Nordea: Tilien hinnat

Nordea

Oheinen palkkatilin esittely ei kerro sisältyvätkö nettiavaimet siihen:

- http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Päivittäiset raha-asiat/Palkkatili/701454.html


Oheisen taulukkon mukaan palkkatili itsessään on maksuton, sisältäen yhden tiliotteen kuukaudesa (?). Kuitenkaan ei käy ilmi sisältääkö se nettiavaimet. Entä pankkisiirrot?

- http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Päivittäiset raha-asiat/Palkkatili/Hinnat ja korot/873292.html


Koitin löytää sivun jossa olisi selkeästi yhdessä taulukossa esitetty eri käyttötilien perussisällöt ja kustannukset, vaan eipä sellaista taida olla.

- http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Päivittäiset raha-asiat/Kaikki tilit/877002.html

Mikä mahtaa olla Nordean edullisin tili jossa mukana nettiavaimet.

Korteista sitten tulee maksaa erikseen:

- http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Päivittäiset raha-asiat/Kortit/873592.html

Itselle ulkosuomalaisena riittäisi pelkkä tili nettiavaimineen ja mahdollisesti pankkikortti (sekin nykyisin maksullinen, aiemmin oli automaattikortti maksutta) satunnaisia Suomen lomia ajatellen, joskaan ei välttämätön.

8

1270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä löytuu kun etsii
      • Nordea

        Yes, vaan tuo linkittämäni palkkatilin kuvaus, eikä sen hinnastokaan kerro selkeästi mitä se sisältää ja mitä ei sisällä.

        Nordean tulisi sisälllyttää siihen (palkkatilin hinnastoon) selkeästi lisämaksulliset palvelut, tai linkki niihin, kuten nettiavaimet, tilisiirrot jne. Edelleenkin saa erikseen etsiä mm. tilisiirtojen hintoja.

        Ps. Pieni yksityiskohta. Kuin sattumalta Nordea on laittanut hinnastoihin systemaattisesti ensimmäiseksi avainasiakkaan hinnan, normaalihinnan sijaan. Ohessa normaalihinta avaimille:

        - http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Internet ja puhelin/Pankkitunnukset/Hinnat/862992.html

        ...


      • tilisiirroista
        Nordea kirjoitti:

        Yes, vaan tuo linkittämäni palkkatilin kuvaus, eikä sen hinnastokaan kerro selkeästi mitä se sisältää ja mitä ei sisällä.

        Nordean tulisi sisälllyttää siihen (palkkatilin hinnastoon) selkeästi lisämaksulliset palvelut, tai linkki niihin, kuten nettiavaimet, tilisiirrot jne. Edelleenkin saa erikseen etsiä mm. tilisiirtojen hintoja.

        Ps. Pieni yksityiskohta. Kuin sattumalta Nordea on laittanut hinnastoihin systemaattisesti ensimmäiseksi avainasiakkaan hinnan, normaalihinnan sijaan. Ohessa normaalihinta avaimille:

        - http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Internet ja puhelin/Pankkitunnukset/Hinnat/862992.html

        ...

        suomesta suomeen tai muuhun eu-maahan tehdyistä maksuista ei mene mitään kuluja. Edellytyksenä on että maksu tehdään eu-maksuna. (ohjeet löytyy nettipankista).


      • Nordea kirjoitti:

        Yes, vaan tuo linkittämäni palkkatilin kuvaus, eikä sen hinnastokaan kerro selkeästi mitä se sisältää ja mitä ei sisällä.

        Nordean tulisi sisälllyttää siihen (palkkatilin hinnastoon) selkeästi lisämaksulliset palvelut, tai linkki niihin, kuten nettiavaimet, tilisiirrot jne. Edelleenkin saa erikseen etsiä mm. tilisiirtojen hintoja.

        Ps. Pieni yksityiskohta. Kuin sattumalta Nordea on laittanut hinnastoihin systemaattisesti ensimmäiseksi avainasiakkaan hinnan, normaalihinnan sijaan. Ohessa normaalihinta avaimille:

        - http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Internet ja puhelin/Pankkitunnukset/Hinnat/862992.html

        ...

        Sinulla tuntuu olevan hiukan erilainen ajattelutapa kuin Nordean hinnaston laatijoilla, kun toivot palkkatilin hinnaston sisältävän esim. nettiavainten tai tilisiirtojen hinnoittelun. Käsittääkseni Nordeassa tuollaisten palvelujen hinta ei riipu siitä, onko asiakkaalla palkkatili, joku muu tili tai useita erilaisia tilejä. Silloin on parempi, että hintatiedot on koottu yhteen paikkaan kuin että samat tiedot toistettaisiin jokaisen tilin yhteydessä. Tilejä ei siis ole kytketty kortti- ja palvelupaketteihin kuten esim. Danske/Sammossa, vaan palvelut ja palvelupaketit myydään erikseen. Avain- ja kanta-asiakkaat saavat niistä sitten tiettyjä alennuksia.


    • ja muut

      hinnat on normaaliasiakkaalle joka ei kuulu mihinkään alennusryhmään:

      tiliote 0 euroa kuussa, jos valitsee JOKO paperitiliotteen tai verkkotiliotteen

      laskujen maksu netissä sisältyy nettipankkitunnuksien hintaan eli erikseen ei veloitusta laskujenmaksusta

      kortit:

      Visa Electron 1 euro kuussa
      Visa Debit 1 euro kuussa

      Visa Silveristä veloittaa luottokunta vuosimaksun

      Suomalaista pankkikorttia ei enää saa paitsi jos ottaa sen Visa Silveriin yhdistettynä, pankkikorttiominaisuus ei maksa tuolloin mitään vaan ainoastaan tuo Visa Silver-luotto/maksuaikakortista Luottokunnan perimä vuosimaksu

      nostot otto.automaatilta 0 euroa kotimaassa
      muista nostoautomaateista (Anna-automaatit ja R-kioskin automaatit) nostoista peritään maksu (en muista paljonko)

      • Nordea

        Nordean sivujen mukaan pelkkä pankkikortti on edelleen saatavissa:

        - http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Kortit ja maksut/Kortit/Hinnat/860362.html

        Toisaalta pekkää automaattikorttia ei enää ole saatavissa, joka aiemmin oli maksuton.

        Ps. Danske-Sampon maksutton säästötili pitää sisälään nettiavaimet. Muistaakseni jokin kertaluontoinen aloitusmaksu kuitenkin avaimille taisi olla.

        Tosin nykyiset D-S:n vakavat toimintaongelmat tulenevat sille varsin kalliiksi. Yksityis- ja yritysasikkaiden paon paikkaaminen vienee hurjasti aikaa kuten luotettavan maineen takaisinsaaminenkin.

        "Ammattilaisiahan" ne kansainvälisten subprimeongelmienkin vastuutahot ovat...


      • enää saa Nordeasta
        Nordea kirjoitti:

        Nordean sivujen mukaan pelkkä pankkikortti on edelleen saatavissa:

        - http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Kortit ja maksut/Kortit/Hinnat/860362.html

        Toisaalta pekkää automaattikorttia ei enää ole saatavissa, joka aiemmin oli maksuton.

        Ps. Danske-Sampon maksutton säästötili pitää sisälään nettiavaimet. Muistaakseni jokin kertaluontoinen aloitusmaksu kuitenkin avaimille taisi olla.

        Tosin nykyiset D-S:n vakavat toimintaongelmat tulenevat sille varsin kalliiksi. Yksityis- ja yritysasikkaiden paon paikkaaminen vienee hurjasti aikaa kuten luotettavan maineen takaisinsaaminenkin.

        "Ammattilaisiahan" ne kansainvälisten subprimeongelmienkin vastuutahot ovat...

        Ja nettipankin kautta sitä ei voi edes hakea. Paperisella hakemuksella voi toki Nordeasta YRITTÄÄ hakea mutta uskon ettei sitä sieltä tipahda. Suomalainen siruton pankkikortti on kuoleva korttityyppi ja sen korvaa uudenlaiset kansainväliset pankkikortit: Visa Electron ja Visa Debit. Tai eihän tuo VE nyt niin uusi enää ole mutta Visa Debit sen sijaan on melko uusi tulokas.

        Jos ehdottomasti haluaa sen suomalaisen pankkikortin niin voihan sitä hakea, tai hakee sitten Visa Silverin yhteyteen sitä.


      • Nordea kirjoitti:

        Nordean sivujen mukaan pelkkä pankkikortti on edelleen saatavissa:

        - http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Kortit ja maksut/Kortit/Hinnat/860362.html

        Toisaalta pekkää automaattikorttia ei enää ole saatavissa, joka aiemmin oli maksuton.

        Ps. Danske-Sampon maksutton säästötili pitää sisälään nettiavaimet. Muistaakseni jokin kertaluontoinen aloitusmaksu kuitenkin avaimille taisi olla.

        Tosin nykyiset D-S:n vakavat toimintaongelmat tulenevat sille varsin kalliiksi. Yksityis- ja yritysasikkaiden paon paikkaaminen vienee hurjasti aikaa kuten luotettavan maineen takaisinsaaminenkin.

        "Ammattilaisiahan" ne kansainvälisten subprimeongelmienkin vastuutahot ovat...

        "Nordean sivujen mukaan pelkkä pankkikortti on edelleen saatavissa"

        Sitä sivua ei ole kiirehditty päivittämään, kun moni asiakas kuitenkin edelleen etsii sieltä pankkikorttihakemusta. Kun asiakas ottaa yhteyttä, hänelle voidaan kertoa pankkikorttien poistumisesta ja tarjota toisenlaista korttia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe