Olen tapaillut noin kolme kuukautta leijonaa, joka ei oikein tiedä mitä haluaa. Tavatessamme oli juuri eronnut muutaman vuoden kestäneestä avoliitosta, joka tälle leijona-miehellä on ollut aika tuskainen ero. Mies on nyt taas kerran ilmoittanut että ei ole valmis seurusteluun, että on vieläkin kiinni exässään, haaveilee paluusta takaisin exän kanssa jne. Mies on aivan ihana muuten, mutta mietin pitäisikö minun unohtaa koko tyyppi, etsiä sellainen mies joka ei haikaile exän perään vaan on valmis sitoutumaan suhteeseen, vai odottaa, ehkä turhaan että mies huomaisi että meistä voisi vielä tulla jotain? On siis itse sanonut että ei ole valmis seurustelemaan tai edes tapaamaan muita, siis minua,mutta ottaa aina kuitenkin yhteyttä, jonkinalaisena ystävänä. Olen tehnyt miehelle selväksi että en suostu olemaan mikään varajuttu ja että haluan kunnon suhteen, tähän hän ei ole vastannut mitään. Seksiä emme ole harrastaneet. Saiskohan nyt asiallisia vastauksia, voiko siis olla että erosta toipuminen kestää näin kauan, no itse asiassa siitä on nyt neljä kuukautta.
Näkökulmaa kaivataan?
7
1270
Vastaukset
- edes takas
leijonat ei oikein aina tiedä mitä tahtovat välil olis kiva näin ja välil entinen kummittelee.itsellä sama kokemus seurusteltiin ja tulevaisuuta yhessää suuniteltiin välil taas vaan ystäviä ja lopuks palas ex-vaimon luokse.leijonanalle perhe ja vaimo on ekana vaik niitten ei olis hyvä ittensä edes olla siinä yhteisössä.elä kauan kattele jos ei juttu toimi.
- (((Q)))
Kestää vähintään kaksi vuotta. Suhteet heti eron jälkeen ovat ns. "laastarisuhteita" Aina kun tapaat miehen/naisen, joka on eronnut hiljattain, nosta kytkintä ja kaasuta lujaa karkuun. Älä herran tähden edes kuvittele mitään!!!!!
- Lionman35
näin! Ensimmäinen järki kommentti pitkiin aikoihin!
- Suffeli*
niin täysin samaa mieltä!!
- Neuvoa kaipaava
Näin taitaa olla, kiitos neuvosta, en enää aiokaan pitää mitään yhteyttä mieheen, keskityn jatkossa vain miehiin jotka ovat jättäneet entisen elämänsä taakseen.
- Leijonette
Leijonamies pitää sinusta.
Ai mistä tiedän? Hän on sinua kohtaan avoin ja suora, paljastaa tunteensa, vaikka ne eivät olekaan sinuun kohdistettuja.
Rakkautta et tulle tällä hetkellä saamaan. Hän ei niin sanoisi, jos asia ei niin olisi.
Kenties muutaman vuoden päästä törmäätte uudelleen ja silloin sinulla on etuajo-oikeus.
Jätä juttu toistaiseksi niin, että molemmille jää siitä kuitenkin hyvä mieli. - vierailija
hyvä että äijä ees tunnusti sen että on vielä kiinni entisessä, monet ei tekis ees sitä vaan leikkis toisella ilman mitään tunteita tai mitään kertomatta. itse tein myös muille ehdokkaille leijonana selväksi että olin vielä kiinni siinä yhdessä ja ainoassa eksässä ja toipuminen veisi aikaa (vieläkin rippeitä jäljellä ja aikaa mennyt no vähintään se vuosi) että joko mies on hyvä ja on kärsivällinen taikka sitten ei ja on hyvä ja lähtee läpyttämään jos ei kerta kestä eikä jaksa. tietty hoputtaminen vain ahistaa eikä auta mitään. laastarisuhteista en välitä koska ei oo kummallekkaan osapuolelle hyväksi, ystävänä on hyvä lähteä liikkeelle jos toinen siihen rooliin aluksikkin taipuu. sitten pallo onkin jo sillä toisella, suhteeseen haluavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218