Sain tutultani 98se:n kaatuilun vastapainoksi Windows Xp Professionalin. Ja windows näky olevan kopio. Kysymys kuuluu: uskaltaako tuota windowsia päivittää? mulla kyllä ois se SP1 paketti koneellani! vai kannattaako jättää päivittämättä? hyötö?
Xp Pro. päivitys
4
326
Vastaukset
- Hjordis consulting
Kannattaa päivittää ilman muuta jos vaan onnistuu... Siis kyllähän se päivitys onnistuu mutta xp ei välttämättä toimi sen jälkeen, siis jos on kopioitu versio. Kyllä sen sp1:nkin saa helposti asennettua poltettuun xp:hen mutta vaatii pienen kikkailun jota en paljasta tässä, hieman vaivannäköä itse, kiitos...
- lkokiieoööioj
Mutta älä asenna sitä key:llä joka alkaa fc...
- BILL GATES
mene päivittää,billy setä saattaa suutahtaa ja sun koneesi tulee hulluks sen jälkeen.
- Windows ja päivitys-ongelma...
Minulla on kokemuksia XP:n päivittämisestä negatiivisiakin muistoja,joita olen ihmetellyt että mistä ne ovat johtuneet -eli:
Jonkin verran on käynyt sellain,että kun olen Updatesta käynyt lataamassa päivitykset -ja käyttis pyytää sammuttamaan tietokoneen,niin kun käyttis käynnistyy uudelleen käynnistyksen jälkeen uudestaan,niin kuvaruutu näyttää pelkkää mustaa!!.
Mm.Päivityksiä sen jälkeen poistamalla käyttis käynnistyy normaalilla tavalla!.
Aika usein kuitenkin päivityksissä ei ole ollut ongelmia!. ;)
Mistä tämä johtuu,että välillä päivittäminen sekoittaa käyttiksen,eikä käynnisty???.
-Ristiriitaisa -laitteita ei ole löytynyt,eikä ongelmia ohjelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960