haastatteluineen oli kyllä masentavaa luettavaa.
Ihmiset aivopestään ajattelemaan, että homous on väärin ja siitä sitten seuraa yhtä sun toista mielenterveydellistäkin ongelmaa.
http://www.kirkkojakaupunki.fi/?newsid=7970&deptid=127&showmodul=20&languageid=3&news=1
Tämä Kotimaan artikkeli
30
993
Vastaukset
- Uudestisyntynyt ylhäällä
Aivopesijät eivät ole uudestisyntyneitä Karitsan sovintoveressä.
- Ystävänne
Yhä useammat uskovaisetkin hyväksyvät homouden. Onhan tässä asiassa menty valovuosi eteenpäin parissa vuosikymmenessä. Muistan 70-luvulla kun erään aatesuunnan kannattajat sanoivat, että homous on länsimaisen rappeuden ilmentymä, eikä sitä esiinny sosialistisissa maissa. Joten ei uskovaiset ole ainoita jotka homoseksualismin ovat tuominneet.
- ???
kertomus tuntui aivan pähkähullulta.
"– Koen, että homoseksuaalinen taipumus on Jumalan rakkautta minua kohtaan. Se on minulle annettu koettelemus. Jokaisella on ristinsä kannettavana, ja minulla on tämä. Se, että joudun jatkuvasti kamppailemaan taipumukseni kanssa, auttaa pitämään uskon päämäärän tärkeänä."
Miten joku voi tuhlata elämänssä tuolla tavalla ja olla siitä kiitollinen jumalalle ja pitää "ristiään" jumalan rakkauden osoituksena?
Tuossa ei ollut mitään logiikkaa. - ???
mutta ei tullut näkösälle. Joo murheellista on, että itse on valmis hukkaamaan elämänsä jonkun uskonnon takia.
- Retrohetero
ainakin jos uskomme heidän päämiestä.
Sinne vaan kaikki vanhoillislessut,
siellä on hyvä olla...- Kössönöm
Ahmadinejad on sanonut. En kyllä eipäile sitä ollenkaan. Siellähän homot hirtetään.
- Dhimmi (oikea)
...että nykyään ihmisiä aivopestään ajattelemaan, että tuollainen epänormaali käytös olisi jotenkin normaalia. Sitä vieläpä pidetään mediassa normaalia käytöstä "muodikkaampana"...
Kyllä monet ihmiset ovat monilla muillakin tavoin epänormaaleja, eikä heitä ruveta pitämään normaaleina.
Ja mitä inistä jostain avioliitosta? Avioliitto ei ole mikään "oikeus" joka homoilta olisi "riistetty". Avioliitto tarkoittaa miehen ja naisen liittoa, ei mitään muuta. Se ei ole homoilta pois.
P.S. Jos joku sairastaa skitsofreniaa ja luulee, että hän on Napoleon, miksei meidän kaikkien pitäisi sitten käyttäytyä hänen seurassaan, kuin hän olisi Napoleon. Homojakin kun on pakko pitää normaaleina.
P.P.S. Kristityt eivät kuitenkaan homoja mitenkään vainoa, vaikka pitävätkin sitä syntinä. Muslimit tunnetusti hirttävät heidät...- ???
jos olisit itse homo. Mikä sinä olet väittämään homoutta epänormaaliksi? Sitä se ei ole. Tuo on uskonnollista ahdasmielistä panettelua.
Sinä kuvittelet olevasi joku ihmisen mitta, etkä siedä ihmisiä jotka sinun mitastasi poikkeavat.
Avioliitto on juridinen toimi, eikä sen enempää sinun kuin kenenkään muunkaan oikeus. Korotat taas vaan itsesi jalustalle.
Skitrofrenia on mielen sairaus, seksuaalinen suuntautuminen ei. - Dhimmi (oikea)
??? kirjoitti:
jos olisit itse homo. Mikä sinä olet väittämään homoutta epänormaaliksi? Sitä se ei ole. Tuo on uskonnollista ahdasmielistä panettelua.
Sinä kuvittelet olevasi joku ihmisen mitta, etkä siedä ihmisiä jotka sinun mitastasi poikkeavat.
Avioliitto on juridinen toimi, eikä sen enempää sinun kuin kenenkään muunkaan oikeus. Korotat taas vaan itsesi jalustalle.
Skitrofrenia on mielen sairaus, seksuaalinen suuntautuminen ei....miten kirjottaisin, jos olisin homo. Sitä paitsi olen tuntenut/tunnen homoja, jotka eivät toteuta seksuaalisuuttaan, koska tietävät sen olevan väärin.
"Sinä kuvittelet olevasi joku ihmisen mitta, etkä siedä ihmisiä jotka sinun mitastasi poikkeavat."
Kiva kun sinä tiedät noin hyvin. Atte, joka kuvittelee olevansa Jumala (johon taas ei usko) on aina yhtä huvittava tapaus.
Se, että avioliitto on juridinen toimi, ei muuta pointtiani yhtään. Luepa uudestaan. - ???
Dhimmi (oikea) kirjoitti:
...miten kirjottaisin, jos olisin homo. Sitä paitsi olen tuntenut/tunnen homoja, jotka eivät toteuta seksuaalisuuttaan, koska tietävät sen olevan väärin.
"Sinä kuvittelet olevasi joku ihmisen mitta, etkä siedä ihmisiä jotka sinun mitastasi poikkeavat."
Kiva kun sinä tiedät noin hyvin. Atte, joka kuvittelee olevansa Jumala (johon taas ei usko) on aina yhtä huvittava tapaus.
Se, että avioliitto on juridinen toimi, ei muuta pointtiani yhtään. Luepa uudestaan.ja taisit kopsata tuon väitteen, että homot tietävät sen olevan väärin, tuosta artikkelista.
Ei, en kuvittele olevani jumala, sen ymmärsit totaalisen väärin. - Dhimmi (oikea)
??? kirjoitti:
ja taisit kopsata tuon väitteen, että homot tietävät sen olevan väärin, tuosta artikkelista.
Ei, en kuvittele olevani jumala, sen ymmärsit totaalisen väärin....kun vaan nopeasti silmäilin pääkohdat kirjoituksesta. Sama vanha valitusvirsi, ei niitä jaksa enää tarkkaan lukea.
"Ei, en kuvittele olevani jumala, sen ymmärsit totaalisen väärin."
No mikä sitten kuvittelit olevasi, kun luulet pystyväsi tietämään kaiken mitä ajattelen, ja mitä teen? Spagettihirviö?
Ja homous on väärin. Se on mielipide asia, ja minä olen sitä mieltä. Ole rauhassa omaa mieltäsi, mutta tuskin sentään kuvittelet voivasi jotenkin todistaa mielipiteesi oikeammaksi kuin minun... - himmeä kuuppa (oikea)
ja jos joku uskoo satu-olentojen olemassaoloon ja pitää sitä normaalina, ei tarkoita sitä että kaikkien tulisi pitää tätä illuusiotilaa normaalina.
Että lapsia vielä nykyäänkin aivopestään uskomaan että satu-olennot ovat tosia, ja tuollainen epänormaali käytös olisi jotenkin normaalia. Sitä vieläpä pidetään mediassa normaalia käytöstä hurskaampana.
Kyllä monet ihmiset ovat monilla muillakin tavoin epänormaaleja, eikä heitä ruveta pitämään normaaleina.
Jos joku sairastaa skitsofreniaa ja luulee että jeesus puhuu hänelle, miksei meidän kaikkien pitäisi käyttäytyä hänen seurassaan niinkuin hän oikeasti kuulisi ääniä päänsä sisällä. Uskovaisia kun on pakko pitää normaaleina.
Ateistit eivät kuitenkaan kristittyjä mitenkään vainoa, vaikka pitävät heitä sairaina. Muslimit tunnetusti pommittavat heitä tilaisuuden salliessa. - beenthere
...kun vaan nopeasti silmäilin pääkohdat kirjoituksesta. Sama vanha valitusvirsi, ei niitä jaksa enää tarkkaan lukea.
No mikä sitten kuvittelit olevasi, kun luulet pystyväsi tietämään kaiken mitä ajattelen, ja mitä teen? Spagettihirviö?
Ja homous on väärin. Se on mielipide asia, ja minä olen sitä mieltä. Ole rauhassa omaa mieltäsi, mutta tuskin sentään kuvittelet voivasi jotenkin todistaa mielipiteesi oikeammaksi kuin minun...Sinä olet pienisieluinen, ymmärtämätön ihminen, joka jumalan nimissä loukkaa toisia ihmisiä oman ahdasmielisyytensä ja elämän hallinnan puutteen vuoksi. Mene hoitoon!!!
Jos sulla on vaikeeta ja tarttet satuolentoja selviytyäksesi, älä kosta sitä muille!!!
Itse olet avuton, tee sille jotain.
Mulla loppu kaikki kärsivällisyys sun pohjattomaan tyhjyyteen. Tähän asti olen edes yrittänyt kestää älyttömyyksiäsi. - Wariska
Avioliitto sinänsä ei varmaankaan ole kaikille homo ja lesbopareille mikään autuus niinkuin ei kaikille heteropareillekkaan.
Siinä vain on niin monia lakisääteisiä juttuja, jonka takia heillekkin pitää suoda avioliiton mahdollisuus.
Toisille pareille, niille joille uskonto on tärkeää, avioliittoon siunaaminen on tärkeä juttu ja sitä ei pida heiltä kenenkään kieltää.
Jos Jumala ei olisi halunnut heitä tänne maan päälle niin silloinhan heitä ei olisi, vai mitä?
Sun pitäisi mennä suvaitsevaisuus-kursseille ja viedä sinne kaikki sun kaveritkin.
En ole itse ateisti, mutta en ole löytänyt uskontoa mitä tunnustaa, kun niiden kaikkien edustajat pelkäävät erilaisuutta ja kun itse olen erilainen, hetero kylläkin, niin... - Kössönöm
...kun vaan nopeasti silmäilin pääkohdat kirjoituksesta. Sama vanha valitusvirsi, ei niitä jaksa enää tarkkaan lukea.
Ja homous on väärin. Se on mielipide asia, ja minä olen sitä mieltä. Ole rauhassa omaa mieltäsi, mutta tuskin sentään kuvittelet voivasi jotenkin todistaa mielipiteesi oikeammaksi kuin minun...humanismi ja tasa-arvo lienevät sinulle outoja.
No niitähän ei olekaan koskaan uskontoihin sisällytetty. - Missukka
beenthere kirjoitti:
Sinä olet pienisieluinen, ymmärtämätön ihminen, joka jumalan nimissä loukkaa toisia ihmisiä oman ahdasmielisyytensä ja elämän hallinnan puutteen vuoksi. Mene hoitoon!!!
Jos sulla on vaikeeta ja tarttet satuolentoja selviytyäksesi, älä kosta sitä muille!!!
Itse olet avuton, tee sille jotain.
Mulla loppu kaikki kärsivällisyys sun pohjattomaan tyhjyyteen. Tähän asti olen edes yrittänyt kestää älyttömyyksiäsi.... joten saat sen tässä takaisin:
- Sinä olet pienisieluinen ja ymmärtämätön ihminen
- sinä loukkaat toisia ihmisiä oman ahdasmielisyytesi ja elämän hallinnan puutteesi vuoksi
- Mene hoitoon!!!
- olet avuton
- olet sisältä pohjattoman tyhjä
- kirjoittelet älyttömyyksiä
- Dhimmi (oikea)
Mikä on homouden tarkoitus evoluutioteorian näkökulmasta? Se että naiset on naiste kaa ja miehet miesten kaa, niin että planeetta säilyy kun ihmiskunta kuolee, vai?
Ja memeetikot: Onko homous meemi?- ???
yleisesti elänkunnassa.
Jos nyt ruvetaan tarkoitusta etsimään, niin mikä on sinun tarkoituksesi? - Dhimmi (oikea)
??? kirjoitti:
yleisesti elänkunnassa.
Jos nyt ruvetaan tarkoitusta etsimään, niin mikä on sinun tarkoituksesi?...että onko sille olemassa jotain selitystä. Ihan mielenkiinnosta.
Ja niin, homoutta ei esiinny "yleisesti" eläinkunnassa. Tiedätkö kuinka monta eläinlajia ihmiset tuntevat? Se, että muutaman keskuudessa homoseksuaalisuuteen verrattavissa olevaa käytöstä - mutta ei mitenkään suoranaisesti - ei tarkoita, että se olisi yleistä. - Himmeä kuuppa (oikea)
...että onko sille olemassa jotain selitystä. Ihan mielenkiinnosta.
Ja niin, homoutta ei esiinny "yleisesti" eläinkunnassa. Tiedätkö kuinka monta eläinlajia ihmiset tuntevat? Se, että muutaman keskuudessa homoseksuaalisuuteen verrattavissa olevaa käytöstä - mutta ei mitenkään suoranaisesti - ei tarkoita, että se olisi yleistä.kulttuurisidonnaista, sitä esiintyy kaikkialla ihmisten keskuudessa. Se tosin on tutkimusten mukaan periytyvää. Sinussakin voi olla uinuva homogeeni, joka voi herätä milloin vain.
- ???
...että onko sille olemassa jotain selitystä. Ihan mielenkiinnosta.
Ja niin, homoutta ei esiinny "yleisesti" eläinkunnassa. Tiedätkö kuinka monta eläinlajia ihmiset tuntevat? Se, että muutaman keskuudessa homoseksuaalisuuteen verrattavissa olevaa käytöstä - mutta ei mitenkään suoranaisesti - ei tarkoita, että se olisi yleistä.löytyy vaikka mitä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus#El.C3.A4inten_homoseksuaalisuus - homo pingviini
??? kirjoitti:
löytyy vaikka mitä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus#El.C3.A4inten_homoseksuaalisuusilmankos tästä munasta ei synny mitään, vaikka olen hautonut sitä perseessäni iät ja ajat...
- Atte Ateisti
Kuka sanoi että evoluutioteoria merkitsee sitä, että maailmassa kaikki tapahtuu tarkoituksenmukaisesti? Juuri tarkoituksenmukaisuuden näkeminen kaiken tapahtuvan takana on silkkaa uskistouhua.
