Saab 9-3 neliveto

ei vetele

Joku valitti vetelee mutta nyt se loppu. Rahalla saa ja autolla pääsee, tekee ajamisesta lystiä:

http://www.iltasanomat.fi/autot/Saab 9%2D3 SportCombi 2%2E8 TS Aero XWD M6/1517120

24

2483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoon laitetaan

      "vähintään riittävästi" tehoa,niin varmasti se vetelee.Harvemmin taitaa kyllä normaalissa käytössä mitään merkitystä olla.Automerkistä riippumatta.

    • bensarosvo

      Aikamoinen bensarosvo ja kammottava saastelinko. Vanhentuneen filosofian mukainen tekele. Ei tommoset mene enää kaupaksi ja hyvä niin. Saab linjaa koko ajan väärin ja hautaa itseään yhä syvemmälle lentohiekkaan. Kumma kun eivät opi.

      • etteivät

        autotehtaat rekrytoi palvelukseensa kaltaisiasi Suomi24-foorumin autoasiantuntijoita, jotka tuntuvat tietävän tarkkaan miten asiat tulisi tehdä. Ilmoittele ihmeessä itsestäsi autonvalmistajille. Tottahan nyt tuollaisen tietotaidon omaavalle ekspertille luulisi ottajia olevan ihan jonossa asti!


      • aika kova
        etteivät kirjoitti:

        autotehtaat rekrytoi palvelukseensa kaltaisiasi Suomi24-foorumin autoasiantuntijoita, jotka tuntuvat tietävän tarkkaan miten asiat tulisi tehdä. Ilmoittele ihmeessä itsestäsi autonvalmistajille. Tottahan nyt tuollaisen tietotaidon omaavalle ekspertille luulisi ottajia olevan ihan jonossa asti!

        ei tarvii olla kummonen asiantuntija kun voi sanoa että kaupungissa valm.ilm. kulutus 18 litraa ja sekalainen vajaa 12 litraa / 100 km, on korkea. Nämä valmistajan ilmoittamat yleensä ilmoitetaan alakanttiin, varsinkin Saabin tapauksessa.


      • kuitenkin
        aika kova kirjoitti:

        ei tarvii olla kummonen asiantuntija kun voi sanoa että kaupungissa valm.ilm. kulutus 18 litraa ja sekalainen vajaa 12 litraa / 100 km, on korkea. Nämä valmistajan ilmoittamat yleensä ilmoitetaan alakanttiin, varsinkin Saabin tapauksessa.

        Saabin ilmoittamat kulutukset olla suhteellisen realistisia todellisuuden kanssa. Esim. Ilta-Sanomien koeajama 9-3 1,9 TTiD Aero: Kulutus (valmistajan ilmoitus/koeajo): 6,7/6,7 l.

        Ja tuskin tämän viestiketjun linkissä esitelty iso ja tehokas V6-moottori nelivedolla varustettuna ihan pelkällä pyhällä hengellä kulkee. Eikä taida tuollaista autoa suunnittelevilla olla se polttoaineenkulutus kaikkein tärkein kriteeri autonvalinnassa.


      • ei muusta
        kuitenkin kirjoitti:

        Saabin ilmoittamat kulutukset olla suhteellisen realistisia todellisuuden kanssa. Esim. Ilta-Sanomien koeajama 9-3 1,9 TTiD Aero: Kulutus (valmistajan ilmoitus/koeajo): 6,7/6,7 l.

        Ja tuskin tämän viestiketjun linkissä esitelty iso ja tehokas V6-moottori nelivedolla varustettuna ihan pelkällä pyhällä hengellä kulkee. Eikä taida tuollaista autoa suunnittelevilla olla se polttoaineenkulutus kaikkein tärkein kriteeri autonvalinnassa.

        Tuota Fiiatin dieseliä ei saa nelivedolla, eikä siinä puhtikaan moiseen riittäisi.
        Polttoaineen kulutuksen merkitys kasvaa jatkuvasti auton valinnassa, se on kohtapuoleen se tärkein kriteeri. Toiset valmistajat tekee jo nyt taloudellisia ja tehokkaita autoja, toisin kuin GM.


      • että...
        ei muusta kirjoitti:

        Tuota Fiiatin dieseliä ei saa nelivedolla, eikä siinä puhtikaan moiseen riittäisi.
        Polttoaineen kulutuksen merkitys kasvaa jatkuvasti auton valinnassa, se on kohtapuoleen se tärkein kriteeri. Toiset valmistajat tekee jo nyt taloudellisia ja tehokkaita autoja, toisin kuin GM.

        niin kauan kuin mittareista ylipäänsä polttoainetta saa niin aina on olemassa käyttäjäkunta jolle sillä kulutuslukemalla ei niin suurta merkitystä ole. Kyllähän myös heille on oltava tarjolla heidän makuunsa sopivia moottorivaihtoehtoja. Joidenkin lähteiden mukaan syksyllä julkaistavan uuden 9-5:n moottorivalikoiman huipulla tulisi olemaan 350 hv kone. Sekään tuskin tulee liikahtamaan ihan pienellä kulutuksella.

        Tietenkin monilla autonvalintaan vaikuttaa myös kulutus. Veikkanpa että kyllä myös GM/Saab panostaa melkoisesti pienempitilavuuksisten/vähäpäästöisempien/silti tehokkaiden moottorien kehitystyöhön. Ja taitaapa olla automerkkejä jotka ovat paperilla hyvinkin vähän kuluttuvia. Käytännössä niihin lukemiin, tai edes lähelle niitä, tuntuu olevan hyvin vaikea päästä. Tämä asia on tuotu esille mm. BMW:n kohdalla.


      • karvalakkimalleihin
        ei muusta kirjoitti:

        Tuota Fiiatin dieseliä ei saa nelivedolla, eikä siinä puhtikaan moiseen riittäisi.
        Polttoaineen kulutuksen merkitys kasvaa jatkuvasti auton valinnassa, se on kohtapuoleen se tärkein kriteeri. Toiset valmistajat tekee jo nyt taloudellisia ja tehokkaita autoja, toisin kuin GM.

        Loppuvuodesta ja ensivuoden alusta, myös diesel ja automaatti versioilla. Uudet hybridimoottorit tulee vasta ensivuoden lopulla ja siihen asti pitää kitkutella biobensalla, tavallisella bensalla tai tiiselillä.


      • vaan eipä ..
        karvalakkimalleihin kirjoitti:

        Loppuvuodesta ja ensivuoden alusta, myös diesel ja automaatti versioilla. Uudet hybridimoottorit tulee vasta ensivuoden lopulla ja siihen asti pitää kitkutella biobensalla, tavallisella bensalla tai tiiselillä.

        Saabilta mitään valmista tule.


      • voi olla...
        vaan eipä .. kirjoitti:

        Saabilta mitään valmista tule.

        hoidettavissa...


      • Jäkäjäkä jäkäPASKAA lisää
        vaan eipä .. kirjoitti:

        Saabilta mitään valmista tule.

        ````??`´


      • sulla olis...
        vaan eipä .. kirjoitti:

        Saabilta mitään valmista tule.

        edes varaa saabiin että voisit puhua kokemuksesta turhan mäkättämisen sijaan.


      • on esimerkki
        että... kirjoitti:

        niin kauan kuin mittareista ylipäänsä polttoainetta saa niin aina on olemassa käyttäjäkunta jolle sillä kulutuslukemalla ei niin suurta merkitystä ole. Kyllähän myös heille on oltava tarjolla heidän makuunsa sopivia moottorivaihtoehtoja. Joidenkin lähteiden mukaan syksyllä julkaistavan uuden 9-5:n moottorivalikoiman huipulla tulisi olemaan 350 hv kone. Sekään tuskin tulee liikahtamaan ihan pienellä kulutuksella.

        Tietenkin monilla autonvalintaan vaikuttaa myös kulutus. Veikkanpa että kyllä myös GM/Saab panostaa melkoisesti pienempitilavuuksisten/vähäpäästöisempien/silti tehokkaiden moottorien kehitystyöhön. Ja taitaapa olla automerkkejä jotka ovat paperilla hyvinkin vähän kuluttuvia. Käytännössä niihin lukemiin, tai edes lähelle niitä, tuntuu olevan hyvin vaikea päästä. Tämä asia on tuotu esille mm. BMW:n kohdalla.

        Lexus 460H on esimerkki. Vie alle kympin ja kulkee aika kovaa. Nollasta sataan menee alle kuuden sekunnin. Saabit teknisedsti täyttä paskaa Lexuksien rinnalla.


      • tee mitään
        vaan eipä .. kirjoitti:

        Saabilta mitään valmista tule.

        Saab ei tee yhtään mitään. Velkaantunut GM tekee sen mihin pystyy ja se on jäänyt Toyotalle teknisessä kehityksessä 10-0. GM on täysi paskaläjä automaailmassa.


      • vahva ´ve
        sulla olis... kirjoitti:

        edes varaa saabiin että voisit puhua kokemuksesta turhan mäkättämisen sijaan.

