mikä on suudelma? en osaa suudella :( toivoisin jtn hyviä neuvoja. Olen jo 18-vuotias..help!
help me!
apuatarvitseva
3
1248
Vastaukset
- Elämä kakara
Taisi tulla vahingossa nollan tilalle kahdeksan..
Olet varmaan joku 10v muksu ketä haluaisi osata suudelle :D Kokeile niin opit.. - sitten
koneelle sitoutunut neljän seinän sisään ahtautunut kynäniska nörtti ;) mene ulos!
- Namm.
Muistan ensimmäisen suudelmani, se oli silloin ylä-asteaikana, ite en suudella osannu ja jännitti, kumppani osasi kuitenkin hommansa ja opasti kielellään, siinä sitä oppi! (Mutta silloinen poikaystäväni on ollut paras suutelia ikinä...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042