Skorpparinainen

todella lujassa

koukussa Kauris mieheen ! Olemme tunteneet toisemme jo muutaman vuoden ajan. Tapaamisemme ovat olleet täynnä intohimoa ja meillä on ollut mukavaa toistemme seurassa. Meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita (mp) ja samansuuntainen huumorintaju. Mutta, mutta, tämä Kaurismies ei, omien sanojensa mukaan, voisi koskaan perustaa kanssani mitään vakavampaa koska, olen hänen mielestään, liian "kaunis" ja minua joutuisi "vahtimaan" ! En ole, mielestäni, antanut em.kommenttiin mitään aihetta ja minulla ei ole tarvetta taikka halua muiden miesten suhteen. Kertokaahan muut Kaurismiehet mitä moisen kommentin taakse voisi sisältyä. Onko Kaurismiehen , kerran siipeensä saatuaan, vaikea aloittaa uutta ihmissuhdetta jne. ? Kesä tulee ja haluaisin syventää suhdettamme mutta..mutta...pidän hänestä valtavasti ja voisin jopa sanoa rakastavani häntä.
Antakaa avaimia jotta löytäisin sen oikean avaimen hänen luokseen ! Kiitos jo etukäteen !

2

1422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hankala tapaus...kokemuksesta tiedän :)
      Meillä oli tulinen suhde liki kahdeksan vuotta...täynnä rakkautta ja taistelua :)
      Kaurismiehen sielun syövereihin on aika vaikea päästä käsiksi...salaperäinen olento!

• tumma skopu

Kuulostaa hyvältä ja ah niin tutulta! Mä uskon vakaasti että kaurismies ja skorpioninainen on loistava yhdistelmä. Nämä kaksi vaan jotenkin sytyttävät toisensa. Oma suhteeni kaurismieheen kesti reilut kolme vuotta. Se oli elämäni parasta aikaa!

Mutta meillä se meni kyllä niin päin, että minä jouduin vahtimaan kaurismiestä. Oli tumma ja helvetin komea mies, joten ottajia tietenkin oli vaikka kuinka paljon.

Kauriin on AINA vaikea aloittaa suhdetta. Kauris on hirmu itsenäinen eikä hän mielellään heittäydy täysillä mihinkään mukaan. Kauriit eivät ole samanlaisia tunneihmisiä kuin me skoput. Mun mielestä sun pitää jotenkin saada kaurismies vakuuttumaan siitä, että suhun voi luottaa ja että haluat olla vain ja ainoastaan hänen.

Mutta varoituksen sana lienee paikallaan...mun ex-kauris nimittäin lopulta petti mua ihan kylmänviileesti. Eli vaikka hän pelkääkin joutuvansa vahtimaan sua, niin lopulta voi olla niin että sä oletkin se, joka vahtii silmä kovana sitä kaurismiestä. Kauris ei ole yhtä omistushaluinen ja mustasukkainen kuin skorpioni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      27
      4952
    2. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      150
      4750
    3. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      210
      4722
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      118
      4561
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      3660
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      19
      2354
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2128
    8. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      1647
    9. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      24
      1494
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      188
      1224
    Aihe