        Mulla vahva Avensis. Sun on turha puhua paskaa Saabeista sen rinnalla. Ne ei pärjää yhtään missään Aven rinnalla. Ei tiloissa, kestävyydessä, ajettavuudessa eikä turvallisuudessa.


      • Siehä hätäne
        on esimerkki kirjoitti:

        Lexus 460H on esimerkki. Vie alle kympin ja kulkee aika kovaa. Nollasta sataan menee alle kuuden sekunnin. Saabit teknisedsti täyttä paskaa Lexuksien rinnalla.

        Sälli oot noi kovvaa pittää päästä. Eiks siul on aika oottaa muutamaa sekunttii. Mei teil on 80 raja ja vaa tuol motaril saab ajaa 120. En mie tie mihi sie tarviit 6s ja 220 km/h vauhtiloi ?


      • ei sil pärjää
        vahva ´ve kirjoitti:

        Mulla vahva Avensis. Sun on turha puhua paskaa Saabeista sen rinnalla. Ne ei pärjää yhtään missään Aven rinnalla. Ei tiloissa, kestävyydessä, ajettavuudessa eikä turvallisuudessa.

        Kukkaa eikä mikkää - kestävä peli. Mut meil päi vua mustolaiset ajjoo Toiotall, oot sieki heikäläisii? Mie tykkään mustolaismussiikist, kariika rii lamouchi kamenzii akro .... kyl Horto Kaalo ol paras.


      • kanssa väitellä.
        sulla olis... kirjoitti:

        edes varaa saabiin että voisit puhua kokemuksesta turhan mäkättämisen sijaan.

        15 vuotias iältään muuten,mutta henkisesti ei sitäkään.Sen toteamiseen ei psykiatria tarvita.


      • sitten teillä päin
        ei sil pärjää kirjoitti:

        Kukkaa eikä mikkää - kestävä peli. Mut meil päi vua mustolaiset ajjoo Toiotall, oot sieki heikäläisii? Mie tykkään mustolaismussiikist, kariika rii lamouchi kamenzii akro .... kyl Horto Kaalo ol paras.

        vajonneet.En tosiaan muista,milloin olisin nähnyt Valten alkaneen tojomoloksi.


      • viimeiset 5 v
        tee mitään kirjoitti:

        Saab ei tee yhtään mitään. Velkaantunut GM tekee sen mihin pystyy ja se on jäänyt Toyotalle teknisessä kehityksessä 10-0. GM on täysi paskaläjä automaailmassa.

        Ainakin näiden asiantuntijoiden ja monien keskustelujen pohjalta vois näin päätellä. Ja kun ollaan konkurssissa niin eihän sitä ole varaa tehdä uusia automalleja. Vain Toyotalla on uusia hienoja malleja tulossa, right ?


      • tuollainen on.
        on esimerkki kirjoitti:

        Lexus 460H on esimerkki. Vie alle kympin ja kulkee aika kovaa. Nollasta sataan menee alle kuuden sekunnin. Saabit teknisedsti täyttä paskaa Lexuksien rinnalla.

        Halvalla kun sai.Vai onkohan kuitenkaan.


      • Bling-bling korolla;D
        on esimerkki kirjoitti:

        Lexus 460H on esimerkki. Vie alle kympin ja kulkee aika kovaa. Nollasta sataan menee alle kuuden sekunnin. Saabit teknisedsti täyttä paskaa Lexuksien rinnalla.

        Muovikromikottero ;)


      • eimitäänomaa
        tee mitään kirjoitti:

        Saab ei tee yhtään mitään. Velkaantunut GM tekee sen mihin pystyy ja se on jäänyt Toyotalle teknisessä kehityksessä 10-0. GM on täysi paskaläjä automaailmassa.

        Pelkkää copypaste kamaa. Jo F1 "menestyksestä" näkee täydellisen puutostilan suunnittelupäässä. Apinoidaan toisten innovaatiot surutta.

        Tehdään sitten wannabe "mesejä" ja "bemuja"

        Tällähetkellä "susirumia" koko mallisto tojolla ;D


      • Anonyymi
        vahva ´ve kirjoitti:

        Mulla vahva Avensis. Sun on turha puhua paskaa Saabeista sen rinnalla. Ne ei pärjää yhtään missään Aven rinnalla. Ei tiloissa, kestävyydessä, ajettavuudessa eikä turvallisuudessa.

        Onhan saapi huomattavasti parempi ajaa kuin tojo,kestää siinä kun tojo.molemmista kokemusta.Saab on besarosvo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe