Skorpioninainen+

Vaakamies?

Kokemuksia?

2

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyypillinen skorpioninainen

      Hyvin meillä on ainakin sujunut. Mies on niin ihana, että hyvin harvoin riidellään. Minä olen se, joka suuttuu, mutta emme siltikään saa riitaa aikaiseksi. Makuuhuoneenkin puolella on varsin kiihkeää ;) Ollaan oltu jo pitkään yhdessä, ja uskon löytäneeni elämäni miehen.

      • skorpparinainen

        joo..olen samaa mieltä. itse olen 34 vuotias nainen ja seurustelen itseäni 13 vuotta nuoremman kanssa. Avomieheni on 21 vuotias vaakamies. Alussa oltiin vain ystäviä. Meni menojaan, annoin mennä, menin itsekin. kuitnekin liikuttiin yhdessä ja vietettiin aikaa. nyt on mennyt vuosi yhdessä ja yli puolet siitä ajasta meni niin et toinen mietti ja halusi pitää riippumattomuuden. ajattelin ettei tästä kuitenkaan mitään tule..no, sitten jossain vaiheessa hän huomasi jotain tai tajusi. siitä lähtien ollaan oltu yhdessä ja kaikki on muuttunu ihan toisenlaiseksi kuin veitsellä leikaten. tavallaan kaiken aikaa meillä oli vapaa suhde. ei kuitenkaan kuulunut toisia ulkopuolisia. emme seurustelleet vaikka elimme vapaassa suhteessa. tämä mies on ollut alusta saakka sellainen etten ole voinut vastustaa! ja erittäin vaikea tavoiteltava oli. mies ei nytkään ole itsestäänselvyys. itse kyllästyn heti sellaiseen jos huomaan toisen olevan varma nakki. seksi on kanssa aivan mieletöntä!! miten ihmeessä voi olla niin valmis paketti vaikka toinen on vasta aloittamassa taivalta. rakastamme toisia, kihlat tulee jouluna ja mennään tallinnaan sitä juhlistamaan. ehkä paras mies mikä ikinä on ollut! seksi on parasta mitä on koskaan ollut! itse olen onnellinen itseäni nuoremman kanssa. että kyllä se elämänkokemuskin joskus auttaa parisuhteessa vaikka jollain olisi huono kokemus mixauksesta-- skorpioni ja vaaka. olen vahva skorpioninainen, vahva on mieskin. monesti näen hänessä muita horoskooppimerkkejä kuin vaaka. milenkiintoista olisi jos saisi parisuhdehoroskoopin meistä..täytyy miettiä jos jossain vaiheessa sen tilaisi meille.
        meidän tarina alkoi aivan toisella tavalla kuin rakkaustarinat, kuukausien jälkeen vasta tuli se ihastumisen muuttuminen varmuudeksi siitä että toinen on sellanen jonka kanssa haluaa elää ja olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe