Mitä mieltä olette Octavian valojen tehosta? Kun ajoin ensimmäistä kertaa pimeässä, niin ainakin pitkillä tuntui näkevän todella hyvin. Lyhyisiin valoihin olisi ehkä kaivannut lisää tehoa. Jokatapauksessa valot tuntuivat paremmalta kuin edellisessä autossa (Vento -96). Onko valotehossa eroja vanhempiin malleihin verrattuna, joissa on rihlatut umpion lasit? Onko näitä uusia testattu missään autolehtien testeissä?
Octavian valot
4
1205
Vastaukset
- reima
Hei ketä kiinnostaa oikeesti... Onko massikassa pehmee penkki?
- Mikko
Joopati joo - kyllä minua kiinnostaa, että pärjäileekö Ocavian valoilla. Sensijaan massikan penkin pehmeys ei kiinnosta.
Valoista vielä sen verran, että ne ovat mielestäni yksi tärkeä varuste autoissa. Yleensä niiden hyvyyteen tai huonouteen ei tule kiinnitettyä juurikaan huomiota autoa, varsinkaan käytettyä, hankittaessa.
Valot taitavat vieläpä olla semmoiset varusteet, joiden kehitys ei ole mennyt eteenpäin siinä missä autojen muut ominaisuudet. Poislukien tietysti xenonit. Autotehtaat säästävät kustannuksia laittamalla halpoja umpioita ja ohuita johdotuksia. (Esim. ekat -90 luvun lopun Passatit) Minun tähänastisista autoista parhaat valot ovat olleet D-mallin Kadetissa vm. -82 (neliömäiset umpiot). Eipä taida Octavien valot olla niin hyvät ainakaan ensikokemuksen perusteella.
- Octavisti
TM muistaakseen testannut sekä
tavalliset, että xsenon-valot
Octaviasta. Eli kysele niiltä ! - stimo
Kiinnostaa nimittäin itseänikin. Niin laitappa joku kommentti tälle palstalle uutena aiheena niin lueskellaan. Omalla RS farmarilla on nyt ajettu hiukan alle 800 km ja lomien jälkeen tulee työajoa pimeäänkin aikaan ihan runsaasti.
Olen muuten kanssasi samaa mieltä. On auto ihan mikä hyvänsä mutta jos siinä on huonot valot ja/tai penkit niin se ei käy ajamiseen. Saisivat monet valmistajat perehtyä näihin seikkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225