Uuden Stilon toimitusajat

SSL

Löytyyköhän kohtalotoverita? Uusi Stilo tilattiin juhannuksena. Toimitusajaksi arvioitiin viisi viikkoa. Noiden viikkojen mentyä liike ilmoitti toimitukseen kuluvan ainakin neljä viikkoa lisää.
Tehtailla on kuulemma lakkoiltu ym. ym.
Näillä näkymin toimitusaika n 2kk.

9

1257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FIAT

2KK ON AIKA TARKKA TOIMITUS AIKA. MULLA KESTI JUST SEN 2KK..

• TJP

Kysyin myyjältä, mitä korimalleja, moottorivaihtoehtoja ja värejä on vapaana maahantuojan varastossa. Valitsin niistä sopivimman ja auto tuli kahdessa viikossa luvattuna päivänä. Jos autosi tulee Italiasta, on oletettavaa, että vielä menee kuukausi parikin ennen luovutusta, koska Etelä- ja Keski-Euroopassa on parhaillaan lomakausi.

• Yarppa

Omani tilasin 18.6 ja auto oli noudettavissa 23.7. Eli kesällä toimitusaika tilaksesta oli n. kuukausi.

Alkuperäinen, myyjän ilmoittama auton maahan tulo päivä oli 19.8, joten kuin onnenkaupalla sain autoni kuukauden luvattua aikaisemmin:-) Joskus näinkin.

• 2fast4u

Tilasin 80 Actual 5D:n ti 22.7. ja auton sain jo ke 30.8. Sattui sopiva versio olevan toisessa liikkeessä, josta se minulle toimitettiin. Nyt takana lähes 2 tkm 3 viikossa ja no problems. Pikkukonekin on osoittautunut yllättävän pirteäksi.

• 2fast4u

Tilasin 5D Actual 80:n ti 22.7. ja sain auton jo ke 30.7. Sattui sopiva olemaan toisessa liikkeessä, josta se minulle tilattiin.
        Nyt kolmessa viikossa tullut 2 tkm, ei ongelmia ja pikkukonekin on osoittautunut yllättävän pirteäksi. Keskikulutus ollut n. 6,8 l.

• TJP
        2fast4u kirjoitti:

Tilasin 5D Actual 80:n ti 22.7. ja sain auton jo ke 30.7. Sattui sopiva olemaan toisessa liikkeessä, josta se minulle tilattiin.
        Nyt kolmessa viikossa tullut 2 tkm, ei ongelmia ja pikkukonekin on osoittautunut yllättävän pirteäksi. Keskikulutus ollut n. 6,8 l.

Olen ajanut nyt viisi päivää 5d Actualilla. Kilometrejä 1100 ja kulutus mittarin mukaan 6,9 l/100. Kuinka alas kierrokset voi laskea turvallisesti ennen pienempää vaihtoa?

• odottaa...

Itse tilasin 80 Actual 3D:n kesäkuun 3. päivä ja vielä odotellaan... =(

Auto luvattiin kuudessa viikossa, mutta alkaa lähentelemään 2½ kuukautta! Onkohan jossakin tapahtunut jokin kämmi, tms. kun noin kauan kestää??

Tällä hetkellä auton pitäisi olla myyjän mukaan maassa, mutta kuinkahan kauan vielä joutuu odottamaan?? Myyjä ei enää uskalla sanoa mitään (taitaa olla hermostunut jatkuviin kyselyihini...) tarkkaa aikataulua -> noin pari viikkoa vielä, kuulemma! Mutta niinhän mulle on sanottu jo viimeisen muutaman viikon ajan!

• Jar

Meille tilattiin Stilo 3.7. Toimitusta lupailtiin
      heinäkuuksi. Tänään se sitten lopulta saatiin.

• jone

toimitusajat tilasin 19.7 ilmoittivat tänään auton olevan valmis haettavissa huomenna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe