Käyttäytyykö kenenkään muun refluksi siten, että tyhjällä vatsalla alkaa ilmaantua kuvotuskohtauksia, jotka kestää pienemmän tai pidemmän hetken? Kun hieman syö, niin helpottaa vähäksi ajaksi, mutta siitä puolestaan saa palkaksi sitten palan (krampin) tunteen ruokatorveen.
Itselläni ainoat oireet ovat jatkuvat pienet röyhtäilyt, krampin tunne ruokatorvessa ja nuo kuvotuskohtaukset. Yöt menevät suht. hyvin. Nexiumista oli pieni apu, mutta sitäkään ei voi nyt syödä, jotta ensi viikon gastrossa näkyisi mahdollinen helicobakteeri. Nexium kuulemma tuhoaa väliaikaisesti helicon.
Refluksin oireista?
J K
2
470
Vastaukset 2
- enolehappo
mulla oli/on vieläkin noita samoja oireita. Jos on oikein nälkä tulee oksennus refleksejä, vaikkei mitään tule ulos. Ja toi palantunne kurkussa tulee aina silloin tällöin, mutta siinä ei ole mitään väliä mun kohdalla, että onko syönyt vai ei
- Anonyymi
Jos kännissä yrjöö, voikohan siitä jäädä refluxi vaivaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501