taidanpa tästä

nyt mennä

nukkumaan. Herättäkää sitten kun minua taas tarvitaan. ;P Hyvää ötyä!

9

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sinua kukaan kaipaa

Aah, yksi neitsyt poissa pelistä sekoittamasta muiden elämää?

• Hö?

Aika asiattomasti kirjoitettu!Häivy jos ei ole muuta sanomista luultavasti Vaakanainen!

• neitstyt
        Hö? kirjoitti:

Aika asiattomasti kirjoitettu!Häivy jos ei ole muuta sanomista luultavasti Vaakanainen!

Että neitsyet olisivat rähisijöitä! Kyllä se on vaaka, joka rähisee selän takaa, kun ei uskalla sanoa mielipidettään aikanaan. Mielistelevää teeskentelijäsakkia.

• Miss Blue
        neitstyt kirjoitti:

Että neitsyet olisivat rähisijöitä! Kyllä se on vaaka, joka rähisee selän takaa, kun ei uskalla sanoa mielipidettään aikanaan. Mielistelevää teeskentelijäsakkia.

kyllä niitä mielistelijöitä vaaoissakin on niin kuin muissakin merkeissä,eli älähän yhtään yritä!Sitä paitsi mikä sinä olet sanomaan,että kyseistä neitsyttä ei tultaisi kaipaamaan?Mistä sinä sen tiedät?Jos minäkin heittäisin veivini tässä ja nyt,niin kyllä mua takuulla tultaisiin kaipaamaan.Vaikka se onkin eri asia kuin vain mennä nukkumaan,niin silti.Ja toiseksi se että sanoit niin,tarkoittaa,että sinulla itselläsi ei mene kauhean hyvin.Liian vähän ystäviä?Ympärillä vain mielistelijöitä?Kenties.Ei minullakaan mitään hirveätä fanilaumaa ole,mutta ei se mua haittaa.On sen verraan,että olen onnellinen.Ja ei,vaikka otinkin tuon lausahduksesi näinkin tosissani,niin ei se tarkoita ettei minulla olisi huumorintajua.Mikähän siinäkin on,että useimmiten vaa'at tollasta rupeavat väittämään..(mun kamuista moni on vaakoja)

• Mikäs vaaàssa vituttaa???
        neitstyt kirjoitti:

Kyllä vaakakin osaa ja uskaltaa sanoa suoraan-rehellinen kun on:)))mutta neitsyt-parka ei kestä kuunnella:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))-kun on niin herkkä

• pikkusielu..
        Mikäs vaaàssa vituttaa??? kirjoitti:

Kyllä vaakakin osaa ja uskaltaa sanoa suoraan-rehellinen kun on:)))mutta neitsyt-parka ei kestä kuunnella:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))-kun on niin herkkä

mikään herkkä oo - itsekäs ja itserakas kyllä!

Varaa on arvostella muita, mutta itse ei kestä katsettakaan.

• Miss Blue
        Mikäs vaaàssa vituttaa??? kirjoitti:

mikään vaa'assa vituta.sanoin vain mielipiteeni,niin kuin vaa'atkin välillä innostuu ilmaisemaan.Jaa en kestä kuulla totuutta?No ime isääs!!Kyllä tässä on tullut kuultua ihan kylliksi,ja osa paskoista ei ees uskalla tulla sanomaan,vaan laukoo sontaa selän takana.vaa'at saa painua viemäriaukkoon vollottamaan miksi kaikki neitsyet näkee niitten läpi eikä jaksa kuunnella niitten säälittävää mielistelyä.

• nuku yksikses

ja anna muidenkin nukkua!

Neitsytmies kuorsaakin vielä kuin hinuri!

• Miss Blue

vaan hankkimaan oma asunto,vai miksi nukut neitsyen kanssa ylipäätään????!!Vai etkö uskalla sanoa suoraan?Pelkäätkö että pikkuruinen heikko itkupilli neitsyt herkkyytensä vuoksi alkaa itkeä ja siitä loukkaantuneena hakkaa sinut väkivaltaisuuksissaan kuoliaaksi?NO,sehän selviää vaan kokeilemalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe