NOKIAN HAMMASHOITOLA

Kummallista touhua

NOKIALLA ON KAMALAT JONOT HAMMASLÄÄKÄRIIN, HAMMASHOITAJIEN VIRKOJA AVAUTUU, MUTTA NIITÄ EI TÄYTETÄ, JOKU HOITÁJA OLI TEHNYT 3 VUOTTA MÄÄRÄAIKAISIA SOPIMUKSIA PUTKEEN JA SITTEN EI ENÄÄ TARVINNUT TEHDÄ KUN OTETTIIN MUUTAMA OPPISOPIMUSOPISKELIJA, NUORILLE HOITAJILLE TEHDÄÄN 1-2KK KERRALLAAN SOPIMUKSIA KOSKAAN EI VOI SUUNNITELLA MITÄÄN JA AINA ON PELKO, ETTÄ SOPIMUKSIA EI ENÄÄ TEHDÄ, ONKO SE SITTEN KANNATTAVEMPAA JÄÄDÄ TYÖTTÖMÄKSI JA JONOT KASVAA. TÄSSÄ PERUSTURVALAUTAKUNNALLE VÄHÄN MIETTIMISTÄ PIHDATKAA MÄÄRÄRAHOJA NYT JOSSAIN MUUSSA KOHTAA!!!!

9

1939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toilander

Hammaslääkärille pääsin Nokialla itse hoitotakuun määrittämän jonon puitteissa. Mikäli näin ei joidenkin kohdalla tapahdu niin siitä pitää valittaa eteenpäin lääninhallitukseen joka napauttaa Nokian kaupungille rapsakat sakot, mikäli tilanne ei korjaannu.

• iiiitu

Ei siellä kai hoitajien virkoja ole haussa ollut, kaksi hammaslääkärin virkaa kylläkin. On kyllä kumma juttu jos oppisopimuslaiset viä pitkäaikaisten sijaisten työt. Ja mitä minä olen kuullut hoitoon pääsee hoitotakuulain puitteissa, mutta jos tarvitsee lisää aikoja, esim on paikattavaa ajat menevät tiäs kuinka kauas

• Lauri Lärvätsalo

Puudutetaankos Nokialla hammaslääkärissäkin potilaat insuliinilla?!??! :-D

Keväisin terveisin,
        Late Lärvätsalo

• toilander

Omalla kohdallani tarkastuksen jälkeen tuli pari lisäkäyntiä. Nämä tapahtuivat kuukauden sisään tarkastuksesta. Piukempi aikataulu olisi ollut myös mahdollinen mutta ei vaan sopinut omiin aikatauluihini.

• tiedän

Virat eivät tulleet hakuun näiden oppisopimusopiskelijoiden takia!

• sulla
        toilander kirjoitti:

Omalla kohdallani tarkastuksen jälkeen tuli pari lisäkäyntiä. Nämä tapahtuivat kuukauden sisään tarkastuksesta. Piukempi aikataulu olisi ollut myös mahdollinen mutta ei vaan sopinut omiin aikatauluihini.

Ei ongelmia juuri sulla mutta muilla kylläkin jos on tarpeeksi v- mäinen ja valittaa niin saa varmaan hoitoa ;)

• toilander
        sulla kirjoitti:

Ei ongelmia juuri sulla mutta muilla kylläkin jos on tarpeeksi v- mäinen ja valittaa niin saa varmaan hoitoa ;)

Ei tarvinnut olla v-mäinen, vaatia oikeuksiaan tai muutenkaan ilkeillä. Kaikki on sujunut hyvin ihan tavallisilla vuorovaikutustaidoilla.

Edes minä en ole niin typerä, että soittaisin poskeani, vittuilisin & rähjäisin, jonka jälkeen pitäisi päästää mahdollisesti tuohtunutkin hammaslääkäri operoimaan purukalustoani.

• Anonyymi
      UUSI

Pahin on ilkeä punatukkainen hammaslääkäri, eikö parempaa löydy

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä minä hammaslääkärille pääsin jo puolen vuoden jonotusajan jälkeen. Eli olin jopa vielä elossa paikkaukseen päästessäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe