Saab 9-3 neliveto

ei vetele

Joku valitti vetelee mutta nyt se loppu. Rahalla saa ja autolla pääsee, tekee ajamisesta lystiä:

http://www.iltasanomat.fi/autot/Saab 9%2D3 SportCombi 2%2E8 TS Aero XWD M6/1517120

24

2762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoon laitetaan

      "vähintään riittävästi" tehoa,niin varmasti se vetelee.Harvemmin taitaa kyllä normaalissa käytössä mitään merkitystä olla.Automerkistä riippumatta.

    • bensarosvo

      Aikamoinen bensarosvo ja kammottava saastelinko. Vanhentuneen filosofian mukainen tekele. Ei tommoset mene enää kaupaksi ja hyvä niin. Saab linjaa koko ajan väärin ja hautaa itseään yhä syvemmälle lentohiekkaan. Kumma kun eivät opi.

      • etteivät

        autotehtaat rekrytoi palvelukseensa kaltaisiasi Suomi24-foorumin autoasiantuntijoita, jotka tuntuvat tietävän tarkkaan miten asiat tulisi tehdä. Ilmoittele ihmeessä itsestäsi autonvalmistajille. Tottahan nyt tuollaisen tietotaidon omaavalle ekspertille luulisi ottajia olevan ihan jonossa asti!


      • aika kova
        etteivät kirjoitti:

        autotehtaat rekrytoi palvelukseensa kaltaisiasi Suomi24-foorumin autoasiantuntijoita, jotka tuntuvat tietävän tarkkaan miten asiat tulisi tehdä. Ilmoittele ihmeessä itsestäsi autonvalmistajille. Tottahan nyt tuollaisen tietotaidon omaavalle ekspertille luulisi ottajia olevan ihan jonossa asti!

        ei tarvii olla kummonen asiantuntija kun voi sanoa että kaupungissa valm.ilm. kulutus 18 litraa ja sekalainen vajaa 12 litraa / 100 km, on korkea. Nämä valmistajan ilmoittamat yleensä ilmoitetaan alakanttiin, varsinkin Saabin tapauksessa.


      • kuitenkin
        aika kova kirjoitti:

        ei tarvii olla kummonen asiantuntija kun voi sanoa että kaupungissa valm.ilm. kulutus 18 litraa ja sekalainen vajaa 12 litraa / 100 km, on korkea. Nämä valmistajan ilmoittamat yleensä ilmoitetaan alakanttiin, varsinkin Saabin tapauksessa.

        Saabin ilmoittamat kulutukset olla suhteellisen realistisia todellisuuden kanssa. Esim. Ilta-Sanomien koeajama 9-3 1,9 TTiD Aero: Kulutus (valmistajan ilmoitus/koeajo): 6,7/6,7 l.

        Ja tuskin tämän viestiketjun linkissä esitelty iso ja tehokas V6-moottori nelivedolla varustettuna ihan pelkällä pyhällä hengellä kulkee. Eikä taida tuollaista autoa suunnittelevilla olla se polttoaineenkulutus kaikkein tärkein kriteeri autonvalinnassa.


      • ei muusta
        kuitenkin kirjoitti:

        Saabin ilmoittamat kulutukset olla suhteellisen realistisia todellisuuden kanssa. Esim. Ilta-Sanomien koeajama 9-3 1,9 TTiD Aero: Kulutus (valmistajan ilmoitus/koeajo): 6,7/6,7 l.

        Ja tuskin tämän viestiketjun linkissä esitelty iso ja tehokas V6-moottori nelivedolla varustettuna ihan pelkällä pyhällä hengellä kulkee. Eikä taida tuollaista autoa suunnittelevilla olla se polttoaineenkulutus kaikkein tärkein kriteeri autonvalinnassa.

        Tuota Fiiatin dieseliä ei saa nelivedolla, eikä siinä puhtikaan moiseen riittäisi.
        Polttoaineen kulutuksen merkitys kasvaa jatkuvasti auton valinnassa, se on kohtapuoleen se tärkein kriteeri. Toiset valmistajat tekee jo nyt taloudellisia ja tehokkaita autoja, toisin kuin GM.


      • että...
        ei muusta kirjoitti:

        Tuota Fiiatin dieseliä ei saa nelivedolla, eikä siinä puhtikaan moiseen riittäisi.
        Polttoaineen kulutuksen merkitys kasvaa jatkuvasti auton valinnassa, se on kohtapuoleen se tärkein kriteeri. Toiset valmistajat tekee jo nyt taloudellisia ja tehokkaita autoja, toisin kuin GM.

        niin kauan kuin mittareista ylipäänsä polttoainetta saa niin aina on olemassa käyttäjäkunta jolle sillä kulutuslukemalla ei niin suurta merkitystä ole. Kyllähän myös heille on oltava tarjolla heidän makuunsa sopivia moottorivaihtoehtoja. Joidenkin lähteiden mukaan syksyllä julkaistavan uuden 9-5:n moottorivalikoiman huipulla tulisi olemaan 350 hv kone. Sekään tuskin tulee liikahtamaan ihan pienellä kulutuksella.

