "äidiksi", niin seksi hiipuu. Kuka nyt äitiään naisi, vaikka rakastaakin. Exä, vaikka oli samanikäinen, nimitti mua äidiksi...huomautin usein, etten ole sun äitis.

• skorpparit...
        Kyllikki-55v kirjoitti:

Ovat juuri kuvailemasi kaltaisia. Itse en ole pettänyt enkä petä vaikka henki olisi kiinni siitä, jättänyt olen kyllä siltä seisomalta ja täysin yllättäen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3870
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3652
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      109
      3495
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      64
      2871
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      73
      2706
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2241
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      53
      1504
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1155
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1142
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1138
    Aihe