Jani uusi levy on nyt (17.4. alkaen) ennakkosoitossa Iskelmällä.
http://www.iskelma.fi/?area=ajankohtaista&iidee=10000000000046111#
Iskelmäradiossa on menossa myös kisa, jossa voit voittaa Janin trubaduurikeikalle omalle työpaikallesi. :-)
Ranta-ahon valot
7
1200
Vastaukset
- kauhistus.....
Voittaa vai? Pelkkä ajatus kammottaa.
- Ikuinen fani
Ranta-ahon valot vaikuttaa erityisen hyvältä levyltä. Ne tuon tulevan levyn biisit, joita on radiokanavilta saanut kuulla, ovat olleet todella hienoja. Uutta Jani Wickholmia, joka jatkaa tiettyä Janin linjaa, mutta on kuitenkin jollain tapaa erilaista..... SUOSITTELEN!!!
- joopa joo
Ne biisit jotka olen kuullut ovat ihan hyviä ja single Kaveri on hyvä, mutta muuten ei minua täysin vakuuta siinä missä kaksi ensimmäistä albumia ja kolmas.
- ja kyllä vaan!
Eli hienoja ovat nämä uudet biisit, joita iskelmäradio on ennakkoon soittanut. Kaveri on radiolistoilla jo todella hienosti ja muitakin tulee varmasti perässä.
Jani on täyttänyt odotukset jälleen kerran : upea levy kaupoissa siis ihan pian. Sitä odotellessa =) - Tiskijukka
Loistava kappale KUN OLIN NUORI. Koskettava ja rehellinen sanoitus ja niin pirun ajankohtainen monelle.Sävellykseltään ihan tulevaisuuden klassikko ainesta. Iskee suomaiseen synkkään mielenlaatuun kuin kori kossua.
On hienoa, että tälläisiä helmiä syntyy. - uudelta levyltä
Nyt voi käydä kuuntelemassa Ranta-ahon valot-levyn biiseistä näytteet Janin omilla sivuilla.
http://www.janiwickholm.fi/index.php?page=musiikki&right=yhteys
Hieno levy tulossa. Ihan justiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768