Mitä mieltä olette?

Koira mies,..,

1 v metsästyskoira puri naapurin lasta
Koira oli kytkettynä hihnaan joka oli puussa kiinni
Koira löysi lähistöltä myyrän kolon ja alkoi vimmatusti kaivamaan ja vinkumaan.
Huomasimme että se löysi sieltä jotain ja leikki sillä naapurin nurmella mistä se löysi sen myyrän.
Menimme koiran luokse se antoi omistajan eli minun päästä lähelle eikä murissut.naapurin tyttö juoksi koiran ohi tai sen kolon luokse ja koira syöksy tyttöön ja puri sitä.Tytölle jouduttiin ompelemaan 3 tikkiä poskeen.
Kyllä tuo säikäytti pahemman kerran.
Koira sai lähteä tuon seurauksena!

3

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Pitää vaan tommosessa ottaa huomioon että kyseessä on metsästyskoira eli on kaiken liikkuvan perässä. (en tarkoita ihmisiä) Mutta kyllä moni koira on lopetettu juuri tuommoisten takia ja ihan hyvä, mutta pitää muistaa ettei vika ole koirassa vaan siinä kuka sen on opettanut tai jättänyt opettamatta !!

      • koiraparka

        Ei noin pienestä pidä koiraa lopettaa. Sehän oli varmaan leikistä vahinko. Eikä niitä lapsia nyt yleensä saa korkeasaaressakaan, joka häkkiin päästää. Uskon että se koira ilosta vain riehaantui ja puri vahingossa, luuli et pieni ihminen tulee ottamaan lelun pois. 1v. koira on vielä ihan lapsi leikkisä itsekkin. Ois kannattannut etsiä koiralle uusi kunnon koti, mielellään lapseton. Ku ei kaikki koirat pidä niistä.


      • Doro77
        koiraparka kirjoitti:

        Ei noin pienestä pidä koiraa lopettaa. Sehän oli varmaan leikistä vahinko. Eikä niitä lapsia nyt yleensä saa korkeasaaressakaan, joka häkkiin päästää. Uskon että se koira ilosta vain riehaantui ja puri vahingossa, luuli et pieni ihminen tulee ottamaan lelun pois. 1v. koira on vielä ihan lapsi leikkisä itsekkin. Ois kannattannut etsiä koiralle uusi kunnon koti, mielellään lapseton. Ku ei kaikki koirat pidä niistä.

        Mun mielestä tätä kyllä ei voi lapsen eikä vanhempien syyks laittaa. Eihän sitä pitäis omalla pihalla joutua purevaa koiraa pelkäämään!!
        Itse myös koira-ihmisenä ja äitinä olisin pakon edessä tehnyt saman ratkaisun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe