Mihin vois laittaa

kontakti-ilmotuksen

Hei
Mikä on ahvenanmaalla suosittu suomenkielinen lehti, johon vois laittaa kontakti-ilmotuksen?
Haluaisin tutustua ahvenanmaalaiseen tyttöön/naiseen, mielellään kaks kieliseen (uskon että lähes kaikki siellä on kaksikielisiä).
Itse tulen kaksi kieliseltä pohjanmaalta.

Kiitti jeesistä!

Terkkuja sinne kauniiseeen ahvenanmaalle.

6

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus kyllä on, että ahvenanmaalaiset eivät osaa suomea, eli eivät ole kaksikielisiä. En todellakaan tiedä yhtään suomenkielistä lehteä, jota täällä luettaisiin. Laita ilmoitus paikallislehtiin (Ålandstidningen tai Nya Åland, ruotsiksi), niin varmaan löydät jonkun kivan tytön, joka ehkä myös haluaa parantaa suomen taitojaan.

      • siellä sitten vapaita

        tyttöjä, jotka haluavat kontaktia suomen puolelle mantereelle, vai tykkäävätkö ehkä olla enemmän omissa porukoissa??

        Tämä kun vielä joku kertos, ennenku alkaa tehdä töitä ehkä turhaan asian eteen :)


      • minä tyttö olla kaksikieli

        Kyllä meitä olla montta jottka puhuu myös finska.Onko sinä iso vekotin?


      • mutta...
        siellä sitten vapaita kirjoitti:

        tyttöjä, jotka haluavat kontaktia suomen puolelle mantereelle, vai tykkäävätkö ehkä olla enemmän omissa porukoissa??

        Tämä kun vielä joku kertos, ennenku alkaa tehdä töitä ehkä turhaan asian eteen :)

        Ainakin yksi mies siellä oli vapaana minua varten.
        Monta vuotta häntä odotin elämääni ja vihdoinkin tiemme kohtasivat.
        Ainakaan hänelle ei ole ongelma, että asun mantereella.
        Suomenkieli hänellä "hiukan" hakusessa, mutta hyvin on tultu toimeen. Oma ruotsini on aivan surkeaa :(

        Ahvenanmaahan en ole vielä päässyt tutustumaan (valitettavasti), hän on aina vieraillut luonani, mutta tilanne korjaantuu mahdl pian.
        hiukan jännittää kyllä, kuinka onnistun sönkkäämään siellä ja tulenko lainakaan toimeen surkealla peruskouluruotsilla...epäilen että ruotsin kurssille joudun menemään .

        Aivan sama, menen vaikka kuuhun kunhan saan tämän ihanan miehen pitää itselläni!!


    • aviisi

      En lehdistä tiedä, mutta pistä ilmoitus ilmoitustaululle. Siinä Birkalinjen- terminaalin vieressä, Hot. Adloniin päin, ennen bussipysäkkiä on ilmoitustaulu lähes aina tyhjänä. Siihen mahtuu.

      • Seurannut

        On myös yksi erityinen paikka Maarianhaminan keskustassa.
        Siellä on pystytetty patsas Romani muuttajien kunniaksi. Siinä patsaan ojentavassa kädessä ilmoitus näkyisi varmaan kaikille Ahvenanmaalaisille ja muille ohikulkeville pulituunareille?


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2221
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      90
      979
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      106
      974
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe