Mille penis maistuu?

asdf

Olen aina miettinyt, eikö suihinotto ole vähän vastenmielistä, koska ei kai penis ainakaan hyvälle maistu. Mille penis maistuu tai sen pitäisi maistua? Saippualle?

20

8260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ss69.

Ei se pahalle maistu, jos on puhdas, melkein kuin imisit sormea. Tiedän, koska olen imenyt omaa penistäni :)

• beapsa

Ootko joku joogailija kun noin hyvin taivut ei se varmaan ihan joka jannulta onnistukkaan, mutta ajatuksena kuulostaa niin pöljälle

• maistuu.
        beapsa kirjoitti:

Ootko joku joogailija kun noin hyvin taivut ei se varmaan ihan joka jannulta onnistukkaan, mutta ajatuksena kuulostaa niin pöljälle

Hyvältä maistuu. Ei nyt ihan sormelta. Sormi maistuu paljon suolasemmalta.

• joogailija...
        beapsa kirjoitti:

En harrasta joogaamista, ilmeisesti minulla vain on tarpeeksi iso penis ja taipuisa selkä :) Tuo alla oleva kommentti, että sormi maistuu suolaisemmalta pitää paikkansa. Ja sormi on myös epäpuhtaampi, sillä kynsien alla on usein bakteereja aika paljon...

• Notkea..
        joogailija... kirjoitti:

En harrasta joogaamista, ilmeisesti minulla vain on tarpeeksi iso penis ja taipuisa selkä :) Tuo alla oleva kommentti, että sormi maistuu suolaisemmalta pitää paikkansa. Ja sormi on myös epäpuhtaampi, sillä kynsien alla on usein bakteereja aika paljon...

Eräs tyyppi harjotteli monta kertaa päivittäin ja sai lopulta selkänsä niin notkeaksi ja taipuisaksi että pystyi ottamaan itseltään suihin. Siinä kerran sitten puuhastellessaan kaveri teki äkkinäisen liikkeen ja selkä niksahti ja hän jumittui siihen asentoon kivekset silmillä. Kaveri ei kertonut miten hän pääsi lopulta pois asennosta, mutta toinen kaveri väittää, että äiti huomasi tilanteen ja soitti ambulanssin, ja että hoitaja lopulta antoi piikin rentouttavaa joka ratkaisi vaaralliseksi käyneen tilanteen.

• ss69.
        Notkea.. kirjoitti:

Eräs tyyppi harjotteli monta kertaa päivittäin ja sai lopulta selkänsä niin notkeaksi ja taipuisaksi että pystyi ottamaan itseltään suihin. Siinä kerran sitten puuhastellessaan kaveri teki äkkinäisen liikkeen ja selkä niksahti ja hän jumittui siihen asentoon kivekset silmillä. Kaveri ei kertonut miten hän pääsi lopulta pois asennosta, mutta toinen kaveri väittää, että äiti huomasi tilanteen ja soitti ambulanssin, ja että hoitaja lopulta antoi piikin rentouttavaa joka ratkaisi vaaralliseksi käyneen tilanteen.

Jep, kannattaa ottaa iteltään suihin varovasti, eikä hötkyillä. Venyttelyä ja lämmittelyä aluksi. Esim. saunassa on selkä notkeampi. Aika outo fiilis on muuten myös omia kiveksiään nuollessa...

• Anonyymi

Minä olen imenyt paljon kullia se maistuu hyvälle ja sperma on namia suussa Olen naisten asuissa viihtyvä mies

• Marien c

Ihanalta maistuu kun vain terve mies on. Sperma kannattaa nielaista nopeasti, sitä ei kannata jäädä maistelemaan.

• sitä kyllä

tarvii suihin ottaa,meillä ainaskin suihin otot on esileikkiä

• saippualta!

Vaan puhtaalta iholta. Se maistuu hyvältä, ei siis todellakaan pahalta, kunhan se on hyvin pesty. Jos hygienista huolehtii säännöllisesti hyvin, niin penis maistuu hyvältä, iholta, vähän ehkä suolaiselta..vaikea kuvailla. Mutta jos hygienian laita on niin ja näin muuten, mutta sitten juuri ennen suuseksiä käy pesulla, niin kyllä sen maussa huomaa.

• Oolofi

Tuskinpa vaan. Kokemusteni mukaan se voi maistua mm. kuselle, sitruunalle ja donitsille.

• Ryynee

Vai niin että oikein donitsille ettei oikein suklaa sellaiselle, taidat olla niitä miehiä jos kokemustakin on!

• Pentti Hirsjärvi

Lisäisin tähän, että penis voi hyvinkin maistua myös paskalta.

• Persj...
        Pentti Hirsjärvi kirjoitti:

Lisäisin tähän, että penis voi hyvinkin maistua myös paskalta.

Vastaa että penis maistuu paskalle. Ehkä niissä piireissä.

Sehän maistuu juuri sille mille se maistuu. Pestynä puhtaalle, likaisena kuselle ja ehkä vielä eilisillan mällille?

Suihkuta siihen päälle vaikka hiuslakkaa niin sitten se maistuu hiuslakalle...

Kokeile sormea, mille se maistuu milloinkin ja jos vaikka tykästyt kanelin makuun niin ota seuraavalle suihinottokeikalle mukaan kanelia.

ÄÄÄÄÄÄhhhhhhh....Kohta kai joku kysyy mille pillu maistuu??? Ei .. se ei todellakaan maistu rasvaiselle, sellaista makua ei ole olemassakaan.

• näinseon
        Persj... kirjoitti:

Vastaa että penis maistuu paskalle. Ehkä niissä piireissä.

Sehän maistuu juuri sille mille se maistuu. Pestynä puhtaalle, likaisena kuselle ja ehkä vielä eilisillan mällille?

Suihkuta siihen päälle vaikka hiuslakkaa niin sitten se maistuu hiuslakalle...

Kokeile sormea, mille se maistuu milloinkin ja jos vaikka tykästyt kanelin makuun niin ota seuraavalle suihinottokeikalle mukaan kanelia.

ÄÄÄÄÄÄhhhhhhh....Kohta kai joku kysyy mille pillu maistuu??? Ei .. se ei todellakaan maistu rasvaiselle, sellaista makua ei ole olemassakaan.

Pillu maistuu pillulle ja kulli kullille. Piste.

• ainakaan kun on kyse puhtaasta mulkusta. Mälli maistuu vähän makealta, siis aivan samalta kuin naisen oma alapää.

Ei sen pidäkään miltään erityiseltä maulta maistua ;) jos suihinoton aikana itse huomaisin jonkun tutun maun jota en tasan ole päivänaikana omasta kurkusta alas vetänyt, kysyisin äijältä että oletko jumaliste ruvennu jotain voiteita tai hajusteita käyttään?!?! :D

• kysy__multa

Olen aika usein maistellut omaa kaluani ja se maistuu niin kuin imisi omaa peukkua
      sperma ei nyt mitään erikoista ole??

• skiing

Miedolle!

• Anonyymi

Mä söin mun kaverilta koko pippelin se maistu ihan sika hyvälle🤗

• Anonyymi

Söispä joku munkin kikkelin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe