Mitä voi antaa äidlle 65-vuotis- ja eläkelahjaksi??? Siis ihmiselle, kenelle on jo kaikkea ja jos jotain haluaa, ostaa sen itse! Hemmottelulahjaa mietin, mutta äitini käy säännöllisesti kasvo- ja jalkahoidossa, ja myös kampaajalla.
Onko ideoita? Kiitos! :)
Mitä äidille 65-vuotislahjaksi?
4
2599
Vastaukset
- Ulriga
Vaikka onkin jo kaikkea voisiko jokin tarkoituksellinen koru olla kuitenkin hyvä? Minulla oli tässä muutama vuosi sitten sama ongelma mutta päädyin silti ostamaan äidilleni vielä vähän lisää ja nappiin meni. Ostin Kalevala- naisen ääni korun ja äitini tykästyi korun sanomaan paljon. Miten olisi äitiydestä, naisen voimasta tai ikuisesta rakkaudesta/kiitollisuudesta kertova koru? Näitä koruja löytyy niin kalevala koruina ja kelttikoruina. Nuossa vain on ongelmana se että kaikki eivät tuollaisista koruista pidä.
- Taiteen ystävä
Meillä oli taannoin sama ongelma. Törmättiin sattumalta Orimattilassa taiteilija Netta Tiitisen galleriaan, jossa kuulimme, että hän tekee tauluja tilauksesta juuri tällaisiin tarkoituksiin kun ihmisillä on jo kaikkea. Lähetettiin kuvia meidän vekaroista ja siitä tuli niin hieno, että tilattiin vielä itelle oma. Suosittelen!
- juhlija
kun äitini täytti 70 v hän halusi jotain "jännittävää" lahjaksi. ostimme hänelle kuumailmapallolennätyksen ja kaveriksi mukaan lähti lapsenlapsi. molemmat nauttivat suunnattomasti lennätyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819