Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

punnitaan vaakaa

orsivaa'alla

Toisessa vaakakupissa on neitsytmies. Kuinka monta vaakanaaista tarvitaan, jotta vaaka saadaan tasapainoon?

9

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyen puolelle

      Vaikka kaikki maailman vaa'at laitettaisiin toiseen kuppiin, kallistuu vaaka aina neitsyeen.

    • tiedä se

      ei saa hilattua vaa´an tasolle, vaikka pantaisi biljoona vaakanaista sitä hilaamaan ylös tai edes samalle tasolle. Alhaalla pysyy ja varmasti.

      • Miss Blue

        Minä kun luulin että Vaaka omahyväisyyksissään leijuisi katon läpi.Siksi Neitsyt kai painuu alas.


      • hii hihii
        Miss Blue kirjoitti:

        Minä kun luulin että Vaaka omahyväisyyksissään leijuisi katon läpi.Siksi Neitsyt kai painuu alas.

        Todella hyvin sanottu. :x) miss bluelle!


      • että niin
        Miss Blue kirjoitti:

        Minä kun luulin että Vaaka omahyväisyyksissään leijuisi katon läpi.Siksi Neitsyt kai painuu alas.

        On niin snobi, että sillä jää paaaljon näkemättä tässä maailmassa ja siksi se jääkin jalkoihin.


      • Miss Blue
        että niin kirjoitti:

        On niin snobi, että sillä jää paaaljon näkemättä tässä maailmassa ja siksi se jääkin jalkoihin.

        voi...ettet olisi neitsytmiehelle kade?Minuun tekeekin vaikutuksen joku joka osaa tuoda itsensä esille,vaikka sitten pröystäilemällä,pidän sitä vain huvittavana.Mutta ei sekään saa mennä liian pitkälle...


      • -n-

        emmehän mahdu suinkaan samaan hameeseen;))))))))))
        Tosin te n-miehet, ette todellakaan mahdu samaan kuppi-kokoon vaaka-naisten kanssa tai yleensäkään naisten kanssa!!!!!!!!!!!!!!!


      • _neitiX
        hii hihii kirjoitti:

        Todella hyvin sanottu. :x) miss bluelle!

        jäävätkin ja viel....yks....hui sanoinko liikaa;)))))))))))))))))


    • -hani

      tarvitaan vain yksi ainoa M-KOKOINEN MIES;))))))))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe