Mikä ihmeen allergia tai muu minua vaivaa?
Aina kun juon vähän enemmän viiniä tai muuta niin joskus illan aikana alkaa kuumottamaan joka paikassa kehoa jolloin ilmestyy punaisia laikkuja joka paikkaan. Melkein koko yläruumis on punainen, samoin käsien seutu ja kämmenissä on punaisia laikkuja. Täysin epämääräisen muotoisia ja eri kokoisia.
Tuntuu siltä, että siellä missä kuumottaa enemmän, on myös enemmän punaisia laikkuja.
Olenko allerginen alkoholille, olenko juonut liian usein vai mitä tämä on?
Toistuu aina joskus. Ei läheskään aina kun olen kovassa humalatilassa.
Menisin heti lääkärille näyttämään, mutta kun laikut ilmenevät ainoastaan melko humalassa ollessani.
Punaista
3
385
Vastaukset
- jenny
mun isällä on sama ongelma ja hänen kohdallaan kyse on allergiasta, eli alkoholille allerginen, väkevät saavat pahempaa jälkeä aikaan ja joskus ihottumasta tulee paksua.
- punahilkka
Alkoholille olisi kurja olla allerginen, mutta olisipahan terveellisempää elää.
Onneksi ei nyt aina suinkaan tule sellaisia reaktioita, mutta joskus. Silloin kun niitä tulee niin sen tuntee oikein kun kuumottaa joka paikkaa. Pitää tarkkailla tilannetta.
Kiitos osallistumisesta keskusteluun. - tarjoilija
punahilkka kirjoitti:
Alkoholille olisi kurja olla allerginen, mutta olisipahan terveellisempää elää.
Onneksi ei nyt aina suinkaan tule sellaisia reaktioita, mutta joskus. Silloin kun niitä tulee niin sen tuntee oikein kun kuumottaa joka paikkaa. Pitää tarkkailla tilannetta.
Kiitos osallistumisesta keskusteluun.Kun olin tarjoilijan ammattitutkinnossa meillä oli viininmaistajaiset siellä. aika usealle ihmiselle tulee valko-ja punaviinistä samanlaisia reaktioita. Mulle itsellekkin nousi kaulan seutuville punaisia laikkuja. En ainakaan itse usko, että se olisi mitenkään vaarallista. Opettajakin sanoi, että joillekkin ihmisille nousee laikkuja joillekin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756