Oletteko kyseistä verkkokauppaa käyttäneet? Tuotteet tulevat tanskasta, suomen osastosta vastaa yksi mies.
Tilasin tuotteita yli kuukausi sitten, maksoin etukäteen verkkopankilla. Toimitusaika 5-10 päivää, kesti yli 3 viikkoa. Tuote viallinen, asiakaspalveluun olen soitellut pariviikkoa, kukaan ei vastaa. Sama sähköpostissa.
Gadgets.fi
kokemuksia?
4
1039
Vastaukset
- täälläkin
Kohta jo kolme kuukautta ollut tilauksessa... ei ole kuulunut :/ eikä täälläkään vastata puhelimiin eikä sähköposteihin :/ saitko tuotteesi kotiin toimitettuna muuten?
- apina
Tilattua tavaraa ei ole näkynyt, tilattu jo kesäkuussa eikä yhteyttä saa puhelimella eikä sähköpostilla. Näitä huijausyrityksiä voisi välttää ettei maksa ennenkuin tavara on tullut
- konkassa
mutta perustajan nimi mieleen, ettei tule toiste huijatuksi.
- Anonyymi
Huijari,hinta jo sanoo sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 95958
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849