Kuinka pitkä on Tapani ? onko pitempi, kuin kari tapio ?
Kuinka pitkä?
46
5298
Vastaukset
- Öynöy
184cm on Tapani Kansa pitkä. Kari Tapion pituudesta ei tietoa. Ainakin hän näyttää Tapsaa lyhyemmältä.
- muka
Miten niin "näyttää"? Oletko koskaan nähnyt vierekkäin. Tietääkseni Kari on yli 180 ja sitä paitsi tässä ei kysytty Karin pituutta joten sen olisi taas voinut jättää ottamatta puheeksi, torvi!
- takaisin
muka kirjoitti:
Miten niin "näyttää"? Oletko koskaan nähnyt vierekkäin. Tietääkseni Kari on yli 180 ja sitä paitsi tässä ei kysytty Karin pituutta joten sen olisi taas voinut jättää ottamatta puheeksi, torvi!
No joo, kyllä tuossa sitten mainittiin Karin pituus mutta en käsitä, miksi verrata jopa tuollaisessa asiassa.
- wanharouwa
TK on huikeat 2cm pitempi kuin Klabbi.
Ihmisenä tosin Klabbi on paljon suurempi kuin kukkopoika TK :)- meni
Hyvin sanottu "Wanharouwa" ! :-)
- SÄRKYNYT SYDÄN
Onko ihmisen pituudella ja painolla ,jotakin tekemistä ihmisen suuruudelle.Wanharouva on varmaan pääministeri Vanhasen isän kannattaman rotuopin kannattaja.Kuinka aikuisena itseään pitävät voivat näin lapsellisia keskustelun avauksia tehdä.
- sä jaksat!
Kyllä sä wanharouwa olet todella lapsellinen. Katkera ja kaunainen Tapani Kansalle. Mitähän se on sulle tehnyt kun aina vaan jaksat tulla tänne herjaamaan?!!!
Kasva aikuiseksi! - wanharouwa
SÄRKYNYT SYDÄN kirjoitti:
Onko ihmisen pituudella ja painolla ,jotakin tekemistä ihmisen suuruudelle.Wanharouva on varmaan pääministeri Vanhasen isän kannattaman rotuopin kannattaja.Kuinka aikuisena itseään pitävät voivat näin lapsellisia keskustelun avauksia tehdä.
Ei tosiaankaan, siksi vastasin, kuten vastasin.
TK se muistaakseni oli, joka Mattia ja Teppoa pilkallisesti nimitti Tumpiksi ja Tapiksi. Se ei ole aikuisen ihmisen tapa viestiä.
Ihminen ei todellakaan voi pituudelleen mitään, painolleen kylläkin, ainakin useimmiten, sairaus on sitten asia erikseen.
Siksipä pidänkin Klabbia ihmisenä suurempana kuin TK:ta, Klabbi ei milloinkaan menisi päästämään suustaan moista törkyä. Myös Matti ja Teppo menevät kirkkaasti ihmisyydessä(kin) ohi TK:n.
Että siinäpä Sinulle miettimistä, mitä rotuoppiin tulee.
Jk. Sinun ehkä muuten kannattaisi opetella katsomaan, mitä kukin on kirjoittanut. - Zori
wanharouwa kirjoitti:
TK se muistaakseni oli, joka Mattia ja Teppoa pilkallisesti nimitti Tumpiksi ja Tapiksi. Se ei ole aikuisen ihmisen tapa viestiä.
Ihminen ei todellakaan voi pituudelleen mitään, painolleen kylläkin, ainakin useimmiten, sairaus on sitten asia erikseen.
Siksipä pidänkin Klabbia ihmisenä suurempana kuin TK:ta, Klabbi ei milloinkaan menisi päästämään suustaan moista törkyä. Myös Matti ja Teppo menevät kirkkaasti ihmisyydessä(kin) ohi TK:n.
