http://www.finnkino.fi/movie/2151
http://www.muumielokuva.fi/
Muumien maailma sarjasta kokoon leikattu elokuva, Muumit ja vaarallinen juhannus saa ensi-iltansa huomenna.
Haluan tuon kyllä nähdä, viimeistään dvd:ltä. Suomidubissa vähän tuo Jasper Pääkkönen jurppii, ei sovi Muumipeikoksi. :/
Muumit ja vaarallinen juhannus
5
627
Vastaukset
- Togga Cop
Se tuntuu vähän oudolta että Jasper Pääkkönen on Muumipeikon äänenä. Minä ainakin tiesin että se pääkkönen on muumeissa.
- Vaporeon
Pyrstötähdessä todella ärsytti kun Nipsun, Niiskuneidin ja Nuuskamuikkusen äänet oli ihan erilaiset kun mitä sarjassa joten voin vain kuvitella miten se ärsyttäisi, jos Muumipeikolla olisi Jasper Pääkkösen ääni...
Ei ikinä. - NoJopas
Vaporeon kirjoitti:
Pyrstötähdessä todella ärsytti kun Nipsun, Niiskuneidin ja Nuuskamuikkusen äänet oli ihan erilaiset kun mitä sarjassa joten voin vain kuvitella miten se ärsyttäisi, jos Muumipeikolla olisi Jasper Pääkkösen ääni...
Ei ikinä.Tässähän on kyse ihan eri muumeista, kuin Muumilaakson tarinoiden ja Pyrstötähden näkemyksestä Muumeista.
Eli sikäli ei haittaa että Muumien äänetkään eivät ole samat.
En vain oikein pidä Jasper Pääkkösen hieman lässyttävän laiskasta ilmaisusta, Outi Alanen on tehnyt ihan hyviä rooleja, mutta pelkäänpä että tekee Myytä turhan paljon kimittäen. :/ Mutta jaa, ei pitäisi tyrmätä kuulematta. (Pääkköstä olen kyllä kuullut jo Muumien maailma-sarjassa, mutta en ole edennyt vielä jaksoihin joissa olisi ollut Myy mukana)
Kyllä sarjaa kuunnella pystyi, mutta toki pidän Muumilaakson tarinoiden näyttelijöitä paremmin rooleihinsa sopivina.
- riina-liina
Kylläpä sitä jaksetaan jokaikisistä äänistä kitistä, repesin
- oKs
Dvd:lle näin sen leffa teaterissa kyllä se siellä oli suomi dubina etkö tienny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883