http://www.finnkino.fi/movie/2151
http://www.muumielokuva.fi/
Muumien maailma sarjasta kokoon leikattu elokuva, Muumit ja vaarallinen juhannus saa ensi-iltansa huomenna.
Haluan tuon kyllä nähdä, viimeistään dvd:ltä. Suomidubissa vähän tuo Jasper Pääkkönen jurppii, ei sovi Muumipeikoksi. :/
Muumit ja vaarallinen juhannus
5
631
Vastaukset
- Togga Cop
Se tuntuu vähän oudolta että Jasper Pääkkönen on Muumipeikon äänenä. Minä ainakin tiesin että se pääkkönen on muumeissa.
- Vaporeon
Pyrstötähdessä todella ärsytti kun Nipsun, Niiskuneidin ja Nuuskamuikkusen äänet oli ihan erilaiset kun mitä sarjassa joten voin vain kuvitella miten se ärsyttäisi, jos Muumipeikolla olisi Jasper Pääkkösen ääni...
Ei ikinä. - NoJopas
Vaporeon kirjoitti:
Pyrstötähdessä todella ärsytti kun Nipsun, Niiskuneidin ja Nuuskamuikkusen äänet oli ihan erilaiset kun mitä sarjassa joten voin vain kuvitella miten se ärsyttäisi, jos Muumipeikolla olisi Jasper Pääkkösen ääni...
Ei ikinä.Tässähän on kyse ihan eri muumeista, kuin Muumilaakson tarinoiden ja Pyrstötähden näkemyksestä Muumeista.
Eli sikäli ei haittaa että Muumien äänetkään eivät ole samat.
En vain oikein pidä Jasper Pääkkösen hieman lässyttävän laiskasta ilmaisusta, Outi Alanen on tehnyt ihan hyviä rooleja, mutta pelkäänpä että tekee Myytä turhan paljon kimittäen. :/ Mutta jaa, ei pitäisi tyrmätä kuulematta. (Pääkköstä olen kyllä kuullut jo Muumien maailma-sarjassa, mutta en ole edennyt vielä jaksoihin joissa olisi ollut Myy mukana)
Kyllä sarjaa kuunnella pystyi, mutta toki pidän Muumilaakson tarinoiden näyttelijöitä paremmin rooleihinsa sopivina.
- riina-liina
Kylläpä sitä jaksetaan jokaikisistä äänistä kitistä, repesin
- oKs
Dvd:lle näin sen leffa teaterissa kyllä se siellä oli suomi dubina etkö tienny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491324- 1601125
- 611017
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli197844- 8822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776- 11769
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51761- 346748
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79698