Jk. Sinun ehkä muuten kannattaisi opetella katsomaan, mitä kukin on kirjoittanut.Olen ymmärtänyt, että Tapsa ei välttämättä niin kovin hyvissä väleissä Matin ja Tepon kanssa ole. Mutta onhan se silti aika lapsellista ja typerää mennä toisia nimittelemään noin.
Tapsalla on välillä sellainen paha tapa möläyttellä mitä sylki suuhun tuo. wanharouwa kirjoitti:
Jk. Sinun ehkä muuten kannattaisi opetella katsomaan, mitä kukin on kirjoittanut.Mun mielestä toi Tumppi ja Tappi nimitys oli huvittava :) Huumoriksihan se vaan oli tarkoitettu mä luulen.
Mattia ja Teppoa muuten säestää nykyään se sama bändi, joka säesti Tapsaakin muutama vuosi sitten. "Horizone" se orkesteri on nimeltään.- wanharouwa
Justiinax kirjoitti:
Mun mielestä toi Tumppi ja Tappi nimitys oli huvittava :) Huumoriksihan se vaan oli tarkoitettu mä luulen.
Mattia ja Teppoa muuten säestää nykyään se sama bändi, joka säesti Tapsaakin muutama vuosi sitten. "Horizone" se orkesteri on nimeltään.Se ei ollut todellakaan edes tarkoitettu TK:n puolelta huumoriksi ja käsittääkseni sattui silloin kohteisiin aika pahasti, suuruutensa veljekset ovatkin näyttäneet juuri siinä, että ovat itse kääntäneen sen huumoriksi.
TK:lla on kurja tapa letkautella jos esim. tanssikeikalla on useampi orkesteri, kuten nykyisin liki joka paikassa on.
Oletko Justiinax milloinkaan ajatellut, että olet kuin ylihuolehtiva kanaemo, joka puolustaa mukulaansa vaikka mukula olisi aivan riiviö?!
Pahimmat kolme sanaa, mitä vanhemmat voivat sanoa, ovat: "ei minun lapseni". Sillä vaikka kuinka lapsiaan rakastaa, pitää muistaa, että heitä voi/pitää voida rakastaa vaikka he tekisivät virheitäkin. Sinunkin olisi aika tajuta, että voit fanittaa TK:ta, vaikkei hän olekaan täydellinen....mitä hän totta vie ei tosiaakaan ole. - wanharouwa
Justiinax kirjoitti:
Mun mielestä toi Tumppi ja Tappi nimitys oli huvittava :) Huumoriksihan se vaan oli tarkoitettu mä luulen.
Mattia ja Teppoa muuten säestää nykyään se sama bändi, joka säesti Tapsaakin muutama vuosi sitten. "Horizone" se orkesteri on nimeltään.Miksi siis hyökkäät aina kärppänä puolustelemaan ja loukkaannut verisesti jos TK:sta sanotaan jotakin....ihan huumorillahan täällä vaan ;)
- Maurizio.
wanharouwa kirjoitti:
Jk. Sinun ehkä muuten kannattaisi opetella katsomaan, mitä kukin on kirjoittanut.Mikä on wanhanrouwan ongelma? Pahasti on ihmisellä pielessä kun on ottanut asiakseen Tapani Kansan mollaamisen.
- Poppana1
Maurizio. kirjoitti:
Mikä on wanhanrouwan ongelma? Pahasti on ihmisellä pielessä kun on ottanut asiakseen Tapani Kansan mollaamisen.
Tuo oli kylläkin mielestäni niitä Wanhanrouwan asiallisimpia kommentteja täällä. Ei tuossa mielestäni mitään ihmeempää mollaamista ollut. Olihan siinä ihan asiaakin. Juuri tuo, että kaikki han tekee joskus virheitä, eikä niitä silti tarvitse yrittää selitellä aina parhainpäin.
- opitkolla riittää
Poppana1 kirjoitti:
Tuo oli kylläkin mielestäni niitä Wanhanrouwan asiallisimpia kommentteja täällä. Ei tuossa mielestäni mitään ihmeempää mollaamista ollut. Olihan siinä ihan asiaakin. Juuri tuo, että kaikki han tekee joskus virheitä, eikä niitä silti tarvitse yrittää selitellä aina parhainpäin.
Etpä sitten ole paljoa seuraillut wr:n kirjoituksia täällä. Hänellä on systemaattinen tapa herjata Tapani Kansaa, ihan mistä syystä vaan. Jokaisesta aiheesta täällä löytyy wanhallerouwalle syitä keksiä mitä kummallisempia mollauksia.
No, tuonlaista pitäisi ymmärtää mutta en oikein tykkää että hän JATKUVASTI haluaa pilata ilmapiirin täällä. - pilaamisesta
opitkolla riittää kirjoitti:
Etpä sitten ole paljoa seuraillut wr:n kirjoituksia täällä. Hänellä on systemaattinen tapa herjata Tapani Kansaa, ihan mistä syystä vaan. Jokaisesta aiheesta täällä löytyy wanhallerouwalle syitä keksiä mitä kummallisempia mollauksia.
No, tuonlaista pitäisi ymmärtää mutta en oikein tykkää että hän JATKUVASTI haluaa pilata ilmapiirin täällä.Kyllä ilmapiirin pilaamisesta voi syyttää usein Tapsukan fanaattisia faneja Justiinax etunenässä. Ja usein myös vedetään Kari Tapio keskusteluihin jostain ihmeen syystä ja ihmetellään kun Karin fanit älähtää.
- Öynöy
wanharouwa kirjoitti:
Se ei ollut todellakaan edes tarkoitettu TK:n puolelta huumoriksi ja käsittääkseni sattui silloin kohteisiin aika pahasti, suuruutensa veljekset ovatkin näyttäneet juuri siinä, että ovat itse kääntäneen sen huumoriksi.
TK:lla on kurja tapa letkautella jos esim. tanssikeikalla on useampi orkesteri, kuten nykyisin liki joka paikassa on.
Oletko Justiinax milloinkaan ajatellut, että olet kuin ylihuolehtiva kanaemo, joka puolustaa mukulaansa vaikka mukula olisi aivan riiviö?!
Pahimmat kolme sanaa, mitä vanhemmat voivat sanoa, ovat: "ei minun lapseni". Sillä vaikka kuinka lapsiaan rakastaa, pitää muistaa, että heitä voi/pitää voida rakastaa vaikka he tekisivät virheitäkin. Sinunkin olisi aika tajuta, että voit fanittaa TK:ta, vaikkei hän olekaan täydellinen....mitä hän totta vie ei tosiaakaan ole.Pidän Tapsasta ja hänen musiikistaan kovasti. Hän on upea laulaja ja useinmiten loistotyyppi muutenkin, mutta totta on, että joskus Tapsa saattaa harkitsemattomasti töksäyttää ohi suunsa jotain tuollaista, jos on sillä tuulella. Se saa jotkut näkemään punaista ja loukkaantumaan, eikä se tietenkään omasta mielestänikään täytä hyvän käytöksen kriteerejä.
- särkynyt sydän
Maurizio. kirjoitti:
Mikä on wanhanrouwan ongelma? Pahasti on ihmisellä pielessä kun on ottanut asiakseen Tapani Kansan mollaamisen.
Kysymys ei ole wanhanrouvan kohdalla musiikista, vaan politiikasta ,koska Tapani on sosdemi eikä kokoomuslainen ,kuten Tapio.Tapio edustaa wanhanrouvan arjalaistarotua.
- niin,
pilaamisesta kirjoitti:
Kyllä ilmapiirin pilaamisesta voi syyttää usein Tapsukan fanaattisia faneja Justiinax etunenässä. Ja usein myös vedetään Kari Tapio keskusteluihin jostain ihmeen syystä ja ihmetellään kun Karin fanit älähtää.
Wanharouwa se on joka keskustelussa vetämässä Kari Tapiota, Klabbi sitä ja Klabbi tätä!
Niinkuin moni täällä on jo todennut, Wanhaharppu tekee kaikkensa saadakseen mollattua Tapsaa! Menköön Kari Tapion palstalle hehkuttamaan Klabbiaan, mitä ihmettä sitä pitää täällä jauhaa!!! Maurizio. kirjoitti:
Wanharouwa on oikein semmonen räksyttäjä luonne, mut ei sen melskaamisista kannata liikaa välittää.
wanharouwa kirjoitti:
Se ei ollut todellakaan edes tarkoitettu TK:n puolelta huumoriksi ja käsittääkseni sattui silloin kohteisiin aika pahasti, suuruutensa veljekset ovatkin näyttäneet juuri siinä, että ovat itse kääntäneen sen huumoriksi.
Pahimmat kolme sanaa, mitä vanhemmat voivat sanoa, ovat: "ei minun lapseni". Sillä vaikka kuinka lapsiaan rakastaa, pitää muistaa, että heitä voi/pitää voida rakastaa vaikka he tekisivät virheitäkin. Sinunkin olisi aika tajuta, että voit fanittaa TK:ta, vaikkei hän olekaan täydellinen....mitä hän totta vie ei tosiaakaan ole.Niin no kyl mä sen tiedän ja ymmärän, että kaikkihan tekee joskus virheitä. Tykkään Tapsasta vaikkei hän täydellinen olekkaan, niinkuin ei kukaan ihminen voi olla.
En mä mikään ylihuolehtiva kanaemo tunnusta olevani, mut pidän kyl Tapsan puolia mollaajia vastaan. Ei se silti tarkoita mitään paapomista.- wanharouwa
Justiinax kirjoitti:
Wanharouwa on oikein semmonen räksyttäjä luonne, mut ei sen melskaamisista kannata liikaa välittää.
todella huvittava :)
Kukahan se täällä (ja muuallakin) räksyttää...hmmmm... - myös.
niin, kirjoitti:
Wanharouwa se on joka keskustelussa vetämässä Kari Tapiota, Klabbi sitä ja Klabbi tätä!
Niinkuin moni täällä on jo todennut, Wanhaharppu tekee kaikkensa saadakseen mollattua Tapsaa! Menköön Kari Tapion palstalle hehkuttamaan Klabbiaan, mitä ihmettä sitä pitää täällä jauhaa!!!Justiinax kyllä vierailee alvariinsa Karin palstalla " kommentoimassa". Eikä todellakaan asiallisesti.
- parempi sentään
kunnon kukkouros kuin kanaemo.
- fghj4587sgh
On minun pituinen, mutta lihavampi. Minä olen 178 cm.
- Facta Faarao
Tässä kuvassa oleva nainen on reilut 160 cm ja hänellä on vielä piikkikorot.Tapsa on häntä noin 10 cm pitempi.
Eli Tapsan pituus on noin 174-179 cm. Aivan varmasti alla 180cm.
Tyypillinen suomalainen persjalkatara.
Kari Tapio on noin 185 cm pitkä.
http://www2.hs.fi/extrat/kuvakoosteet/linna2005/kuvat/kuva16_i.jpg- Öynöy
Minusta tuo Tapsan vaimo on melko pitkä. Ainakin lähes 170cm. Tapsan väittäisin olevan kyllä yli 180cm. Jostakin olen lukenut, että tarkalleen ottaen 184cm.
Kyllä Tapsa on yli 180 cm, mut Kari on kyllä alle sen.
Ei Jorma Kääriäinenkään miltään hongankolistajalta vaikuta, mut Kari on sitä(kin) lyhyempi:
http://static.iltalehti.fi/popstars/juttutastaselahteeMP_410_ps.jpg
Ja on Kari Ville Valoa lyhyempi myös. Ville on 184-185 cm.
http://www.synkkienlaulujenmaa.fi/images/vv_kt.jpg
ps. Tapsa ei ole persjalkainen. Tapsalla on pitkät jalat. Jari Sillanpäätä voi lähinnä kuvata persjalkaiseksi. Sillähän on sellaset lyhyet ja paksut jalat.- Punaheltta
Justiinax kirjoitti:
Ei Jorma Kääriäinenkään miltään hongankolistajalta vaikuta, mut Kari on sitä(kin) lyhyempi:
ps. Tapsa ei ole persjalkainen. Tapsalla on pitkät jalat. Jari Sillanpäätä voi lähinnä kuvata persjalkaiseksi. Sillähän on sellaset lyhyet ja paksut jalat.Olen molempien herrojen kanssa ollut juttusilla
ja Tapani Kansa on minua pidempi about 185cm luokkaa
ka Kari Tapio about samanpituinen kuin minä eli
180 cm. - jalat ;D
Justiinax kirjoitti:
ps. Tapsa ei ole persjalkainen. Tapsalla on pitkät jalat. Jari Sillanpäätä voi lähinnä kuvata persjalkaiseksi. Sillähän on sellaset lyhyet ja paksut jalat.Hahhaaa ;DDD vai että pitkät jalat. Tuo oli kyllä hullujen heittojesi huippu.
Kari muuten on yli 180 cm koska oon päässyt halaamaan ja tiedän, koska olen naiseksi pitkä. - Hanurihaisee
Justiinax kirjoitti:
ps. Tapsa ei ole persjalkainen. Tapsalla on pitkät jalat. Jari Sillanpäätä voi lähinnä kuvata persjalkaiseksi. Sillähän on sellaset lyhyet ja paksut jalat.Paula ja pätkä-Jorma seisovat ylemmällä korokkeella kuin Kari. Korokkeen korkeus noin 15 cm.
Joten se siitä.
Kyllä se persjalkatanttana on jossain muualla.
Tapsalla jalat ovat ehkä hitusen lyhyemmät kuin yläkroppa.
Ei missään tapauksessa pidemmät. Älä edes unta nää.
Ville Valo on 190cm. - Caramia.
Hanurihaisee kirjoitti:
Paula ja pätkä-Jorma seisovat ylemmällä korokkeella kuin Kari. Korokkeen korkeus noin 15 cm.
Joten se siitä.
Kyllä se persjalkatanttana on jossain muualla.
Tapsalla jalat ovat ehkä hitusen lyhyemmät kuin yläkroppa.
Ei missään tapauksessa pidemmät. Älä edes unta nää.
Ville Valo on 190cm.Kyllä tästä kuvasta näkee ,että Tapanilla on oikeasti pitkät kintut ja lyhyt selkä, eli ei se Justiinax, nyt ihan potaskaa kirjoittanut :
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img636708.jpg
- kerro jotakin
totuudesta:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?i d=1480897- Sepitini
Ei taida mennä oikealle sivulle tuon linkin kanssa?
- pieleen meni
mutta ainakin Kaverukset kuvassa aloitettu keskustelu 11/2 ja sieltä parempi linkki-osasta pääsee Kanervan synttärikuviin, missä Tapsa ja Klabbi seisoo Ninan kanssa vierekkäin. Laittakoon joku osaavampi tuon linkin.
- Öynöy
pieleen meni kirjoitti:
mutta ainakin Kaverukset kuvassa aloitettu keskustelu 11/2 ja sieltä parempi linkki-osasta pääsee Kanervan synttärikuviin, missä Tapsa ja Klabbi seisoo Ninan kanssa vierekkäin. Laittakoon joku osaavampi tuon linkin.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1480897
Ja sitten klikkaatte
sieltä artikkelin jutun alaosasta kohtaa:
KUVAT: Kuvia Ilkka Kanervan 60-vuotisjuhlista
Siellä kuvagalleriassa on kuva, jossa on Tapsa, Tapsan vaimo ja Kari.
Tapsa on kyllä sen kuvan perusteellakin Karia pitempi. - wanharouwa
Öynöy kirjoitti:
Ja sitten klikkaatte
Tapsa on kyllä sen kuvan perusteellakin Karia pitempi.Tämähän on kuin siinä liikenneturvan mainoksessa...on vaikeeta, vaikeeta on.
TK 184cm, Klabbi 182cm. Eli valtava 2 sentin pituusero :) - Koilismaa
Öynöy kirjoitti:
Ja sitten klikkaatte
Tapsa on kyllä sen kuvan perusteellakin Karia pitempi.Kari kumartaa kameralle. Tapsa taasen pystyssä kuin aidanseiväs. Jos Kari seisoisi myös suorana niin kumpiko olisi pitempi.
Tää väittely on ihan perseestä. Mitä v-tun väliä sillä on, kumpi on pitempi?
Kuitenkin Kari on ihan oikeasti Tapsaa pitempi.
Tapsalla on kyllä isompi takapuoli kuin Karilla. - oijoi
Koilismaa kirjoitti:
Kari kumartaa kameralle. Tapsa taasen pystyssä kuin aidanseiväs. Jos Kari seisoisi myös suorana niin kumpiko olisi pitempi.
Tapsalla on kyllä isompi takapuoli kuin Karilla.Kinatkaa nyt vielä siitäkin, että kummalla on pitempi "SE".
Koilismaa kirjoitti:
Kari kumartaa kameralle. Tapsa taasen pystyssä kuin aidanseiväs. Jos Kari seisoisi myös suorana niin kumpiko olisi pitempi.
Tapsalla on kyllä isompi takapuoli kuin Karilla.Karilla onkin ihan kuivunut ja kurttunen viikuna-takamus.
- nähnyt?
Justiinax kirjoitti:
Karilla onkin ihan kuivunut ja kurttunen viikuna-takamus.
Kyllä levee perse on etenkin miehellä kauheen näkönen. Ei se naistakaan kaunista, mutta miehellä se on tosi karsee. Plösö.
- joo...
Justiinax kirjoitti:
Karilla onkin ihan kuivunut ja kurttunen viikuna-takamus.
Ja sinä sen takapuolenkin olet käynyt tutkimassa. Ettäs viitsit, hölmö. Tuo menee jo lapsellisuudessaan huippuunsa.
- on silleen
joo... kirjoitti:
Ja sinä sen takapuolenkin olet käynyt tutkimassa. Ettäs viitsit, hölmö. Tuo menee jo lapsellisuudessaan huippuunsa.
Justiinax henkilökohtainen että leveäperseiset suuttuu kun tällaista kirjoitat. MIkäse nyt sitten olisi sopiva sanamuoto, ehkä "leveälantio-luustoinen" tai "llaajalantio" olisi ystävällisempää. Mutta so whAT, TAPSA ON YKKÖNEN JA LAULAA ÄÄNELLÄNSÄ. lantionliikkeet ovat sopivan sähäkät hänellä :)
- Muusikko Marlon
Tapsan pituuden. Mikkitelineessä on musta kiristysosa, jolla säädetään sändin korkeutta.
Kuvassa osa näkyy Tapsan paidanhelman korkeudella. Kiristys namikka on noin 85-90cm korkeudella stagesta. Siitä on helppo verrata, kuinka pitkä Tappis on. Maksimissaan 180cm.
Joten Kari Tapio on melkein 10cm Tapsaa pidempi.
http://www.iskelma.fi/galleria/gal20060728095432.jpg- Syyntakeeton
Justiinax kirjoitti:
Olkoon sitten, mut kyllä Tapsa on kunkku, vaikka olis vaan 160cm ja Kari 2 metrinen .
Aloita aiheesta vaikka oma topic.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841