Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

taidanpa tästä

nyt mennä

nukkumaan. Herättäkää sitten kun minua taas tarvitaan. ;P Hyvää ötyä!

9

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sinua kukaan kaipaa

      Aah, yksi neitsyt poissa pelistä sekoittamasta muiden elämää?

      • Hö?

        Aika asiattomasti kirjoitettu!Häivy jos ei ole muuta sanomista luultavasti Vaakanainen!


      • neitstyt
        Hö? kirjoitti:

        Aika asiattomasti kirjoitettu!Häivy jos ei ole muuta sanomista luultavasti Vaakanainen!

        Että neitsyet olisivat rähisijöitä! Kyllä se on vaaka, joka rähisee selän takaa, kun ei uskalla sanoa mielipidettään aikanaan. Mielistelevää teeskentelijäsakkia.


      • Miss Blue
        neitstyt kirjoitti:

        Että neitsyet olisivat rähisijöitä! Kyllä se on vaaka, joka rähisee selän takaa, kun ei uskalla sanoa mielipidettään aikanaan. Mielistelevää teeskentelijäsakkia.

        kyllä niitä mielistelijöitä vaaoissakin on niin kuin muissakin merkeissä,eli älähän yhtään yritä!Sitä paitsi mikä sinä olet sanomaan,että kyseistä neitsyttä ei tultaisi kaipaamaan?Mistä sinä sen tiedät?Jos minäkin heittäisin veivini tässä ja nyt,niin kyllä mua takuulla tultaisiin kaipaamaan.Vaikka se onkin eri asia kuin vain mennä nukkumaan,niin silti.Ja toiseksi se että sanoit niin,tarkoittaa,että sinulla itselläsi ei mene kauhean hyvin.Liian vähän ystäviä?Ympärillä vain mielistelijöitä?Kenties.Ei minullakaan mitään hirveätä fanilaumaa ole,mutta ei se mua haittaa.On sen verraan,että olen onnellinen.Ja ei,vaikka otinkin tuon lausahduksesi näinkin tosissani,niin ei se tarkoita ettei minulla olisi huumorintajua.Mikähän siinäkin on,että useimmiten vaa'at tollasta rupeavat väittämään..(mun kamuista moni on vaakoja)


      • Mikäs vaaàssa vituttaa???
        neitstyt kirjoitti:

        Että neitsyet olisivat rähisijöitä! Kyllä se on vaaka, joka rähisee selän takaa, kun ei uskalla sanoa mielipidettään aikanaan. Mielistelevää teeskentelijäsakkia.

        Kyllä vaakakin osaa ja uskaltaa sanoa suoraan-rehellinen kun on:)))mutta neitsyt-parka ei kestä kuunnella:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))-kun on niin herkkä


      • pikkusielu..
        Mikäs vaaàssa vituttaa??? kirjoitti:

        Kyllä vaakakin osaa ja uskaltaa sanoa suoraan-rehellinen kun on:)))mutta neitsyt-parka ei kestä kuunnella:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))-kun on niin herkkä

        mikään herkkä oo - itsekäs ja itserakas kyllä!

        Varaa on arvostella muita, mutta itse ei kestä katsettakaan.


      • Miss Blue
        Mikäs vaaàssa vituttaa??? kirjoitti:

        Kyllä vaakakin osaa ja uskaltaa sanoa suoraan-rehellinen kun on:)))mutta neitsyt-parka ei kestä kuunnella:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))-kun on niin herkkä

        mikään vaa'assa vituta.sanoin vain mielipiteeni,niin kuin vaa'atkin välillä innostuu ilmaisemaan.Jaa en kestä kuulla totuutta?No ime isääs!!Kyllä tässä on tullut kuultua ihan kylliksi,ja osa paskoista ei ees uskalla tulla sanomaan,vaan laukoo sontaa selän takana.vaa'at saa painua viemäriaukkoon vollottamaan miksi kaikki neitsyet näkee niitten läpi eikä jaksa kuunnella niitten säälittävää mielistelyä.


    • nuku yksikses

      ja anna muidenkin nukkua!

      Neitsytmies kuorsaakin vielä kuin hinuri!

      • Miss Blue

        vaan hankkimaan oma asunto,vai miksi nukut neitsyen kanssa ylipäätään????!!Vai etkö uskalla sanoa suoraan?Pelkäätkö että pikkuruinen heikko itkupilli neitsyt herkkyytensä vuoksi alkaa itkeä ja siitä loukkaantuneena hakkaa sinut väkivaltaisuuksissaan kuoliaaksi?NO,sehän selviää vaan kokeilemalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe