kerro kokemuksistasi!
Millaista on opiskella tradenomiksi
4
1094
Vastaukset
- AMK
Ei kai se ole sen kummempaa kuin muuallakaan. Opetus on rakennettu lähi ja etäopetukseen...eli pitää tehdä etäreitä ihan riittävästi. Eipä tarvi pelätä ei se niin kauheeta ole, selviytyy jos vaan ahkerasti kulkee tunneilla, pakollisilla sellaisilla. Riippuu tietysti yksiköstä, miten siellä reagoidaan jos ei kulje tunneilla...sehän on tietysti jokaisen opiskelijan oma valinta. Jos viitsit käydä tunnilla niin se on itseopiskelusta pois...jokainen voi tehdä valinnan itse. Tietysti on aineita joihin on pakollinen osallistuminen. Ihan rentoa, tietysti jotku opettajat voisi vähän nykyaikaistaan opetustyyliä ja lopettaa kalvosulkeiset. Opiskelu kannattaa...tyhmäkin oppii jos vaan tarpeeksi haluaa...ja periksi ei kannata antaa. Itsellä alkaa nyt viimeinen vuosi amk:ssa tradenomiopinnoissa...kaikki on kunnialla tähän mennessä suorittanut, ei siis mitään rästejä. Ei muuta kuin tsemppiä vaan kaikille innokkaille amk:n opiskelijoille.
- Milla
Itellä eka vuosi takana ja toinen alkamassa... Enkä kyllä suosittele kellekään. Helsingissä opiskelen ja luulin, että opetus olis laadukasta ja ennen kaikkea kurssit mielenkiintosia, mutta toisenlainen on totuus.
Koko koulutusohjelma taitaa olla sen verran uus, ettei koulussakaan oikein tiedetä mitä pitäs opettaa. Oon ollu tosi pettyny koko touhuun.. Ehkä homma riippuu koulusta, mut kavereitten juttujen mukaan homma samnalaista muuallakin...- jonski
Missä helsingin koulussa opiskelet ja mitä linjaa?
- coppler
Onko käynyt mielessä että miettisit uudelleen mitä haluaisít tehdä työksesi ja siltä pohjálta miettiä vaikkapa koulun vaihtoa? Mä nimittäin luin tradenomiksi, kun se tuntui aika helpolta. Mutta huomasin myöhemmin ettei olisi kannattanut mennä siitä mistä aita oli matalin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464061Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39958Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790