        Tietenkin monilla autonvalintaan vaikuttaa myös kulutus. Veikkanpa että kyllä myös GM/Saab panostaa melkoisesti pienempitilavuuksisten/vähäpäästöisempien/silti tehokkaiden moottorien kehitystyöhön. Ja taitaapa olla automerkkejä jotka ovat paperilla hyvinkin vähän kuluttuvia. Käytännössä niihin lukemiin, tai edes lähelle niitä, tuntuu olevan hyvin vaikea päästä. Tämä asia on tuotu esille mm. BMW:n kohdalla.


      • karvalakkimalleihin
        ei muusta kirjoitti:

        Tuota Fiiatin dieseliä ei saa nelivedolla, eikä siinä puhtikaan moiseen riittäisi.
        Polttoaineen kulutuksen merkitys kasvaa jatkuvasti auton valinnassa, se on kohtapuoleen se tärkein kriteeri. Toiset valmistajat tekee jo nyt taloudellisia ja tehokkaita autoja, toisin kuin GM.

        Loppuvuodesta ja ensivuoden alusta, myös diesel ja automaatti versioilla. Uudet hybridimoottorit tulee vasta ensivuoden lopulla ja siihen asti pitää kitkutella biobensalla, tavallisella bensalla tai tiiselillä.


      • vaan eipä ..
        karvalakkimalleihin kirjoitti:

        Loppuvuodesta ja ensivuoden alusta, myös diesel ja automaatti versioilla. Uudet hybridimoottorit tulee vasta ensivuoden lopulla ja siihen asti pitää kitkutella biobensalla, tavallisella bensalla tai tiiselillä.

        Saabilta mitään valmista tule.


      • voi olla...
        vaan eipä .. kirjoitti:

        Saabilta mitään valmista tule.

        hoidettavissa...


      • Jäkäjäkä jäkäPASKAA lisää
        vaan eipä .. kirjoitti:

        Saabilta mitään valmista tule.

        ````??`´


      • sulla olis...
        vaan eipä .. kirjoitti:

        Saabilta mitään valmista tule.

        edes varaa saabiin että voisit puhua kokemuksesta turhan mäkättämisen sijaan.


      • on esimerkki
        että... kirjoitti:

        niin kauan kuin mittareista ylipäänsä polttoainetta saa niin aina on olemassa käyttäjäkunta jolle sillä kulutuslukemalla ei niin suurta merkitystä ole. Kyllähän myös heille on oltava tarjolla heidän makuunsa sopivia moottorivaihtoehtoja. Joidenkin lähteiden mukaan syksyllä julkaistavan uuden 9-5:n moottorivalikoiman huipulla tulisi olemaan 350 hv kone. Sekään tuskin tulee liikahtamaan ihan pienellä kulutuksella.

        Tietenkin monilla autonvalintaan vaikuttaa myös kulutus. Veikkanpa että kyllä myös GM/Saab panostaa melkoisesti pienempitilavuuksisten/vähäpäästöisempien/silti tehokkaiden moottorien kehitystyöhön. Ja taitaapa olla automerkkejä jotka ovat paperilla hyvinkin vähän kuluttuvia. Käytännössä niihin lukemiin, tai edes lähelle niitä, tuntuu olevan hyvin vaikea päästä. Tämä asia on tuotu esille mm. BMW:n kohdalla.

        Lexus 460H on esimerkki. Vie alle kympin ja kulkee aika kovaa. Nollasta sataan menee alle kuuden sekunnin. Saabit teknisedsti täyttä paskaa Lexuksien rinnalla.


      • tee mitään
        vaan eipä .. kirjoitti:

        Saabilta mitään valmista tule.

        Saab ei tee yhtään mitään. Velkaantunut GM tekee sen mihin pystyy ja se on jäänyt Toyotalle teknisessä kehityksessä 10-0. GM on täysi paskaläjä automaailmassa.


      • vahva ´ve
        sulla olis... kirjoitti:

        edes varaa saabiin että voisit puhua kokemuksesta turhan mäkättämisen sijaan.

        Mulla vahva Avensis. Sun on turha puhua paskaa Saabeista sen rinnalla. Ne ei pärjää yhtään missään Aven rinnalla. Ei tiloissa, kestävyydessä, ajettavuudessa eikä turvallisuudessa.


      • Siehä hätäne
        on esimerkki kirjoitti:

        Lexus 460H on esimerkki. Vie alle kympin ja kulkee aika kovaa. Nollasta sataan menee alle kuuden sekunnin. Saabit teknisedsti täyttä paskaa Lexuksien rinnalla.

        Sälli oot noi kovvaa pittää päästä. Eiks siul on aika oottaa muutamaa sekunttii. Mei teil on 80 raja ja vaa tuol motaril saab ajaa 120. En mie tie mihi sie tarviit 6s ja 220 km/h vauhtiloi ?


      • ei sil pärjää
        vahva ´ve kirjoitti:

        Mulla vahva Avensis. Sun on turha puhua paskaa Saabeista sen rinnalla. Ne ei pärjää yhtään missään Aven rinnalla. Ei tiloissa, kestävyydessä, ajettavuudessa eikä turvallisuudessa.

        Kukkaa eikä mikkää - kestävä peli. Mut meil päi vua mustolaiset ajjoo Toiotall, oot sieki heikäläisii? Mie tykkään mustolaismussiikist, kariika rii lamouchi kamenzii akro .... kyl Horto Kaalo ol paras.


      • kanssa väitellä.
        sulla olis... kirjoitti:

        edes varaa saabiin että voisit puhua kokemuksesta turhan mäkättämisen sijaan.

        15 vuotias iältään muuten,mutta henkisesti ei sitäkään.Sen toteamiseen ei psykiatria tarvita.


      • sitten teillä päin
        ei sil pärjää kirjoitti:

        Kukkaa eikä mikkää - kestävä peli. Mut meil päi vua mustolaiset ajjoo Toiotall, oot sieki heikäläisii? Mie tykkään mustolaismussiikist, kariika rii lamouchi kamenzii akro .... kyl Horto Kaalo ol paras.

        vajonneet.En tosiaan muista,milloin olisin nähnyt Valten alkaneen tojomoloksi.


      • viimeiset 5 v
        tee mitään kirjoitti:

        Saab ei tee yhtään mitään. Velkaantunut GM tekee sen mihin pystyy ja se on jäänyt Toyotalle teknisessä kehityksessä 10-0. GM on täysi paskaläjä automaailmassa.

        Ainakin näiden asiantuntijoiden ja monien keskustelujen pohjalta vois näin päätellä. Ja kun ollaan konkurssissa niin eihän sitä ole varaa tehdä uusia automalleja. Vain Toyotalla on uusia hienoja malleja tulossa, right ?


      • tuollainen on.
        on esimerkki kirjoitti:

        Lexus 460H on esimerkki. Vie alle kympin ja kulkee aika kovaa. Nollasta sataan menee alle kuuden sekunnin. Saabit teknisedsti täyttä paskaa Lexuksien rinnalla.

        Halvalla kun sai.Vai onkohan kuitenkaan.


      • Bling-bling korolla;D
        on esimerkki kirjoitti:

        Lexus 460H on esimerkki. Vie alle kympin ja kulkee aika kovaa. Nollasta sataan menee alle kuuden sekunnin. Saabit teknisedsti täyttä paskaa Lexuksien rinnalla.

        Muovikromikottero ;)


      • eimitäänomaa
        tee mitään kirjoitti:

        Saab ei tee yhtään mitään. Velkaantunut GM tekee sen mihin pystyy ja se on jäänyt Toyotalle teknisessä kehityksessä 10-0. GM on täysi paskaläjä automaailmassa.

        Pelkkää copypaste kamaa. Jo F1 "menestyksestä" näkee täydellisen puutostilan suunnittelupäässä. Apinoidaan toisten innovaatiot surutta.

        Tehdään sitten wannabe "mesejä" ja "bemuja"

        Tällähetkellä "susirumia" koko mallisto tojolla ;D


      • Anonyymi
        vahva ´ve kirjoitti:

        Mulla vahva Avensis. Sun on turha puhua paskaa Saabeista sen rinnalla. Ne ei pärjää yhtään missään Aven rinnalla. Ei tiloissa, kestävyydessä, ajettavuudessa eikä turvallisuudessa.

        Onhan saapi huomattavasti parempi ajaa kuin tojo,kestää siinä kun tojo.molemmista kokemusta.Saab on besarosvo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suuri tulipalo

      Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      19
      3647
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

      Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      23
      2801
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

      Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2205
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

      Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2015
    5. Mies! Lupaatko

      enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1956
    6. Tuliko ikävä

      Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1622
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

      Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1497
    8. Saitko ne viestit

      Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1492
    9. Miten lasketaan?

      Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1404
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

      Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1374
    Aihe