Jussi timonen kalpan ykköspuolustaja= muahamuahmuah!!!!!
Kalle sahlstedt kokoajan loukkaantuneena kalpan ykkössentterinä=muahuahmuah!
Bellisimo ja häppölä uudet Matt Davidsson ja Teemu virtala= säälittävää.
Eiköhän kalakukkolassa nautita mestispaikkaa ensi kaudella.
Kalpa on selkeä jumbo!
5
517
Vastaukset
- ensi kaudella
Kaikki kumoon. KalPa hankkii vielä 2-3 vahvistusta. Vertaappa viime kauden KalPan kokoonpanoa ja tulevaa, siinä iso ero. Viime kaudella 52p ja tulevalla ainakin 20p enemmän.
- nnmnn
millähän rahoilla kalpa phankkii muka ne 2-3 vahvistusta?
pennasen omien sanojen mukaan teillä on enään 1 hankinta käyttämättä.
20 pistettä enemmän kuin viime kaudella? höpölöpö. no 72 pisteellä ei päästä kyllä kuin siojoille 11-13 joten se siitä playoff paskajauhannoista.
näillä maalivahdeilla ja puolustuksella ette mene sääleihin . - sijaan 10 riittää
nnmnn kirjoitti:
millähän rahoilla kalpa phankkii muka ne 2-3 vahvistusta?
pennasen omien sanojen mukaan teillä on enään 1 hankinta käyttämättä.
20 pistettä enemmän kuin viime kaudella? höpölöpö. no 72 pisteellä ei päästä kyllä kuin siojoille 11-13 joten se siitä playoff paskajauhannoista.
näillä maalivahdeilla ja puolustuksella ette mene sääleihin .66-72p
- Jokerit is best!
sijaan 10 riittää kirjoitti:
66-72p
Kalpako muka kerää tuolla joukkueella 68-72 pistettä? ei hitto te kuopiolaiset leijutte pilvissä.
10 sija on teille se mestaruus. Veikkaan kuitenkin että kalpa päätyy jumboksi ja sitten kalpafanit itkee koko ensi vuoden kun kaikki kiusaa.
- bahrain
Jumbo on Ässät! Varma tieto(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883