pommi Bristolissa

hyvin tehty poliisit

Published: Today
Julkaistu tänään
Terror blast at Bristol home
Terrori räjäytys bristolilaisessa kodissa
A CONTROLLED explosion was carried out at a house in Bristol early today after a man was arrested under the Terrorism Act, Avon and Somerset police said.
Hallintalaitteella tehty räjähdys suoritettiin bristolilaisessa talossa aikaisin tänään sen jälkeen kun mies pidätettiin torroritoiminnasta, avonin ja somersetin poliisi sanoi.
About 30 people were evacuated from their homes in Westbury-on-Trym, Bristol, during the operation.
Noin 30 ihmistä evakuoitiin kodeistaan Westbury-on-Trymin alueella Bristolissa toiminnan aikana
A 19-year-old from the area was arrested in connection with the investigation yesterday afternoon.
19-vuotias paikallinen mies pidätettiin tutkinnan yhteydessä eilen iltapäivällä
Police would not reveal what sort of materials were blown up in the early hours but said they had now been sent off for analysis.
Poliisi ei kerro millaista materiaalia aamuisessa räjäytyksessä käytettiin mutta sanoi että ne on lähetetty tutkittavaksi
The house, in Comb Paddock, a cul-de-sac on the border of the Southmead area of Bristol, was likely to be cordoned off for the remainder of the day.
Talo Comb Paddock, a cul-de-sacissa Southmeadin alueella Bristolis reunalla, oli todennäköisesti eristetty poliisiketjulla lopun päivää.
Assistant Chief Constable Jackie Roberts said: “It was a controlled explosion and the materials will be sent off for analysis.
Avustava poliisikonstaapeli Jackie Roberts sanoi “se oli hallintalaitteella tehty räjäytys ja välineet lähetetään tutkittavaksi
“We responded to intelligence given to us in the last 24 hours.”
“mukaudumme tietoihin, jotka meille annettiin viimeisen vuorokauden aikana”
The suspect was being questioned today at an undisclosed police station.
Epäiltyä kuullusteltiin jutun epäselvyksistä poliisiasemalla tänään
Ms Roberts said it was too early to say if any more arrests would be made.
The controlled explosion, carried out at 2am, also involved the Metropolitan Police.
Räjäytys suoritettiin aamukahdelta, paikalla oli suurkaupunkipoliisi
Ms Roberts added: “During yesterday and overnight, Avon and Somerset Constabulary have been co-ordinating a number of covert inquiries.
Neiti Roberts lisäsi “Viimepäivän ja yön aikana Avonin ja Somersetin poliisit ovat tehneet salatiedusteluja.
“As a result, a 19-year-old man was arrested yesterday afternoon under the Terrorism Act 2000.
Tuloksena 19-vuotias mies pidätettiin eilen iltapäivällä terroritoiminnan vuoksi vuonna 2000.
“He has been taken to a police station within the force area and a warrant was executed to search his home in the Westbury-on-Trym area.
Hänet vietiin poliisiasemalle ja pidätysmääräys pantiin täytäntöön hänen kotinsa löytämiseksi Westbury-on-Trymin alueelta
“A number of people were evacuated from neighbouring homes as a precaution, and just after 2am this the morning the Explosives Ordnance Disposal Team conducted a controlled explosion at the location.”
Lähialueen ihmisiä evakuoitiin naapuritaloista ennakkovaroituksella ja juuri aamukahden jälkeen tänä aamuna räjähteiden etsentä ja hävittämisryhmä suoritti ohjatun räjäytyksen paikanpäällä
She said police were continuing to liaise with various “relevant agencies” to further the investigation.
Hän sanoi poliisien pitävän yhteyttä ”olennaisten tahojen kanssa” tutkinnan jatkuessa
She added: “This is likely to be a prolonged, complex and sensitive inquiry which may take some time.
Hän lisäsi “tämä on ehkäpä jatkuvin, monitahoisin ja herkin tutkimus, joka saattaa kestää vähän aikaa

Explosion = räjäytys
carry out, conduct = suorittaa
pre = ennakko
caution = varoitus
arrest = pidättää
investigation = tutkinta
dispose = hävittää
covert = peite
inquiry = tutkimus
likely = ehkäpä
sensitive = herkkä
relevant = olennainen

liaise = pitää yhteyttä

warrant = pidätysmääräys

panna täytäntöön = executive

complex = monitahoinen

agency = taho

respond = mukautua

constable = konstaapeli
metretropolis = suurkaupunki

4

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni pieleen

19veeelta katosi kotikin tassa hassakassa!
      Voisit vahan jaoitella kirjoituksiasi niin olisi helpompi lukea.

• Ihan hyvin selvitetty!

Toinen selvittää jutun sekä englanniksi että suomeksi - ja sinä nariset! Selvittäisit itse ja sitten vasta kritisoisit!

• eivät ehkä
        Ihan hyvin selvitetty! kirjoitti:

Toinen selvittää jutun sekä englanniksi että suomeksi - ja sinä nariset! Selvittäisit itse ja sitten vasta kritisoisit!

sitten onnistu niin hyvin kuin suomi ja englanti. A cul-de-sac = umpikuja. Sen pidemmälle en tekstissä päässyt, varmasti oli hyvä virheineen tai ilman.

• oooooooooo
        eivät ehkä kirjoitti:

sitten onnistu niin hyvin kuin suomi ja englanti. A cul-de-sac = umpikuja. Sen pidemmälle en tekstissä päässyt, varmasti oli hyvä virheineen tai ilman.

En oo ammattilainen, kunhan vaan harjoittelen. Aina oppii lisää

Sanakirja on hyvä olla, siitä oppii paljon sanastoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe