Kuulin juuri Audimyyjältä, että uusi A6 esitellään Suomessa ensikeväänä, luultavammin toukokuussa. Myyjä oli saanut tiedon maahantuojalta.
Uuden Audi A6:n esittely toukokuussa
4
844
Vastaukset
- jjp
Älä viitti!Ihanko totta?....ja siinäkö on se sun elämäs?
- Matti
Onko maailma noin paha paikka sulle, että toistenkin harrastuksista pitää vittuilla? Mikä mahtaa olla sinun elämäsi? Mä olen jotenkin ymmärtänyt, että tyypit, jotka ajattelee tuolla tasolla eivät käyttäisi tietokonetta...
- Uusi audisti
Veikkaanpa, että omaksi sellaisen saa vasta pitkällä -04 syksyllä. Itse juuri ostin tätä vanhaa korimallia, kun arvelin, että vuosi vielä pitäisi odotella uutta. Toki uudessa mallissa on aina uutuuden vikojakin, että kiirus ei sikäli liene hyvästä.
- Audifan
Autobildin mukaan Audi aikoo positioida uuden A6:en vielä askelta enemmän premium-luokkaan. Tarkoittaa sitä, että hinnat tulevat kallistumaan reilusti ja käytettävät materiaalit huomattavasti paranemaan. Lisäksi ainakaan aluksi ei tule 4-sylinterisiä moottoreita kun 2.0 l dieseliin. Siten pienin bensakone on 2.4 l V6. Myöhemmin saattaa tulla 163 hv 1.8t ja 200 hv 2.0t neloskoneet mukaan, mutta niistä ei ole edes vielä päätetty.
Tsekatkaa www.autobild.de
Suomen hinnoilla varmaankin puhutaan, kuten BMW E60:n kohdalla, 50 k€ lähtöhinnoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872