kun olimme yhdessä, olimme kuin roomeo ja juulia.. sinä olit enkeli, joka näytti minulle hirviölle valon ja toi lämmön minun kylmään sydämmeen. mutta kun rakastuin sinun, sinä sanoit.. enpysty sitoutumaan.. olen vasta nuori ja ja hauluan tehdä jotain, mitä ei pysty tekemään suhteessa ja haluan tutustua uusiin ihmisiin, jos vain olisimme kavereita.. kun tämän kuulin sydämmeni murtu, vaikka sitä en sinulle sanokkaan.. on sydämmeni taas jäätä ja sieluni on musta.. olen kuin varjo, niin pimeä ja tyhjä.. elämäni on taas tuskaa ja kipua. elät vain muistoissani... kunpa pyytäisit minut takaisin, edes hetkeksi, mutta et... sinä teet mitä teet ja minä vain uneksin.. ethän hylkää minua kokonaan..... soita tai lähetä edes viesti......rakkautesi satuttaa minua, mutta sanasi ovat lääkettä siihen..... rakastan sinua ikuisesti......anttisi
olipakerran rakkaus...joka elää yhä muistoissa
9
373
Vastaukset
- jätetty ja hyväksikäytetty
ei pitäis mennä rakastumaan muijiin, ne haluu vaan nussia joka ikistä vastaantuliaa, enkeleitä ne ei oo nähnykkään..
- surumieli
ei kaikki ole sellaisia... ei ainakaan tämä tyttö.. kyllä hyviäkin on, mutta oikeita heliä on vaikea löytää, mutta sitten kun sen löytää, siitä on vaikea luopua..
- tmls
surumieli kirjoitti:
ei kaikki ole sellaisia... ei ainakaan tämä tyttö.. kyllä hyviäkin on, mutta oikeita heliä on vaikea löytää, mutta sitten kun sen löytää, siitä on vaikea luopua..
"ei kaikki ole sellaisia... ei ainakaan tämä tyttö.. "
eivät kaikki mutta "tämä" tyttö on mietipä mitä hän tarkoitti kun sanoi:
"...ja hauluan tehdä jotain, mitä ei pysty tekemään suhteessa ja haluan tutustua uusiin ihmisiin..."
eli suomeksi haluan rällästää ja harrastaa seksiä joka neljännen vastaan tulevan jätkän kanssa. Ja tämä on totta.
- miss blue
mulle on käyny aika samalla tavalla...
rakkaus sattuu...
miks sen muuten tarttee ees sattuu???
ois kiva kirjotella sulle.. - surumieli
...eihän kukaan usko omasta rakkaastaan, että hän tekisi mitään pahaa.. mutta en usko, että kaikki tytöt haluaa vain naida joka neljättä kundia.. en tiiää, mutta halausin vaan kysyä, että miten ottaa häneen yhteyttä.. text? mitä mä voisin kysyä.. kuulumisia vai jotain.. en mä tiiä.. mä oon huono näissä asioissa.. mutta..
- Mä vaan...
Voi ku söpöö... JA vielä pojalta...
- minä!
voi ku söpöö...
- chasin'shadows
jolleki muulleki on käyny noin...
- chasin'shadows
jolleki muulleki on käyny noin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904