Omenatee?

Äitini ihastui Turkin matkallaan ns. "turkkilaiseen omenateehen".. Ajattelin että siinähän olisi hyvä äitienpäivälahja, mutta kyseistä teetäpä ei tuppaa löytymään mistään. Eli mistä kyseistä teetä mahtaisi löytyä?

Kiitos!

5

1895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omppu

ennen oli liptonilla aivan sairaan hyvää omena teetä vaan eipä ole enää... en ymmärrä miksi sen tekeminen joskus lopetettiin. se oli kyllä lemppari teetä. :(

• * * * * * *
    • flunssainen

Olen vähän flunsassa ja halusin itsekkin omenateetä, mutta ei ollut ja olen sellainen, että jos jotain oikein kovasti haluan, niin teen töitä sen eteen. Tuli yhtäkkiä pähkähullu ajaus, että alan rastamaan omenaa ja laitan päälle kanelia. Laitoin omenaraasteen lautaselle ja ikkunan viereen aurinkoon. Eilköhän siitä ihan hyvää tule:)

• pannu porisemaan

Pirkka tekee omenateetä. Maistuu ihan samalta kuin Turkissa kaikkialla tarjottu herkku :)

• teetätaas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      149
      5629
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      154
      3680
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      127
      3394
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      38
      3235
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2786
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      54
      2330
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2270
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      235
      2235
    9. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      94
      1852
    10. Ehkä mä ymmärrän sua nyt

Paremmin kuin silloin aikoinaan. Kaikkia jännitteitä, joita on täytynyt tulla sun taustasta. Oot ollut aika rohkea elämä
      Ikävä
      5
      1332
    Aihe