Mitä mieltä konsertista?

Bäkkäri fani - 76

Terve!

Mitä mieltä olitte konsertista?

Näin "vanhemman" fanin näkökulmasta lämppäri oli täysi floppi (yleisön aliarvioimista) ja sen jälkeinen tunnin odottelu huonoa suunnittelua.

Bäkkärit sen sijaan olivat loistavia ja esittivät onneksi paljon vanhoja hittejä. heillä oli lisäksi hyvä fiilis lavalla.

Mielestäni oli tosi kiva huomata että Bäkkärit ovat tekemässä uuden tulon nuoremman sukupolven kanssa. Paikalla oli tosi paljon 18-20v porukkaa jotka diggailivat erityisesti uutta matskua.

17

2176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanittaja-77

      olen kanssasi, myös näin vanhemman fanin mielestä lämppäri oli aika eksottinen. No ehkä vähän silmäniloa kun tanssi, mutta siinä se sitten olikin. No onneksi siellä oli ne kaksi poikaa jotka lämmittivät tauolla yleisön =)

      Hyvä meininki muuten! Yleisö ihan mahtava!
      Biisit hyviä, jopa mieheni mielestä joka lähti mukaan katsomaan BSBtä. Itseäi vaan harmitti olla nuhassa keikalla ja olisi ollut kyllä kerrankin hauska kokea keikka ihan lavan edessä =) heh

      Tietääkö kukaan minne Pojat lähtivät jatkoille, vai lähtivätkö? vai pitääkö taas lukea seiskasta =)

    • euforinen

      "Vanhana" fanina tässä 12 vuotta poikia kuunnellessa täytyy sanoa, että kannattipa odottaa tuota se tusina vuosia. Tärisyttää ja kyyneleet kohoaa silmäkulmiin vieläkin nyt aamulla, kun netistä katselee kiertueen muiden konserttien pätkätaltiointeja! Backstreet pride ei ole kyllä vuosien saatossa hävinny minnekkään.

      Enpä olisi uskonut, että noinkin paljon väkeä vielä veti bäkkärit. Yläkatsomosta oli aivan loistavaa seurata ihkupoikien lisäksi myös yleisöä. Ja totta, ympäri salia ennen keikan alkua juosseet pojat saivat kyllä oman "15 minutes of fameansa", ja yleisön hyvälle tuulelle.

      Sikäli mikäli jollakin sattuu löytymään kuvia eilisestä keikasta, ja raaskii lainata muutamaa yksityskäyttöön hyvän mielen tuottajaksi, voi ilmoitella itsestään. Kameraa ei mukana ollut, eikä meidän paikoilta kyllä olisi paljon kuvia oikeastaan valitettavasti saanutkaan.

      Fiilistely jatkukoon!

      • never gone

        Ne samat (?) kaks kundia teki saman tempun Never Gone -keikallakin 2005 - tosi mahtavaa :D!

        Hieno keikka, mut miksaaja voitais vaihtaa. Hartwallille on mahdollista rakentaa paljon paremmat soundit. Lavasta heti oikealla särki välillä liikaa. Tosin sen huomas vain silloin, kun yleisö oli vähän hiljempaa. Parin loppubiisin aikana huuto oli aivan silmitöntä :D Pakko sanoa, että niin monella eri keikalla kun oon käynyt, kyllä Bäkkärien keikoilla energia on aivan poikkeuksellinen. Ja Unbreakable-levyn biisit toimivat tosi hienosti livenä. Kivaa oli!


      • hjanne

        mulla on joitain onnistuneita kuvia keikasta (tosin kaukaa zoomilla otettu), jotka varmaan tänään illalla laitan nettiin. www.irc-galleria.fi/hjanne

        myös youtubeen pääsee pari videota :)


      • fanittaja-77
        hjanne kirjoitti:

        mulla on joitain onnistuneita kuvia keikasta (tosin kaukaa zoomilla otettu), jotka varmaan tänään illalla laitan nettiin. www.irc-galleria.fi/hjanne

        myös youtubeen pääsee pari videota :)

        Kuvia ja videoita Jesh!
        Jotain ruotsin keikan videoita kerkesin jo käydä ennen keikkaa kurkistamassa =)
        Oma kännykamera teki tenän, eikä tarkenna, muuten olisin saanut itsekin loistavaa filmiä keikalta!


    • KTBSPA

      siis ihan mahtava keikka,pojat aina niin energisiä ja osaa ottaa yleisön tosi hyvin :)..Kun Brian tuli lavalla vetämään sen soolobiisin niin oli hauskaa kun se vitsaili siitä niiden ekasta levystä,tosi hyvä fiilis jäi todellakin

    • BSB rules

      Olen samaa mieltä edellisten vanhempien fanien kanssa, että oli kyllä tosi mahtava konsertti! Itse en ole ollut koskaan aiemmin Bäkkärien livekeikalla, joten oli mukava päästä kerrankin paikalle eivätkä pojat pettäneet odotuksia.

      Lämppäri oli kyllä joo aivan surkea, ja odottelu alkoi jo hermostuttaa. Onneksi yleisö keksi itselleen tekemistä aaltojen muodossa. :)

      Uudet biisit olivat hyviä, mutta vanhat hitit vieläkin parempia. Oli ihanaa laulaa niitä mukana! Ja oli kiva huomata, miten hyvin yleisö muisti biisien sanoja. Konsertti sai hyvälle mielelle ja antoi energiaa kesän odotukseen!

    • BSB BSB

      kukaan, oliko missää päivälehdissä juttua keikasta?

      • MrsCarter

        Keikka oli tosiaankin hieno kokemus ensikertalaiselle ja suurelle fanille. Mietin vain mistäköhän saisi BSB-fanipaitoja kun se jäi sieltä keikalta ostamatta...?


      • BSB rules
        MrsCarter kirjoitti:

        Keikka oli tosiaankin hieno kokemus ensikertalaiselle ja suurelle fanille. Mietin vain mistäköhän saisi BSB-fanipaitoja kun se jäi sieltä keikalta ostamatta...?

        ...löytää niitä fanipaitoja. Itse googletin joskus BSB:n ja webstoren, ei löytynyt. Joten ei varmaankaan virallisia teitä löydy ihan helposti.


      • ..........................
        MrsCarter kirjoitti:

        Keikka oli tosiaankin hieno kokemus ensikertalaiselle ja suurelle fanille. Mietin vain mistäköhän saisi BSB-fanipaitoja kun se jäi sieltä keikalta ostamatta...?

        Kiertuekirjassa mainittiin, että virallisesta merchandisesta vastaa Bravado. Bravado USA:n verkkokaupasta http://www.bravadousa.com/ löytyy Backstreet Boys -fanitavaraa.


    • BSB

      Lämppäri oli kyllä ihan hirveä - ei pokka pitänyt kyllä lainkaan, paidan lähdettyä päältä myötähäpeä oli jo ylitsepääsemätöntä. Alkoi jo pelottamaan varsinaisen keikan puolesta..

      Odottelu oli TOSI rasittavaa, mutta show:n alettua se unohtui äkkiä :) En ole aiemmin poikia livenä nähnyt, mutta kyllä kannatti mennä. Energiaa tuntui riittävän.

      Soittiko muiden mielestä bändi välillä aivan päin honkia?! :o

    • Minde33

      Lämppäri oli mun mielestä pikkusen korni ja siirappinen, siis se kaveri. Mut se sen itse musiikki oli ihan ok.

      Ja mitä itse konserttiin tulee niin pojat ei tälläkään kertaa pettäneet yleisöään! Kaikki 3 suomen keikkaa läpikäyneenä uskallan väittää että toissapäiväinen oli ehdottomasti paras tähän mennessä! Päihitti kaikessa yksinkertaisuudessaan jopa Millenium kiertueen konsertin vuonna 1999!

      Tosin jos jostain pitäisi antaa kritiikkiä niin ne ikivanhat slovarit; I'll never break your heart, As long as you love me, More than that, All I have to give... Oliko siellä muita...? Nyt ei muistu mieleen, mut ainakin noi... Olis voinnu korvata muilla biiseillä... Esim. Don't wanna loose you now, I need you tonight, I still, Drowning... jne... Tai voisivat joskus jopa esittää sinkkujen b-puolia tai levyttämättömiä biisejä... Noissa esim. on tosi monta helmeä! ;) Siis eihän noissa vanhoissa slovareissakaan mitään vikaa ole mutta ne on jo niin monta kertaa kuultuja et pitäis pikkuhiljaa keksiä jotain uutta. Ja yx mikä mua harmitti oli se että Never Gone albumilta taisivat esittää vain yhden biisin... Ruotsissa ne oli sentään esittänyt Siberian toisena encorena. Mut ruotsalaisethan nyt aina saa jotain extraa...

      Mut takasin itse aiheeseen niin keikka oli tosiaan yx parhaista joissa olen käynyt! Aivan mahtava fiilis siellä melkein lavan edessä ja näin pojat niin läheltä et jos oisin yhtään lähempänä ollu lavaa niin oisin saannu niiden housunpuntista kiinni :) Ihan ikimuistoinen ilta oli kyllä. Ja mä myös tykkäsin miten ne oli sovittanu uudelleen niitä vanhempia bisejä. Parista introsta en edes heti meinannu biisiä tunnistaa. Et oisko noi uudelleensovitukset sit ollu se syy mix jonkun korvaan oli kuulostanu et bändi soitti vähän miten sattuu...

    • Rautaneito85

      Keikka oli todella hyvä, fiilis aivan mahtava! Tää oli jo kolmas kerta kyseistä bändiä kattomassa, eikä se pettäny edelleenkään. Kyllä ne pojat (lue: miehet) vaan osaa laulaa ja näyttää hyviltä!

      Ja muihin yhtyen: lämppäri oli hirveä! Oli se kyllä lyhytkin, n.15 min. Tosin siinäki oli se noin 15 min liikaa. Mutta kaikille pitää antaa mahollisuus, jokainen taaplaa tavallaan.

      Vähän jäi vaan pelottamaan, että näinkö tää jäi viimeseks keikaks ainaki Suomessa. Uusin levyhän floppas Jenkeissä.. Mutta jälleennäkemisen toivossa on hyvä elää. :)

    • Nonna24

      Olin itsekkin paikalla kyseisellä keikalla ja kyllä täytti kaikki odotukset..Viime kerrasta olikin kulunut jo reilu 2vuotta.Lämppäri oli kyllä todellinen pettymys,toisaalta odotin lava show:lta enemmän kun edellisessä se oli aivan mahtava.Kyllä tämä 12vuoden fanius palkittiin ja jatkan fanittamista....;)

      • Zuzan

        Parasta Bäkkäriä ikinä!
        Maailman paras keikka!
        Käyn monessa konsertissa vuosittain kuuntelemassa kaikkea mahdollista musaa, mutta tämä oli kyllä aivan yliveto tunnelmaltaan.
        Pelkkää juhlaa alusta loppuun!
        Robbie Williams oli lähes hengellinen kokemus, mutta tämä oli silkkaa hauskanpitoa ja loistavaa viihdyttämistä.
        Bäkkärit täyttävät tänään 15 vuotta, long live Backstreet Boys!
        Harmi, että fanisivut olivat päivityksessä, vasta maanantaina pääsee onnittelemaan ja kiittämään keikasta.
        funclub.backstreetboys.com


      • Zuzan
        Zuzan kirjoitti:

        Parasta Bäkkäriä ikinä!
        Maailman paras keikka!
        Käyn monessa konsertissa vuosittain kuuntelemassa kaikkea mahdollista musaa, mutta tämä oli kyllä aivan yliveto tunnelmaltaan.
        Pelkkää juhlaa alusta loppuun!
        Robbie Williams oli lähes hengellinen kokemus, mutta tämä oli silkkaa hauskanpitoa ja loistavaa viihdyttämistä.
        Bäkkärit täyttävät tänään 15 vuotta, long live Backstreet Boys!
        Harmi, että fanisivut olivat päivityksessä, vasta maanantaina pääsee onnittelemaan ja kiittämään keikasta.
        funclub.backstreetboys.com

        Heh, tietysti noin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe