Tämäkin olisi hyvä liikeidea.Namuja,joiden käärepaperissa on raamatunlause.Ja makeispusseja,joiden sisällä on kuva jostain raamatun henkilöstä.Voisihan myös kehitellä suklaalevyjä,joissa on enkelin ja perkeleenkuvia.Jos lapsi on ollut kiukuttelutuulella,vanhemmat ostaisivat niin paljon suklaata,että sieltä viimein löytyisi itse sarvipää:)
Uskovaisille omat karkit?
8
297
Vastaukset
- niitä ollut jo
vuosikymmneiä uskovaisten pastillien nimellä,
valkoisia soikeahkoja piparminttumakeisia.
sulavat suussa aika nopeasti.
raikkaan makuisia. - N. Ikotin
On myyty jo kauan sätkäpaperia oikein kansien väliin laitettuna.
- käpy
on biisi aiheesta chocolade jeesus.
tuotteistaneet jo liikeideasi, tietty!!!:))))
Halloween-juhlien aikaan siellä on myynnissä namuja, joiden käärepaperissa on raamatunlause. Hyviä olivat, koko pussillinen, nam :)- konna
raamatun lauseet yhtä hyviä rusinoita, vai oliko vehnäjauhon makua saatu joukkoon?
- Nons
Hyvä ajatus..pisti naurrattamaan. Mutta eikö uskovaisille ole karkin himo synti..ja miten niille jakaa, kun yhdes perhees on 20 tenavaa kellarissa. Mutta oikeeesti aika jännä idea tuo karkki juttu..ja olis pääsiäisenä yllätysmuna, jossa on jumala tai saatana figurina..
- Muun Muassa
Tulisi kauhea kaaos, kun uskikset hetken myisivät toisilleen karkkejaan miljoonien taalojen hintaan ja hiffaisivat sitten, että joka pussissahan niitä ihmeitä olikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802