Kotimaiset vihjepalvelut?

LM_82

Mitä puljua suosittelette? Kokemuksia?

Olen tilannut muutamia, esim jonki aikaa tilasin esbc:n vetolinjaa, tosin on aika kallis että hieman halvempaa toivois kun ei pelikassakaan ole mikään suuri. Huono homma kun joutuu etsimään kerroinrajoilla itse vedot ulkomaille.

Profitbetin pro pakettia olen tilannut nyt kuukauden verran. Tulos on hieman plussalla tältä ajalta ja jatkoin tilausta toisen kuukauden. Plussana tuolla on seuranta vedoista jota kyllä toivoisi monelta muultakin palvelulta.

Profitbetin NHL vedoissa saa usein selvästi parempaa kerrointa muualta kuin vihjaavat, esim kun pelasivat Expektille alle 4,5 maalia kertoimella 1,87 niin Pinnaclelta sai samaan aikaan 2,00. Eipä kannata näköjään vetoja suoraan sisään laittaa ilman että tarkistaa kerroinvertailusta.

Tietäjät houkuttaisi myös, mutta ei kyllä jaksa alkaa soittamaan mihinkään vihjelinjaan. Sitten kun tarjoavat vihjeet netissä niin kokeilen ilman muta, mutta siihen asti saa riittää ilmaisvihjeet. Tietäjillä palautus on kuulemma kova, mutta näyttöjä ei varsinaisesti ole. Kokeilemisen arvoinen lienee kuitenkin.

Mitäs muita..Nimenomaan kokemuksia kaipailisin enkä niinkään mielipiteitä.

4

1310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla

      vaikeeta. Seuraa itse pelejä ja tee itse päätökset, mitä pelaat ja millä kertoimilla. ALÄ KÄYTÄ MITÄÄN VIHJEPALVELUITA! Minä en ole koskaan ostanut vihjeitä ja silti olen rutkasti voitolla!

    • pelaajamaisteri

      Gamblenetin MLB vihjeet on tosi hyviä. ESBC hallitsee NHL vedonlyönnin salat.

    • 4 KUUKAUDEN KOKEMUKSELLA !

      itse olen tyytyväinen ollut vetogurun sähköpostiasiakkaana.Ne lähettää vetovalintansa Centrebetille joka päivä ja voitolla ollaan.Ja voittokokonaisuuksia tulee keskimäärin ehkä viitenä päivänä viikossa,niitten runko pitää hemmetin usein..käy katsomassa www.vetoguru.com ...se kuukausipaketin hinta ei ollut kuin jotain 45-50 euron luokkaa,kuitenkon vaan jotain 1,50-1,60 euroa päivässä...siis tosi halpa verrattuna joídenkin minuuttitaksalaisten lässytyksiin puhelin palvelussa.

      • Vedoista

        Noista Profitbetin NHL-vedoista sen verran, että NHL totalseissa bookkerin säännöt ovat erilaisia. Osa antaa totalsit 60 peliminuutille ja toisilla otetaan jatkoaika ja rangaistuslaukaukset huomioon. Näistä säännöistä on syytä olla selvillä jos menee muualle pelaamaan kuin sinne minne vihje on osoitettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe