Kaksi vaihtoehtoa mielessä.(Finnmatkojen tarjonnassa). Ilmeisesti aika uusia FM:lla.
Matkaan lähtee perhe (lapset 6-15v.). Kumpaa kohdetta ja hotellia suosittelisit. Mielenkiinnolla luetaan myös kohteesta. Phuketissa on käyty, mutta nämä kohteet uusia. Rauhallista mutta ei liian hiljaista kohdetta etsitään.Kiitän jos viitsit kirjoitella kokemuksia!
Print Kamala resort vs. Andaburi resort Khao Lak
2
766
Vastaukset
- olleena
Itse valitsen ensi talven kohteeksi Kamalan, juurikin sen takia, että suht rauhallinen. Mutta jos haluaa vähän menoa niin hyppää tuk-tukiin ja hetkessä patongilla/katalla/karonilla. Viime vuonna oltiin khao lakissa, aivan kuollut paikka. Rannat hyvät, mutta siihen se jääkin. Keskusta tylsästi rannasta muutama sata metriä, keskellä kylää menee todella vilkasliikenteinen tie. Kaikki paikat alkoivat sulkemaan heti kymmenestä eteenpäin. Itse en kovinkaan menoa kaipaa, mutta Khao lak vaan ihan liian kuollut paikka meille.
- Harkinnassa
Harkinta päättynyt. Valitsimme Kamala Print hotellin. Hiihtoloman aikaan. Vähän tuosta hotellista on palautetta, mutta jos jollekin tuttu, olis kiva kuulla kokemuksia. Rauhallista paikkaa etsimme, mutta ostosmahdollisuudet käden ulottuvilla. Sijainti rannalla myös plussaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342