TYHMÄÄ mennä

vedätyksiin

onneksi olkoon vain minunkin puolesta jotka noudattivat kaikkien sijoittajien opettajaa ,legendaarista kimiä joka onnitteli heitä jotka tarttuivat uponoriin kun se sukelsi eka kerran alle 20€.HE HE HEE.saittehan hyvän osingon(1,40€)HI HI HII.ettehän ole kuin reippaat 20% miinuksella ho ho hoo.kyllä se osinko siinä tilanteessa lämmittää.ottakaa nyt opiksi että suhdanteen huipulla syklisista osakkeista ei kannata maksaa yli 8 pee een lukuja.itse luovuin 28,20€ uponorista koska hinta tuntui aivan älyttömältä suhdanne huipussa.näin opastaa konkari sijoittaja 42 vuoden kokemuksella.HEISSAN.

4

2550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedätyksiin

      on täysin mahdollista että lähimmän parin vuoden sisällä uponoria saa alle kymmenellä eurolla.on meinaan sellaiset merkit ilmassa rakentamisessa.myöskin tuorein osari uponorilta varoittelee suhdanteen jäähtymisestä.joten rajatkaa tappiot pian jotka haksahditte ostamaan törkeään hintaa uponoria.ettehän ole kuin neljänneksen menettäneet sijoituksenne arvosta HE HE HEE,HI HI HII.näin naureksii konkari sijoittaja .

      • VEDÄTYKSIIN

        niin se vaan 10€ raja rikottiin HO HO HOO [vahingon iloista naurua].no saattehan ensi keväänä lähes varmasti yli euron osingon osakkeelta miinus verot,kylläpä on hulppea tuotto viime vuonna tai kevät talvella hankituilla osakkeilla HI HI HII[V...T..MAISTA NAURUA].odottakaahan kymmenen vuotta niin hinta saattaa ollakkin yli 20€,tuleehan siinä välissä monet osingot,sillä samanlaista rakentamisen korkea suhdannetta saadaan odotella todella pitkään mikä on koettu juuri.ja ensi vuonna osakekohtainen tulos tulee sitten olemaan pienempi kuin tämän vuoden tulos ilman kerta eriä.[ilman yritys ostoja].joten jossain vaiheessa osinko ei ylitäkkään euroa HO HO HIII[P.....STA NAURUA].näin haasteli konkari sijoittaja. HEISSAN.


    • II.I

      oikeesti tuolla ajatusmaailmalla vaurastunut.

      toisaalta, enpä tiedä yhtään osaketta jota kannattaisi pitää näinä aikoina, yli 3 kk,
      minusta ei nyt voi ostaa tulevaisuutta ajatellen,
      pitää ostaa halvalla ja myydä kun yli 15 % saa jotain varmoja ja poukkoilevia jne.

    • Anonyymi

      Omskakkas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe