Sahlstedt tuli

Kiekoton pakki

3

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut lätkämies

Kalpan tasoiselle jengille mainio vahvistus mutta riskejä pyörii myös ilmassa.

kysymysmerkkejä.

-Mikä on salshtedtin motivaatio pelata sijoista 10-14?

-Kuinka monta loukkaantumista tulee kaudella taas vai tuleeko ollenkaan?

-missä kunnossa on?

-Miten salshtedt pystyy pitämään asenteen ja maltillisuudenkun joukkue/ketjukaverit eivät ole samaa tasoa kuin kärpissä?

-Pystyykö tekemään yksin edes jotain?

-Motivaatio kesätreeneissä?

tuliko kalle vain rahastamaan uransaehtoopuolen kunniaksi?

melkoisia kysymysmerkkejä on.

Tämä muistuttaa ässien saarela hankitaa melkoisesti. Kummatkin ovat samantasoisia pelureita mutta erityyppisiä mutta periaate on sama, Eli motivaatio kun menee huonosti.

kalpan puolustus,maalivahtipeli ei lupaa hyvää.

• Jona

kysymysmerkkejä.

-Mikä on salshtedtin motivaatio pelata sijoista 10-14?
        -KalPa on asettanut ensikaudelle tavoitteeksi Playoffit

-missä kunnossa on?
        -Erinomaisessa. Vrt. Playoffit

-Miten salshtedt pystyy pitämään asenteen ja maltillisuudenkun joukkue/ketjukaverit eivät ole samaa tasoa kuin kärpissä?
        -Ketjukaverit ainakin tulevat olemaan, jopa paremmat kuin edellisellä kaudella Kärppien alemmissa kentissä, joissa Kalle runkosarjan aikana pääsäntöisesti pelasi.

-Pystyykö tekemään yksin edes jotain?
        -Yksin? tarkoitatkohan tässä Kallen suoritus tasoa yksilösuorituksissa, kuten läpiajoissa?

-Motivaatio kesätreeneissä?
        -Miksipä miehellä olisi motivaatio-ongelmia, eihän tälläisiä ole ennenkään ollut?

-tuliko kalle vain rahastamaan uransaehtoopuolen kunniaksi?
        -heh, KalPaan rahastamaan :)

• Laura1

Tekee työtä, on ollu usein Kärppien tärkeimpiä pelaajia, eikä esitä mitään diivaa.Hyvä ja pidetty joukkuekaveri ja arvostettu myös kentän ulkopuolella.Symppis kaveri ja taatusti yksi tärkeimpiä lenkkejä KalPalle,jos vaan terveenä pysyy. Siitä ei epäilystäkään!Tasaisen varma suorittaja, eikä hermoile.

KalPa taitaa nyt alkaa satsaamaan ihan eri lailla rosteriin ja iloinen olen vilpittömästi,jos se nyt nousee kohisten liigassa paremmille sijoituksille.Sympatioita on tullut monen monta kertaa tullut tunnettua tätä joukkuetta kohtaan, sillä niin monta kertaa ne voitot on olleet hilkulla ja KalPa on pelannut paremmin kuin sijoitus juoruaisi.

Onneksi olkoon.Hyvä saalis Killeri on ja mulla ei ois ollu mitään sitä vastaan,että ois pelannu vielä Kärpissä. Mut ehkä on tullut makeaa mahan täydeltä ja haluaa monen muun lailla kokeilla toisiakin ympyröitä. Konkaripelaaja,joka on tottunut mestaruuteen.Jos pitkälle muuten selviätte,niin ainakaan tämän pelaajan hermot kestävät:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      134
      1202
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe