PIKATILI

ON.............

Samaa lafkaa kuin Novavippi,minilaina..jne.

Tästä kyseisestä yrityksestä ei varmaan moni ole mitään saannut joten älkää suoltako niitä viestejä sinne.

Itse aion pyytää Maanantaina viranomaisia tutkimaan yritysryppään,kertoohan sekin paljon yrityksestä kun on postilokeron takan niinkuin muutkin puljut (novavippi.minilaina...)

18

4363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1111111144455

kannata kysyä vippiä. Takuuvippi,G4-vippi,Finvestum. En ole ikinä niistä saanut latiakaan vaikka laskut olen aina maksanut muihin paikkoihin ajallaan.

• näistä

Terrarahoitus, rahapu ja palkkapäivä

• terrarahoitus, rahapuu,

palkkapäivä ja pikapankki

• toimii!
        terrarahoitus, rahapuu, kirjoitti:

palkkapäivä ja pikapankki

Terrarahoitus, Ferratum ja Pikavippi. Ne jotka väittää ettei noista saa niin syy on pelkästään omien mogien.

• rikosilmoitusta

niin kysy opelta samalla kirjoitetaanko maanantai
      isolla keskellä lausetta. Sen jälkeen voit iltapäivällä ratkaista Kennedyn murhan.

• on elämä tylsän puolista...

Kun netissä roikut ja tämmöisillä asioilla päätäsi vaivaat....Hanki elämä tai mene ainakin ulkoilemaan...

• Keskiviikkona

selvittää Itse Sampopankin ongelmat, sinun kaltaisista on huutava pula...HHAAAAAHAAAHOOOHOOOOOO

• joutunut mustalle

listalle! Joten uskokaa jo ettei sieltä mitään saa.

• sain lainan

pikatilistä, mutta en tiennyt että se on sinun mustalla listallasi. olenpa ensi kerralla varovaisempi.

• sait juu
        sain lainan kirjoitti:

pikatilistä, mutta en tiennyt että se on sinun mustalla listallasi. olenpa ensi kerralla varovaisempi.

Taitaa olla hillot ja vippipaikat lopussa kun pitää uusinta käyttää!!

• harmittaa,
        sait juu kirjoitti:

Taitaa olla hillot ja vippipaikat lopussa kun pitää uusinta käyttää!!

mutta voithan levittää mustan listasi elisen leivän päälle ja kuvitella, että se on aitoa tarjouslauantaimakkaraa. Minä se vaan lähden baariin, sorry.

• baariin on ollut
        harmittaa, kirjoitti:

mutta voithan levittää mustan listasi elisen leivän päälle ja kuvitella, että se on aitoa tarjouslauantaimakkaraa. Minä se vaan lähden baariin, sorry.

18v ikäraja. Tietty limudiscoon pääset! Voit sillä olemattomalla pikatilin satasella ostaa puffetista limua ja popcornia. Osta vielä aski paxia ettei henki haise!

• OLISIN OTTANUT
        baariin on ollut kirjoitti:

18v ikäraja. Tietty limudiscoon pääset! Voit sillä olemattomalla pikatilin satasella ostaa puffetista limua ja popcornia. Osta vielä aski paxia ettei henki haise!

osaa suruusi eilsentarjouslauantaimakkaravoileipäsi suhteen, mutta ehdin jo lähteä baariin....

• mukavaa iltaa
        OLISIN OTTANUT kirjoitti:

osaa suruusi eilsentarjouslauantaimakkaravoileipäsi suhteen, mutta ehdin jo lähteä baariin....

sitten vaan! Älä tuhlaa kaikkea tai joudut huomenna heti aamusta tänne norkoilemaan jos olisi auennut uusi paikka:D

• ailivi

kun ainakin minilainalla on sama numero johon viestit lähetetään..ja mulle tulee pikatilistä sama vastatus kuin minilainasta että emme voi myöntää haetun suuruista luottoa annetuilla tiedoilla

• totta kai

Oletteko koskaan ajatelleet mikä on koko pikavippihomman idea? Pikavippifirmoja ei ole perustettu sitä varten, että pyyteettömästi autettaisiin ihmisiä taloudellisissa vaikeuksissa ja lyhytaikaisessa rahapulassa vaan tarkoitus on tehdä rahaa omistajilleen. Mitä enemmän annatte kusettaa itseänne, niin sitä onnellisemmiksi teette ne, jotka istuvat pikavippifirmojen palleilla. Joten antakaa palaa vaan, ottakaa pikavippejä kaikilta mahdollisilta firmoilta mitä ikinä onnistutte löytämään, meneehän se firmoille syytämänne raha hyvään tarkoitukseen -jos ei suoraan, niin sitten "korkojen" kera perintäfirmalle!

• avannut tuttipulloteini

sai taas kavereidensa kanssa provo-pelissä paljon pisteitä skabassa kenen provo houkuttaa eniten vastauksia.

Jättäkää kommentoimatta näiden ääliöiden provoja, niin tämäkin palsta joskus siistiytyisi- sheriffihän ei sitä tee, kun käy täällä lukemassa viestejä ehkä kerran kuussa.

• harmistunut

hei älkää ottako pikatiliä tai yrittäkö vie vain viesteis rahaa eikä anna vippiä yritin talous kunnos ikääkin ei luotto häiriöitä muualta saanut näiltä en kokeilen ja testaan kaikki maksan ajalaan takasin fyrkkaa suomivippi ja bonuslaina tekevät samoin. onni laina paras ja rahapuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      24
      2978
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2872
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2198
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe