Mitä puljua suosittelette? Kokemuksia?
Olen tilannut muutamia, esim jonki aikaa tilasin esbc:n vetolinjaa, tosin on aika kallis että hieman halvempaa toivois kun ei pelikassakaan ole mikään suuri. Huono homma kun joutuu etsimään kerroinrajoilla itse vedot ulkomaille.
Profitbetin pro pakettia olen tilannut nyt kuukauden verran. Tulos on hieman plussalla tältä ajalta ja jatkoin tilausta toisen kuukauden. Plussana tuolla on seuranta vedoista jota kyllä toivoisi monelta muultakin palvelulta.
Profitbetin NHL vedoissa saa usein selvästi parempaa kerrointa muualta kuin vihjaavat, esim kun pelasivat Expektille alle 4,5 maalia kertoimella 1,87 niin Pinnaclelta sai samaan aikaan 2,00. Eipä kannata näköjään vetoja suoraan sisään laittaa ilman että tarkistaa kerroinvertailusta.
Tietäjät houkuttaisi myös, mutta ei kyllä jaksa alkaa soittamaan mihinkään vihjelinjaan. Sitten kun tarjoavat vihjeet netissä niin kokeilen ilman muta, mutta siihen asti saa riittää ilmaisvihjeet. Tietäjillä palautus on kuulemma kova, mutta näyttöjä ei varsinaisesti ole. Kokeilemisen arvoinen lienee kuitenkin.
Mitäs muita..Nimenomaan kokemuksia kaipailisin enkä niinkään mielipiteitä.
Kotimaiset vihjepalvelut?
4
1354
Vastaukset
- sulla
vaikeeta. Seuraa itse pelejä ja tee itse päätökset, mitä pelaat ja millä kertoimilla. ALÄ KÄYTÄ MITÄÄN VIHJEPALVELUITA! Minä en ole koskaan ostanut vihjeitä ja silti olen rutkasti voitolla!
- pelaajamaisteri
Gamblenetin MLB vihjeet on tosi hyviä. ESBC hallitsee NHL vedonlyönnin salat.
- 4 KUUKAUDEN KOKEMUKSELLA !
itse olen tyytyväinen ollut vetogurun sähköpostiasiakkaana.Ne lähettää vetovalintansa Centrebetille joka päivä ja voitolla ollaan.Ja voittokokonaisuuksia tulee keskimäärin ehkä viitenä päivänä viikossa,niitten runko pitää hemmetin usein..käy katsomassa www.vetoguru.com ...se kuukausipaketin hinta ei ollut kuin jotain 45-50 euron luokkaa,kuitenkon vaan jotain 1,50-1,60 euroa päivässä...siis tosi halpa verrattuna joídenkin minuuttitaksalaisten lässytyksiin puhelin palvelussa.
- Vedoista
Noista Profitbetin NHL-vedoista sen verran, että NHL totalseissa bookkerin säännöt ovat erilaisia. Osa antaa totalsit 60 peliminuutille ja toisilla otetaan jatkoaika ja rangaistuslaukaukset huomioon. Näistä säännöistä on syytä olla selvillä jos menee muualle pelaamaan kuin sinne minne vihje on osoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100