Onko minulla BED, kun tänään ja eilen tuli mässättyä suklaata ihan liikaa, yksi levy kumpanakin päivänä? Sen lisäksi eilen söin sämpylän, pari omenaa, lightlimsaa ja jonkun kahvijuoman. Tänään taas ihan liikaa, leipää, sen päällä juustoviipale, levitettä, salaattia ja leikkele, kahvijuomaa taas ja kokista lasi sekä lightlimsaa, hedelmiä muutama. Tuntuu niin pahalta ja mietin vain miten valtava luku näkyy huomenna vaa'alla. Vihaan itseäni. Monesti kun syön jonkin suklaalevyn, niin syön vähemmän pari päivää. Nyt saan varmaan olla syömättä ainakin huomisen ja ehkä ylihuomisenkin. Kuvottaa olla tällainen. En tavallisesti syö noin valtavaa määrää kuin viikonloppuna, yleensä kerran viikossa lauantaina menee suklaalevy, mutta yritän olla muuten juuri syömättä silloin. Minulla vaan on se ongelma, etten voi paastota kunnolla, koska tulee heti heikko olo ja meinaan pyörtyä. Painoindeksi on ainakin vielä n. 19, ehkä pikkasen yli.
Vastaukset 1
- Bediläinen.
.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371