Evoluutiolla ei ole suuntaa eikä moraalia. Kokonaisia lajeja voi kadota, lakata olemasta ja tuhoutua. Ei siksi että niin "oli määrätty", vaan sattuman kautta.
Maailmanhistoria on onnettomien sattumien historiaa. Mammutit ja dinosaurukset olivat ihmistä huomattvasti voimakkaampia. Miksi ne tuhoutuivat mutta ihminen ei?
Tartuntataudit ja onnettomuudet sopivat huonosti Jumalan tarkoituksenmukaiseen maailmaan. Silti niitä esiintyy. - Kössönöm
homo pingviini kirjoitti:
ilmankos tästä munasta ei synny mitään, vaikka olen hautonut sitä perseessäni iät ja ajat...
sinun pitäisi tuuletella välillä. En tiedä.
- pjojala
Atte Ateisti kirjoitti:
Kuka sanoi että evoluutioteoria merkitsee sitä, että maailmassa kaikki tapahtuu tarkoituksenmukaisesti? Juuri tarkoituksenmukaisuuden näkeminen kaiken tapahtuvan takana on silkkaa uskistouhua.
Evoluutiolla ei ole suuntaa eikä moraalia. Kokonaisia lajeja voi kadota, lakata olemasta ja tuhoutua. Ei siksi että niin "oli määrätty", vaan sattuman kautta.
Maailmanhistoria on onnettomien sattumien historiaa. Mammutit ja dinosaurukset olivat ihmistä huomattvasti voimakkaampia. Miksi ne tuhoutuivat mutta ihminen ei?
Tartuntataudit ja onnettomuudet sopivat huonosti Jumalan tarkoituksenmukaiseen maailmaan. Silti niitä esiintyy.Ei pelkästään luominen, vaan
Luominen-Rappeutuminen-Katastrofismi
on se malli.
Oheisten "dinoglyfien" tai "dinoliittien"
joukossa on muuten myös muinaisen ihmisen tekemiä kuvia tai veistoksia villamammutista:
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Dinosaurs-in-history.htm
Pauli Ojala
biokemisti
oli se havainto, että nykyisin uskovat ja ei-uskovat voivat keskustella myös homoudesta ihan vapaasti, niin kuin muistakin entisaikojen tabuista.
- beenthere
Kyllä tulee epätoivoinen olo, kun lukee tuollaista. Taisin eilen jossakin ketjussa kirjoittaakin aiheesta. Vihaksi pistää!
- Wariska
Varsinkin vl-piireissä ja kyllä muissakin uskovaisissa piireissä on sellainen meininki, että kärsimys jalostaa ja tekee ihmisestä paremman kaikin puolin.
Mutta ei se vaan niin mene.
On aivan turhaa kärsiä sellaisesta asiasta mille ei itse voi mitään.
Homoilla ja lesboilla on jo tarpeeksi vaikeaa tavallisissa yhteisöissäkin, mutta vl-piireissä vaikeudet ovat moninkertaiset.
Heillä ei yksinkertaisesti ole sellaisia ihmisiä yhteisössään, ainakin he ovat sitä mieltä. Ja kun se on vielä Raamatun sanan vastaista, niin siitä saadaan aikaan synti ja syntihän onkin sitten mainio painostusväline.
Ei voi kuin toivottaa vl-piireissä oleville homoille ja lesboille voimia kestää jos aikovat jäädä kärsimään tai olla viisaita ja jättää koko yhteisö.
Mutta monelle yhteisöstä lähteminen on todella vaikeaa ja eroprosessi kestää koko loppuelämän, sillä se mikä sinuun on lapsena istutettu, seuraa sinua loppuelämän. ovat aikojen saatossa ja yhä edelleen aiheuttaneet homoille suunnattomasti tarpeetonta kärsimystä. Suomessa tilanne on varmsti pahin erilaisten lahkojen piirissä ja nimen omaan niiden osalta, jotka joutuvat kasvamaan lahkolaisperheissä.
Islamissa homoutta ei taideta hyväksyä maltillisissakaan piireissä, mikä sekin olisi syytä ottaa huomioon, kun kannatetaan silmittömästi muhamettilaisuuden invaasiota Suomeen. Kenties sama ihmien voi olla hyvällä asialla kannattamalla vaikkapa seksuualisten vähemmistöjen oikeuksia ja samalla hyväksymällä islaminuskon leviämisen Suomeen, mikä täydellisesti kumoaa pyrkimykset suvaitsevaisuuteen.- Kössönöm
että nimenomaan seksuaalisuus on niin valtaisan kiinnostuksen ja säätelyn kohteena uskovaisten piirissä.
Toinen ihmiseloon kuuluva asia, eli syöminen, ei herätä minkäänlaisia intohimoja. Paitsi muslimimaissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802