Samaa lafkaa kuin Novavippi,minilaina..jne.
Tästä kyseisestä yrityksestä ei varmaan moni ole mitään saannut joten älkää suoltako niitä viestejä sinne.
Itse aion pyytää Maanantaina viranomaisia tutkimaan yritysryppään,kertoohan sekin paljon yrityksestä kun on postilokeron takan niinkuin muutkin puljut (novavippi.minilaina...)
PIKATILI
18
4363
Vastaukset
- 1111111144455
kannata kysyä vippiä. Takuuvippi,G4-vippi,Finvestum. En ole ikinä niistä saanut latiakaan vaikka laskut olen aina maksanut muihin paikkoihin ajallaan.
- näistä
Terrarahoitus, rahapu ja palkkapäivä
- terrarahoitus, rahapuu,
palkkapäivä ja pikapankki
- toimii!
terrarahoitus, rahapuu, kirjoitti:
palkkapäivä ja pikapankki
Terrarahoitus, Ferratum ja Pikavippi. Ne jotka väittää ettei noista saa niin syy on pelkästään omien mogien.
- rikosilmoitusta
niin kysy opelta samalla kirjoitetaanko maanantai
isolla keskellä lausetta. Sen jälkeen voit iltapäivällä ratkaista Kennedyn murhan.- on elämä tylsän puolista...
Kun netissä roikut ja tämmöisillä asioilla päätäsi vaivaat....Hanki elämä tai mene ainakin ulkoilemaan...
- Keskiviikkona
selvittää Itse Sampopankin ongelmat, sinun kaltaisista on huutava pula...HHAAAAAHAAAHOOOHOOOOOO
- joutunut mustalle
listalle! Joten uskokaa jo ettei sieltä mitään saa.
- sain lainan
pikatilistä, mutta en tiennyt että se on sinun mustalla listallasi. olenpa ensi kerralla varovaisempi.
- sait juu
sain lainan kirjoitti:
pikatilistä, mutta en tiennyt että se on sinun mustalla listallasi. olenpa ensi kerralla varovaisempi.
Taitaa olla hillot ja vippipaikat lopussa kun pitää uusinta käyttää!!
- harmittaa,
sait juu kirjoitti:
Taitaa olla hillot ja vippipaikat lopussa kun pitää uusinta käyttää!!
mutta voithan levittää mustan listasi elisen leivän päälle ja kuvitella, että se on aitoa tarjouslauantaimakkaraa. Minä se vaan lähden baariin, sorry.
- baariin on ollut
harmittaa, kirjoitti:
mutta voithan levittää mustan listasi elisen leivän päälle ja kuvitella, että se on aitoa tarjouslauantaimakkaraa. Minä se vaan lähden baariin, sorry.
18v ikäraja. Tietty limudiscoon pääset! Voit sillä olemattomalla pikatilin satasella ostaa puffetista limua ja popcornia. Osta vielä aski paxia ettei henki haise!
- OLISIN OTTANUT
baariin on ollut kirjoitti:
18v ikäraja. Tietty limudiscoon pääset! Voit sillä olemattomalla pikatilin satasella ostaa puffetista limua ja popcornia. Osta vielä aski paxia ettei henki haise!
osaa suruusi eilsentarjouslauantaimakkaravoileipäsi suhteen, mutta ehdin jo lähteä baariin....
- mukavaa iltaa
OLISIN OTTANUT kirjoitti:
osaa suruusi eilsentarjouslauantaimakkaravoileipäsi suhteen, mutta ehdin jo lähteä baariin....
sitten vaan! Älä tuhlaa kaikkea tai joudut huomenna heti aamusta tänne norkoilemaan jos olisi auennut uusi paikka:D
- ailivi
kun ainakin minilainalla on sama numero johon viestit lähetetään..ja mulle tulee pikatilistä sama vastatus kuin minilainasta että emme voi myöntää haetun suuruista luottoa annetuilla tiedoilla
- totta kai
Oletteko koskaan ajatelleet mikä on koko pikavippihomman idea? Pikavippifirmoja ei ole perustettu sitä varten, että pyyteettömästi autettaisiin ihmisiä taloudellisissa vaikeuksissa ja lyhytaikaisessa rahapulassa vaan tarkoitus on tehdä rahaa omistajilleen. Mitä enemmän annatte kusettaa itseänne, niin sitä onnellisemmiksi teette ne, jotka istuvat pikavippifirmojen palleilla. Joten antakaa palaa vaan, ottakaa pikavippejä kaikilta mahdollisilta firmoilta mitä ikinä onnistutte löytämään, meneehän se firmoille syytämänne raha hyvään tarkoitukseen -jos ei suoraan, niin sitten "korkojen" kera perintäfirmalle!
- avannut tuttipulloteini
sai taas kavereidensa kanssa provo-pelissä paljon pisteitä skabassa kenen provo houkuttaa eniten vastauksia.
Jättäkää kommentoimatta näiden ääliöiden provoja, niin tämäkin palsta joskus siistiytyisi- sheriffihän ei sitä tee, kun käy täällä lukemassa viestejä ehkä kerran kuussa.
- harmistunut
hei älkää ottako pikatiliä tai yrittäkö vie vain viesteis rahaa eikä anna vippiä yritin talous kunnos ikääkin ei luotto häiriöitä muualta saanut näiltä en kokeilen ja testaan kaikki maksan ajalaan takasin fyrkkaa suomivippi ja bonuslaina tekevät samoin. onni laina paras ja rahapuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082