Helsingin Sanomissa esiinnyin rauhanomaisten valkohaalareiden johtajana, ja toimittaja kirjoitti, että meitä aktivisteja varten on vapautumassa yli 200 000 virkaa, kun suuret ikäluokat siirtyvät eläkkeelle.
Nämä virat tulevat meille, aktivisteille, polttopullonheittäjille, "kansan-kuokkavieraille" ym. taksinpotkijoille ja mellakkaturisteille. Meillä onkin kokemusta jopa kansainvälisten suhteiden hoitamisesta. Göteborgissa rikoimme kokonaisen kahvilan sisustuksineen.
Pian me olemme nauttimassa verovaroin kustannetuista työtiloista, joista voimme spammata nettiinkiin työajalla, ja kansa maksaa.
Kyllä me olemme niin hyviä!
Olen kuuluisa anarkisti...
...Rako Ruvella
5
144
Vastaukset
- Kemppainen
täällä taas spammaillaan uusilla nikeillä ...Mikset uskalla enää käyttää omaa nimeäsi ?
- Ruvelan kaveri?
Niin kerrohan.
- 'Freestyler'
Keneksi sinä minua oikein luulet?? Häpeisit edes, jos osaat!!
- 'Freestyler'
- kaksi
'Freestyler' kirjoitti:
kemppaisen skitsofernia senkun pahenee ... useat eri nimet ei riitä, nekin pitää viä monistaa.. voi voi Pekka parkaa..meinist sen Sannas luo niin se hoitaisi sua kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796