Mille penis maistuu?

asdf

Olen aina miettinyt, eikö suihinotto ole vähän vastenmielistä, koska ei kai penis ainakaan hyvälle maistu. Mille penis maistuu tai sen pitäisi maistua? Saippualle?

20

7665

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ss69.

      Ei se pahalle maistu, jos on puhdas, melkein kuin imisit sormea. Tiedän, koska olen imenyt omaa penistäni :)

      • beapsa

        Ootko joku joogailija kun noin hyvin taivut ei se varmaan ihan joka jannulta onnistukkaan, mutta ajatuksena kuulostaa niin pöljälle


      • maistuu.
        beapsa kirjoitti:

        Ootko joku joogailija kun noin hyvin taivut ei se varmaan ihan joka jannulta onnistukkaan, mutta ajatuksena kuulostaa niin pöljälle

        Hyvältä maistuu. Ei nyt ihan sormelta. Sormi maistuu paljon suolasemmalta.


      • joogailija...
        beapsa kirjoitti:

        Ootko joku joogailija kun noin hyvin taivut ei se varmaan ihan joka jannulta onnistukkaan, mutta ajatuksena kuulostaa niin pöljälle

        En harrasta joogaamista, ilmeisesti minulla vain on tarpeeksi iso penis ja taipuisa selkä :) Tuo alla oleva kommentti, että sormi maistuu suolaisemmalta pitää paikkansa. Ja sormi on myös epäpuhtaampi, sillä kynsien alla on usein bakteereja aika paljon...


      • Notkea..
        joogailija... kirjoitti:

        En harrasta joogaamista, ilmeisesti minulla vain on tarpeeksi iso penis ja taipuisa selkä :) Tuo alla oleva kommentti, että sormi maistuu suolaisemmalta pitää paikkansa. Ja sormi on myös epäpuhtaampi, sillä kynsien alla on usein bakteereja aika paljon...

        Eräs tyyppi harjotteli monta kertaa päivittäin ja sai lopulta selkänsä niin notkeaksi ja taipuisaksi että pystyi ottamaan itseltään suihin. Siinä kerran sitten puuhastellessaan kaveri teki äkkinäisen liikkeen ja selkä niksahti ja hän jumittui siihen asentoon kivekset silmillä. Kaveri ei kertonut miten hän pääsi lopulta pois asennosta, mutta toinen kaveri väittää, että äiti huomasi tilanteen ja soitti ambulanssin, ja että hoitaja lopulta antoi piikin rentouttavaa joka ratkaisi vaaralliseksi käyneen tilanteen.


      • ss69.
        Notkea.. kirjoitti:

        Eräs tyyppi harjotteli monta kertaa päivittäin ja sai lopulta selkänsä niin notkeaksi ja taipuisaksi että pystyi ottamaan itseltään suihin. Siinä kerran sitten puuhastellessaan kaveri teki äkkinäisen liikkeen ja selkä niksahti ja hän jumittui siihen asentoon kivekset silmillä. Kaveri ei kertonut miten hän pääsi lopulta pois asennosta, mutta toinen kaveri väittää, että äiti huomasi tilanteen ja soitti ambulanssin, ja että hoitaja lopulta antoi piikin rentouttavaa joka ratkaisi vaaralliseksi käyneen tilanteen.

        Jep, kannattaa ottaa iteltään suihin varovasti, eikä hötkyillä. Venyttelyä ja lämmittelyä aluksi. Esim. saunassa on selkä notkeampi. Aika outo fiilis on muuten myös omia kiveksiään nuollessa...


      • Anonyymi

        Minä olen imenyt paljon kullia se maistuu hyvälle ja sperma on namia suussa Olen naisten asuissa viihtyvä mies


    • Marien c

      Ihanalta maistuu kun vain terve mies on. Sperma kannattaa nielaista nopeasti, sitä ei kannata jäädä maistelemaan.

      • sitä kyllä

        tarvii suihin ottaa,meillä ainaskin suihin otot on esileikkiä


    • saippualta!

      Vaan puhtaalta iholta. Se maistuu hyvältä, ei siis todellakaan pahalta, kunhan se on hyvin pesty. Jos hygienista huolehtii säännöllisesti hyvin, niin penis maistuu hyvältä, iholta, vähän ehkä suolaiselta..vaikea kuvailla. Mutta jos hygienian laita on niin ja näin muuten, mutta sitten juuri ennen suuseksiä käy pesulla, niin kyllä sen maussa huomaa.

    • Oolofi

      Tuskinpa vaan. Kokemusteni mukaan se voi maistua mm. kuselle, sitruunalle ja donitsille.

      • Ryynee

        Vai niin että oikein donitsille ettei oikein suklaa sellaiselle, taidat olla niitä miehiä jos kokemustakin on!


      • Pentti Hirsjärvi

        Lisäisin tähän, että penis voi hyvinkin maistua myös paskalta.


      • Persj...
        Pentti Hirsjärvi kirjoitti:

        Lisäisin tähän, että penis voi hyvinkin maistua myös paskalta.

        Vastaa että penis maistuu paskalle. Ehkä niissä piireissä.

        Sehän maistuu juuri sille mille se maistuu. Pestynä puhtaalle, likaisena kuselle ja ehkä vielä eilisillan mällille?

        Suihkuta siihen päälle vaikka hiuslakkaa niin sitten se maistuu hiuslakalle...

        Kokeile sormea, mille se maistuu milloinkin ja jos vaikka tykästyt kanelin makuun niin ota seuraavalle suihinottokeikalle mukaan kanelia.

        ÄÄÄÄÄÄhhhhhhh....Kohta kai joku kysyy mille pillu maistuu??? Ei .. se ei todellakaan maistu rasvaiselle, sellaista makua ei ole olemassakaan.


      • näinseon
        Persj... kirjoitti:

        Vastaa että penis maistuu paskalle. Ehkä niissä piireissä.

        Sehän maistuu juuri sille mille se maistuu. Pestynä puhtaalle, likaisena kuselle ja ehkä vielä eilisillan mällille?

        Suihkuta siihen päälle vaikka hiuslakkaa niin sitten se maistuu hiuslakalle...

        Kokeile sormea, mille se maistuu milloinkin ja jos vaikka tykästyt kanelin makuun niin ota seuraavalle suihinottokeikalle mukaan kanelia.

        ÄÄÄÄÄÄhhhhhhh....Kohta kai joku kysyy mille pillu maistuu??? Ei .. se ei todellakaan maistu rasvaiselle, sellaista makua ei ole olemassakaan.

        Pillu maistuu pillulle ja kulli kullille. Piste.


    • ainakaan kun on kyse puhtaasta mulkusta. Mälli maistuu vähän makealta, siis aivan samalta kuin naisen oma alapää.

      Ei sen pidäkään miltään erityiseltä maulta maistua ;) jos suihinoton aikana itse huomaisin jonkun tutun maun jota en tasan ole päivänaikana omasta kurkusta alas vetänyt, kysyisin äijältä että oletko jumaliste ruvennu jotain voiteita tai hajusteita käyttään?!?! :D

    • kysy__multa

      Olen aika usein maistellut omaa kaluani ja se maistuu niin kuin imisi omaa peukkua
      sperma ei nyt mitään erikoista ole??

      • skiing

        Miedolle!


    • Anonyymi

      Mä söin mun kaverilta koko pippelin se maistu ihan sika hyvälle🤗

      • Anonyymi

        Söispä joku munkin kikkelin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe