Elämä ei ole enää elämisen arvoista

Katkaisuhoidossa lopetettiin pitkällinen lääkkeideni käyttö kokonaan,otin liikaa tabletteja erittäin stressavana aikana elämässäni plus mukaan tuli epilepsialääkitys,joka lopullisesti sotki erilaisuudellaan kaikki lääkkeeni.
Olin saanut Xanoreita alun perin erittäin pahaan invalidisoivaan paniikkihäiriöön,joka esti täydellisesti normaalin elämän,edes ulosmenon yksin.
Nyt kun pillerit on menestyksellisesti lopetettu on tilanne palautunut aivan samaan.Olen kauhuissani,ahdistunut,hartiat ovat koko ajan niskaan nousseet,vatsa sekaisin pelosta koska paniikkikohtaukset tulevat miten lystäävät (kotonakin),ahdistaa,on syyllinen olo,voin tosi kurjasti.
Katkaisuhoidon ihmisten mukaan kaikki on normaalia.Olen kestänyt kynsin hampain kuukausia. Enää en jaksa.
Kun minulla on aiemmin diagnosoitu ph ja sos.til.pelot ennen aloittamistani katkaisussa, niin ei kai kaltaistani henkilöä pillereistä eroon saamisen jälkeen voi kohdella samanlaisena tapauksena kuin henkilöä,jolle pillerit toivat pilven,eikä siis ole otettu sairauden hoitoon.

En osaa ilmaista itseäni kunnolla kun kukaan ei muutenkaan ymmärrä/ole ymmärtävinään asiani ydintä.

Onko niin hirveää jos pyydän masennuslääkityksen paniikkihäiriööni plus sosiaalisten tilanteiden pelkoon plus vielä rauhoittavia(mieluummin diapameja vaikka,ei ikinä xanoreita) kulkemaan mukana.

Kiitos Teille,jotka jaksoitte lukea tämän läpi.Neuvoja?
5603
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

mutta sen syyhy voisin kommentoida tai tuoda oman näkemyksen, jos kertoisit tilanteestasi, mitä johti lääkkeiden ylikäyttöön ym. Aivan vertaistukena.
Avaan tässä sähköpostin sitä varten...

Äänestä

pameja tuskin antavat mutta en näkisi miksi eivät voisi antaa mielialalääkkeitä esim.ssri,eivät ne riippuvuutta aiheuta ja voi laittaa saatavaksi vain pienen määrän kerralla.

Äänestä

Yleensä otin juuri noita xanoreita. Kuljin pitkin mistä saa. Ja sitten vaihdoin pameihin. Sitten en enää saanut. Ja nyt saan enää vaähän ja koitan pärjätä vain yhdellä per päivä sillä maksa arvoni ovat olleet todela korkealla ja pelästyin tuota asiaa. Nyt on kova kestämine myös mull akun ei tuo 1 tab oiken kunnolla auta. Mutta en oikein terveys sysitä voi ottaa sitä enempääkään. Pakko kärsiä. Ja on myös minulla kipuja mm. päässä, hartioissa, mahassa. Vähän joka puolella kipuja ja muutenkin outoja tuntemuksia. Yahoo:ID:jrm_lkk

Äänestä

Kyllä lääkkeet on tietysti tärkeitä, mutta aloita " siedätyshoito" askel kerrallaan, ja vähän kerrallaan, pakota itsesi joka päivä tekemään sitä mitä pelkäät, ei siinä pahemmin käy.

nimim. ihme

Äänestä

olen pahasti paniikkihäiriöinen ja syön Xanoreita. Syön niitä ainoastaan silloin kun todella niitä tarvitsen, 3-4 kertaa viikossa. Näin minun ei tarvitse pelätä, että tottuisin niihin. Vietän mielummin viikonloput peiton alla vapisten, kuin söisin niitä joka päivä ja joutuisin nostamaan annosta ja tiedäthän mihin se johtaa... Ajattelin josko sinulla olisi viikossa päivä tai pari, jolloin ei tarvitse mennä mihinkään, tavata ketään tai tehdä mitään. Jolloin ei olisi ehdottoman pakko ottaa Xanor.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Surusilmä kirjoitti:

Katkaisuhoidossa lopetettiin pitkällinen lääkkeideni käyttö kokonaan,otin liikaa tabletteja erittäin stressavana aikana elämässäni plus mukaan tuli epilepsialääkitys,joka lopullisesti sotki erilaisuudellaan kaikki lääkkeeni.
Olin saanut Xanoreita alun perin erittäin pahaan invalidisoivaan paniikkihäiriöön,joka esti täydellisesti normaalin elämän,edes ulosmenon yksin.
Nyt kun pillerit on menestyksellisesti lopetettu on tilanne palautunut aivan samaan.Olen kauhuissani,ahdistunut,hartiat ovat koko ajan niskaan nousseet,vatsa sekaisin pelosta koska paniikkikohtaukset tulevat miten lystäävät (kotonakin),ahdistaa,on syyllinen olo,voin tosi kurjasti.
Katkaisuhoidon ihmisten mukaan kaikki on normaalia.Olen kestänyt kynsin hampain kuukausia. Enää en jaksa.
Kun minulla on aiemmin diagnosoitu ph ja sos.til.pelot ennen aloittamistani katkaisussa, niin ei kai kaltaistani henkilöä pillereistä eroon saamisen jälkeen voi kohdella samanlaisena tapauksena kuin henkilöä,jolle pillerit toivat pilven,eikä siis ole otettu sairauden hoitoon.

En osaa ilmaista itseäni kunnolla kun kukaan ei muutenkaan ymmärrä/ole ymmärtävinään asiani ydintä.

Onko niin hirveää jos pyydän masennuslääkityksen paniikkihäiriööni plus sosiaalisten tilanteiden pelkoon plus vielä rauhoittavia(mieluummin diapameja vaikka,ei ikinä xanoreita) kulkemaan mukana.

Kiitos Teille,jotka jaksoitte lukea tämän läpi.Neuvoja?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu