Meinaako täällä

emmax

taas jollain olla pipo kireällä ja ikkunat metsään päin? Joittenkin ihmisten vaan pitää aina asettua poikkiteloin...mutta Symppis oli oikeassa siinä ,että hän ,Jussi ja minä ne ryöpytykset aina saamme,mutta sehän pistää vaan meihin lisää intoa!!
Kirjoittelemisiin...ja kaunista päivää!!

13

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä palstalla on hyökkäilty rekkautuneita kohtaan. Se vaan nyt on joillekin niin kova pala, kun tohtii kirjoitella jatkuvasti samalla nimmarilla. Minä nyt olen saanut olla rauhassa, mutta josko tästä pienetä ärsykkeestä ois apua siihenkin pulmaan. :)

Kaunis on Keväinen päivä, joten nauttikaamme kaikki palstaiset siitä....

• Lonely_Wolf

Jos ei kirjoittele jonninjoutavuuksia, vaan yrittää kirjoitella syvällisempiäkin - silloin on pulassa. Vuosi sitten minäkin sain usein kirsulleni. Niistä ei kannata välittää. Asialla on kirjoittaja joka tunkee samaa ja yhtä höpinäänsä useisiin aloituksiin; näin siis useimmiten. Säälittävästi sitten kehuu palstan vilkkautta. Puskasta onkin sitten helppo huudella 'en se minä ollut'.

Rekkautuneet ovat julkista riistaa. Jaksamisia ja kevättä (melkein) kaikille.

Toivottaapi hukka

• vielski kuset

zuukizza ?

• sullekkin
        vielski kuset kirjoitti:

zuukizza ?

mäntti!

• henkistä lujuutta kestää tämän palstan tulevat herjaukset.

• näillä palstoilla

saa herjata sääntöjen mukaan, muista se jussi.

• näillä palstoilla kirjoitti:

saa herjata sääntöjen mukaan, muista se jussi.

minua saa herjata rajattomasti.

• höpö ei
        j.jussiW-T kirjoitti:

minua saa herjata rajattomasti.

ketään saa herjata, laskeppa kuin monta itse olet herjannu.

• höpö ei kirjoitti:

ketään saa herjata, laskeppa kuin monta itse olet herjannu.

kuukauteen herjannut ketään,että silleen.

• nämä täällä
        j.jussiW-T kirjoitti:

kuukauteen herjannut ketään,että silleen.

kirjoitetut jutut säilyy arkistoissa.

• nämä täällä kirjoitti:

kirjoitetut jutut säilyy arkistoissa.

kirjoittamat herjauskirjoitukset säilyvän,koska VISALA-jutusta jätetty rikostutkinta keskeytettiin sekä POLIISIN että SYYTTÄJÄVIRASTON toimesta.

• se Jussin

kolme KUUKAUTTA sitten oli..

"   Jantunen tainnut on
      Kirjoittanut: j.jussiW-T 14.4.2008 klo 20.02

puhkaista vesijohtolinjan päivän aikana."

Kyseessä oli kuitenkin roudan aiheuttama vika.
      Tähän ei auta selitykseksi huumori tausta kaunan tuntien. Huumoriin olisi voinut käyttää vaikka Virtasta.

• noin jussi

kirjoittaa mutu tuntumalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      203
      5181
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3676
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      11
      3440
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      62
      3132
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      37
      3110
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2326
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      104
      2295
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      30
      2152
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2120
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2059
    Aihe