elikkäs ongelmani nimi on tämä. Kihlattuni kautta tapasin tämän kaverin ja hänen tyttöystävänsä. Alussa tyttö oli parasta kaveriani mutta yhtäkkiä kaikki muuttui. Kuulin että kihlatullani ja tällä on ollut jotain peliä keskenään ja kihlajaispäivänämme tyttö alkoi lähettelmään katkeria viestejä ja pyysi miestäni kanssaan joka puolelle. Vielä yli vuodenkin jälkeen saattaa välillä vainota viesteillään. Kaiken huippu on se että olen tämän kyseisen ihmisen kanssa ollut tekemisissä enemmän vain sen yhden illan ja kihlaukseni jälkeen ei olla puhuttu. Hän kyllä puhuu kaikille vastaantuleville, varsinkin niille joiden tietää tuntevan mut musta pahaa. Valehtelee ja haukkuu ja mustamaalaa ihan mielettömästi vaikken ole hänelle tehnyt yhtään mitään. Olen kuullut ja itsekin todennut että kyseisellä henkilöllä ei kaikki rattaat ihan samaa tahtia päässä pyöri mutta alkaa tuo hänen käytöksensä hiukan häiritsemään. kertoi jopa mun pomolle että olen haukkunut pomoani mulkuksi ja johtamistaitoja huonoksi mikä on sinällään mielenkiintoista kun en ole edes pomostani kenenkään ja varsinkaan tämän ihmisen kanssa puhunut. Miten saisin hänet jättämään elämäni rauhaan? Annanko olla vai käynkö koputtamassa olkapäähän ja kysyn suoraan että mikä rassaa, jos on jotain sanottavaa niin pitäisikös hänen kertoa se suoraan minulle. Alkaa hermot mennä!!!
kateellinen
ventovieras...
0
479
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064