En löytänyt sopivaa palstaa joten kerron nyt lyhykäisesti isästäni joka on köyhä espoolainen kiinteistövälittäjä, joka ei halua Kirkkonummen Habitan esimieheksi.
Tämä ei siis liity mitenkään Espoon Bluesiin!
Isäni vetoaa että saan kotonani ruuan mikä pitää paikkansa, mutta saahan ruokaa aikamonissa muissakin kotitalouksissa suomessa.
Toiseksi isäni on aika köyhä siksi se sanoo näin minulle!
Toki jos asuisin jossakin muussa suomen kotitaloudessa, saisin jopa Playstation 3:n ja Gran Turismo 5 Prologin.
Saisin jossakin muussa suomalaisessa kotitaloudessa paljon parenpaa kohtelua kun sielä missä nyt ...
Miksi isäni on köyhä!
2
124
Vastaukset
- Mmjklms
Kiekkofani < Hifk.Blues.Tps.ässät.ässät.Lukko.Ilves.Hpk ja jalkapallossa Hjk.Tps.haka ja Ipswich.Tottenham Hotspur.Leeds united.Manchester City.Vfb stuttgart.Jääkiekon Nhl Ny rangers ja Montreal canadiens
- titanic
Kiekkofani < Hifk.Tps.Blues.Ässät.lukko.Tappara.Hifk.Tappara.Blues.Hifk.Tps.Hpk.Ilves.Tappara.Hifk.ässät.saipa.pelicans.Hpk.Tuto.Ilves.tappara
Futisfani Hjk.Tps.Haka.Tamu.Fc Lahti.Hjk.Fc Lahti.Hjk.Tps.haka.Kotkan tp.Haka.Fc Lahti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442