Blair Witch meets zombies - eli voi hitto Romero mitä menit tekemään!
Se, että ohjaajaveteraani osoittaa halua oppia uutta olisi hieno asia, ellei se samalla niin raa'asti paljastaisi sitä miten hyvin hän on unohtanut oppimansa vanhan.
Lähinnä videopelimäisessä elokuvakokemuksessa ryhmä opiskelijoita törmää zombie-epidemiaan kuvatessaan muumiofilmiä - omaperäistä toki, mutta elokuvan ainoana valopilkkuna kovin surullista.
Aneemiset zombiet, huono ohjaus, veltto leikkaus, teinit ja muka syvällinen yhteiskuntakriittinen pohdiskelu sulkee ympyrän joka alkoi upeasti Night of the Living Deadista, mutta tavalla joka on mestarille vähemmän mairitteleva.
En keksi montaakaan järkiperäistä syytä niille aivokuolleille vajaalle 30 prosentille jotka ovat IMDB:ssä antaneet leffalle 10 pojoa.
No, eiköhän kun suurimmat zombiediggarit ovat antaneet filmille pakolliset täydet pisteet - onhan kyse Romeron teoksesta - niin elokuvan pistekeskiarvo alkaa lähennellä viittä - ainakin jos maailmassa on vielä vähääkään järkeä jäljellä - ja nekin lähinnä säälistä.
Ettei tätä tapahtuisi enää, jonkun pitäisi ampua George A. Romeroa päähän... Ihan vain varmuuden vuoksi!:(
*
Romeron Diary of the Dead
2
591
Vastaukset
- Reinikainen
Älä ota sitä niin vakavasti, se on kuitenkin vain elokuvaa... Käytä energiasi mielummin johonkin oikeasti merkitykselliseen asiaan kuten vaikka ihmisten pelastamiseen pahojen zombie(kapitalistien, kokoomuslaisten) kynsistä.
- Cicceli:
En jaksanut seurata kun toisella silmällä kolmasosan katsottuani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488