onneksi olkoon vain minunkin puolesta jotka noudattivat kaikkien sijoittajien opettajaa ,legendaarista kimiä joka onnitteli heitä jotka tarttuivat uponoriin kun se sukelsi eka kerran alle 20€.HE HE HEE.saittehan hyvän osingon(1,40€)HI HI HII.ettehän ole kuin reippaat 20% miinuksella ho ho hoo.kyllä se osinko siinä tilanteessa lämmittää.ottakaa nyt opiksi että suhdanteen huipulla syklisista osakkeista ei kannata maksaa yli 8 pee een lukuja.itse luovuin 28,20€ uponorista koska hinta tuntui aivan älyttömältä suhdanne huipussa.näin opastaa konkari sijoittaja 42 vuoden kokemuksella.HEISSAN.
Vastaukset 4
- vedätyksiin
on täysin mahdollista että lähimmän parin vuoden sisällä uponoria saa alle kymmenellä eurolla.on meinaan sellaiset merkit ilmassa rakentamisessa.myöskin tuorein osari uponorilta varoittelee suhdanteen jäähtymisestä.joten rajatkaa tappiot pian jotka haksahditte ostamaan törkeään hintaa uponoria.ettehän ole kuin neljänneksen menettäneet sijoituksenne arvosta HE HE HEE,HI HI HII.näin naureksii konkari sijoittaja .
- VEDÄTYKSIIN
niin se vaan 10€ raja rikottiin HO HO HOO [vahingon iloista naurua].no saattehan ensi keväänä lähes varmasti yli euron osingon osakkeelta miinus verot,kylläpä on hulppea tuotto viime vuonna tai kevät talvella hankituilla osakkeilla HI HI HII[V...T..MAISTA NAURUA].odottakaahan kymmenen vuotta niin hinta saattaa ollakkin yli 20€,tuleehan siinä välissä monet osingot,sillä samanlaista rakentamisen korkea suhdannetta saadaan odotella todella pitkään mikä on koettu juuri.ja ensi vuonna osakekohtainen tulos tulee sitten olemaan pienempi kuin tämän vuoden tulos ilman kerta eriä.[ilman yritys ostoja].joten jossain vaiheessa osinko ei ylitäkkään euroa HO HO HIII[P.....STA NAURUA].näin haasteli konkari sijoittaja. HEISSAN.
- II.I
oikeesti tuolla ajatusmaailmalla vaurastunut.
toisaalta, enpä tiedä yhtään osaketta jota kannattaisi pitää näinä aikoina, yli 3 kk,
minusta ei nyt voi ostaa tulevaisuutta ajatellen,
pitää ostaa halvalla ja myydä kun yli 15 % saa jotain varmoja ja poukkoilevia jne. - Anonyymi
Omskakkas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338