NOKIAN HAMMASHOITOLA

Kummallista touhua

NOKIALLA ON KAMALAT JONOT HAMMASLÄÄKÄRIIN, HAMMASHOITAJIEN VIRKOJA AVAUTUU, MUTTA NIITÄ EI TÄYTETÄ, JOKU HOITÁJA OLI TEHNYT 3 VUOTTA MÄÄRÄAIKAISIA SOPIMUKSIA PUTKEEN JA SITTEN EI ENÄÄ TARVINNUT TEHDÄ KUN OTETTIIN MUUTAMA OPPISOPIMUSOPISKELIJA, NUORILLE HOITAJILLE TEHDÄÄN 1-2KK KERRALLAAN SOPIMUKSIA KOSKAAN EI VOI SUUNNITELLA MITÄÄN JA AINA ON PELKO, ETTÄ SOPIMUKSIA EI ENÄÄ TEHDÄ, ONKO SE SITTEN KANNATTAVEMPAA JÄÄDÄ TYÖTTÖMÄKSI JA JONOT KASVAA. TÄSSÄ PERUSTURVALAUTAKUNNALLE VÄHÄN MIETTIMISTÄ PIHDATKAA MÄÄRÄRAHOJA NYT JOSSAIN MUUSSA KOHTAA!!!!

9

2249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toilander

Hammaslääkärille pääsin Nokialla itse hoitotakuun määrittämän jonon puitteissa. Mikäli näin ei joidenkin kohdalla tapahdu niin siitä pitää valittaa eteenpäin lääninhallitukseen joka napauttaa Nokian kaupungille rapsakat sakot, mikäli tilanne ei korjaannu.

• iiiitu

Ei siellä kai hoitajien virkoja ole haussa ollut, kaksi hammaslääkärin virkaa kylläkin. On kyllä kumma juttu jos oppisopimuslaiset viä pitkäaikaisten sijaisten työt. Ja mitä minä olen kuullut hoitoon pääsee hoitotakuulain puitteissa, mutta jos tarvitsee lisää aikoja, esim on paikattavaa ajat menevät tiäs kuinka kauas

• Lauri Lärvätsalo

Puudutetaankos Nokialla hammaslääkärissäkin potilaat insuliinilla?!??! :-D

Keväisin terveisin,
        Late Lärvätsalo

• toilander

Omalla kohdallani tarkastuksen jälkeen tuli pari lisäkäyntiä. Nämä tapahtuivat kuukauden sisään tarkastuksesta. Piukempi aikataulu olisi ollut myös mahdollinen mutta ei vaan sopinut omiin aikatauluihini.

• tiedän

Virat eivät tulleet hakuun näiden oppisopimusopiskelijoiden takia!

• sulla
        toilander kirjoitti:

Omalla kohdallani tarkastuksen jälkeen tuli pari lisäkäyntiä. Nämä tapahtuivat kuukauden sisään tarkastuksesta. Piukempi aikataulu olisi ollut myös mahdollinen mutta ei vaan sopinut omiin aikatauluihini.

Ei ongelmia juuri sulla mutta muilla kylläkin jos on tarpeeksi v- mäinen ja valittaa niin saa varmaan hoitoa ;)

• toilander
        sulla kirjoitti:

Ei ongelmia juuri sulla mutta muilla kylläkin jos on tarpeeksi v- mäinen ja valittaa niin saa varmaan hoitoa ;)

Ei tarvinnut olla v-mäinen, vaatia oikeuksiaan tai muutenkaan ilkeillä. Kaikki on sujunut hyvin ihan tavallisilla vuorovaikutustaidoilla.

Edes minä en ole niin typerä, että soittaisin poskeani, vittuilisin & rähjäisin, jonka jälkeen pitäisi päästää mahdollisesti tuohtunutkin hammaslääkäri operoimaan purukalustoani.

• Anonyymi

Pahin on ilkeä punatukkainen hammaslääkäri, eikö parempaa löydy

• Anonyymi

Kyllä minä hammaslääkärille pääsin jo puolen vuoden jonotusajan jälkeen. Eli olin jopa vielä elossa paikkaukseen päästessäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      123
      3543
    2. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      222
      2541
    3. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      214
      1975
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      49
      1802
    5. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      52
      1177
    6. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      67
      1007
    7. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      18
      895
    8. Miltä tuntuu kun

On asioita joita ei rahalla voi ostaa?
      Ikävä
      109
      889
    9. Koulussa puukotus

Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p
      Helsinki
      26
      821
    10. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      72
      782
    Aihe