Niin miten se on että mitkä välit on aprilia rx:ssä -04 ja -05 malleissa ja saako niihin miten isoja takarattaita ja miten pieniä eturattaita kun haluun että kiihtyy?Mitä kureja kannattaa poistaa ja miten että saa kiihtyy hyvin mutta ei kulje kun 55 max.ja kertokaa niistä rattaista että sais rajottaa niillä vauhtia silleen ettei moottori huuda liikaa täysiä ajaessa.Mitä tekisi?Ja renkaista että onko räsän renkailla hyvä ajaa myös asvaltilla ja saako talvirenkaita niihin?Kiitos etukäteen ja asiallisia vastauksia!
aprilia rx 50 kurit, välit ja renkaat?
3
2134
Vastaukset
- joujou
Mun rekisteris välit 14/48 ja hyvin kiihtyy.Renkaat on nappulat mut hyvin niillä 80 asvaltilla pääsee,tietenkin ei mopon renkaissa mitenkään kauheesti sitä kallistus varaa ole mutta hyvin pelaa muuten.
Jos haluut mopos kulkee se 55 kannattaa ostaa isompi kaasari mutta pitää kuri kiinni tai pitää vakiokaasari ja viilaa kuria pois mutta ei liikaa,eikä kokonaan pois.- osaa
millä ja miten sitä kuria voi ottaa pois vähän?
- affhfg
osaa kirjoitti:
millä ja miten sitä kuria voi ottaa pois vähän?
Viilalla tai poralla. Ei oo mitää järkee 14/48 väleissä eikä voi väittää että hyvin kiihtyis :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6779303Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603586Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4682454- 1381486
- 371483
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141353Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091322- 941207
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651147Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää771070