konsertista? iltasanomat yms?
Oliko missään lehdissä juttua
6
1276
Vastaukset
- BSB rules
Sekä Ilta-Sanomissa että Iltalehdessä oli sivunmittaiset jutut Bäkkärien keikasta. IS:n jutussa oli haastateltu Nickiä ja IL:n jutussa Howieta. Ostin molemmat eikä mennyt rahat hukkaan!
- BSB BSB
Olisin niin itsekin halunnut nähdä jutut =) olin vaan kipeänä niin en pysytnyt kauppaan lähtemään.. #¤%&%¤%
- Minde33
BSB BSB kirjoitti:
Olisin niin itsekin halunnut nähdä jutut =) olin vaan kipeänä niin en pysytnyt kauppaan lähtemään.. #¤%&%¤%
No sen verran kattelin niitä juttuja kun kamu osti lehdet että et sä nyt ihan kauheesti menettänyt. Melkeen samat jutut löytyy IS:n ja IL:n nettisivuilla... Ja maikkarin sivuilla Viihdeuutisissa oli jotain myös ja pari videonpätkää. Eli kannattaa ne tsekata :) Ei ne lehtijutut nyt oikeesti niin "hyviä" ollu, melkeen samat jutut ku viime kiertueen jälkeen... ;)
- never gone
Minde33 kirjoitti:
No sen verran kattelin niitä juttuja kun kamu osti lehdet että et sä nyt ihan kauheesti menettänyt. Melkeen samat jutut löytyy IS:n ja IL:n nettisivuilla... Ja maikkarin sivuilla Viihdeuutisissa oli jotain myös ja pari videonpätkää. Eli kannattaa ne tsekata :) Ei ne lehtijutut nyt oikeesti niin "hyviä" ollu, melkeen samat jutut ku viime kiertueen jälkeen... ;)
sekä ihan asiallinen keikkaraportti =). Iltapäivälehdet missasin minäkin, mutta ilmeisesti ei ollut mikään vahinko.
- BSB rules
never gone kirjoitti:
sekä ihan asiallinen keikkaraportti =). Iltapäivälehdet missasin minäkin, mutta ilmeisesti ei ollut mikään vahinko.
Kiitokset Plazan vinkistä! Kävin tsekkaamassa jutun ja kuvat. En ollut kirjoittajan kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta kuvagalleria oli hyvä! Kannattaa muidenkin käydä poimimassa kuvia omalle koneelle talteen!
- never gone
BSB rules kirjoitti:
Kiitokset Plazan vinkistä! Kävin tsekkaamassa jutun ja kuvat. En ollut kirjoittajan kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta kuvagalleria oli hyvä! Kannattaa muidenkin käydä poimimassa kuvia omalle koneelle talteen!
http://plaza.fi/kaista/musiikki/keikalla/kuvareportaasi-backstreets-back-hartwall-areenalla
Mun mielestä Iltalehden kuva oli hyvä, se löytynee vielä verkkosivuilta.
ps. Mitenköhän kauan kestää tää keikkaeuforia? :D Seuraavaa levyä/kiertuetta odotellessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657