onneksi olkoon vain minunkin puolesta jotka noudattivat kaikkien sijoittajien opettajaa ,legendaarista kimiä joka onnitteli heitä jotka tarttuivat uponoriin kun se sukelsi eka kerran alle 20€.HE HE HEE.saittehan hyvän osingon(1,40€)HI HI HII.ettehän ole kuin reippaat 20% miinuksella ho ho hoo.kyllä se osinko siinä tilanteessa lämmittää.ottakaa nyt opiksi että suhdanteen huipulla syklisista osakkeista ei kannata maksaa yli 8 pee een lukuja.itse luovuin 28,20€ uponorista koska hinta tuntui aivan älyttömältä suhdanne huipussa.näin opastaa konkari sijoittaja 42 vuoden kokemuksella.HEISSAN.
TYHMÄÄ mennä
4
2550
Vastaukset
- vedätyksiin
on täysin mahdollista että lähimmän parin vuoden sisällä uponoria saa alle kymmenellä eurolla.on meinaan sellaiset merkit ilmassa rakentamisessa.myöskin tuorein osari uponorilta varoittelee suhdanteen jäähtymisestä.joten rajatkaa tappiot pian jotka haksahditte ostamaan törkeään hintaa uponoria.ettehän ole kuin neljänneksen menettäneet sijoituksenne arvosta HE HE HEE,HI HI HII.näin naureksii konkari sijoittaja .
- VEDÄTYKSIIN
niin se vaan 10€ raja rikottiin HO HO HOO [vahingon iloista naurua].no saattehan ensi keväänä lähes varmasti yli euron osingon osakkeelta miinus verot,kylläpä on hulppea tuotto viime vuonna tai kevät talvella hankituilla osakkeilla HI HI HII[V...T..MAISTA NAURUA].odottakaahan kymmenen vuotta niin hinta saattaa ollakkin yli 20€,tuleehan siinä välissä monet osingot,sillä samanlaista rakentamisen korkea suhdannetta saadaan odotella todella pitkään mikä on koettu juuri.ja ensi vuonna osakekohtainen tulos tulee sitten olemaan pienempi kuin tämän vuoden tulos ilman kerta eriä.[ilman yritys ostoja].joten jossain vaiheessa osinko ei ylitäkkään euroa HO HO HIII[P.....STA NAURUA].näin haasteli konkari sijoittaja. HEISSAN.
- II.I
oikeesti tuolla ajatusmaailmalla vaurastunut.
toisaalta, enpä tiedä yhtään osaketta jota kannattaisi pitää näinä aikoina, yli 3 kk,
minusta ei nyt voi ostaa tulevaisuutta ajatellen,
pitää ostaa halvalla ja myydä kun yli 15 % saa jotain varmoja ja poukkoilevia jne. - Anonyymi
Omskakkas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602