Mikä on Kaustinen? Hetken aikaa oon tätä "keskustelua" seurannu, ja koko ajan pahemmaks menee... kummaa.
Pisteitä kuitenkin itseironialle; niille, keneltä sitä on löytynyt. Mutta suurin miinus kaikelle asiattomalle paskalle, mitä täällä on suollettu. Eikös Kaustinen ole kuitenki the Paikka, joten kannattaisko vaan olla ylpeä omasta kunnasta?
Tai sitten täällä vaan on kerääntynyt kaikki palikat yhteen...
Muistakaa, että tämäkin kertoo muille ihmisille jotain Kaustisesta. Ja täältä ei sitä oikeaa kuvaa välttämättä löydy. Missä mahtaa olla asiallinen foorumi?
Koittakaa nyt joskus vetää samaa narua!
Mikä on?
Wannabe Kaustinen
3
668
Vastaukset
- 329842298342
Kaustisella on maailman paras pizza, paras äänentoisto ja grilliruoka, maailman parhaat bändit, komeimmat autot, parhaat tyypit, kunnanvaltuutetut, parhaat pelimannit, viisaimmat ihmiset ja kaikkien kovimmat naistenmiehet, kauneimmat tytöt ja parhaat urheilijat. Kaikkein kukkuraksi naapurista löytyy Veteli. Niin ja Kaustisella asuu maailman lukeneinta kansaa.
- Kemora
Kaustisilla on lisäksi vielä kaikkein vaatimattomimmat ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818