Minkähänlainen lienee tämä (www.eurocardgold.fi) verrattuna Dinersiin ja Amexiin? Bonuksia näyttää kertyvän silläkin ja kelpaavuus MasterCard-systeemin mukainen eli huomattavasti laajempi.
SEB:n Eurocard Gold
3
2884
Vastaukset
- hoitaa jo maassamme
Dineria eli toivottavasti olet hoitanut Dinerisi hyvin, jos meinaat tuota hakea. Velipoika , jolla
on Diner( hyvin hoidettu) haki ja sai alustavan myönnön, normiliitteitä pyysivät lisäksi eli palkkanauha ja verotuksen erittelyosa- sen lisäksi piti tehdä kirjallinen erillinen perustelu
miksi pitäisi hänelle myöntää tuo eurocard ja mihin meinaa sitä käyttää. En minä ainakaan ole
kuullut että missään korttia hakiessa olisi pitänyt moinen tehdä. Velipojan vuositulot n. 60.000 euroa- joten ei tehnyt moista "selvitystä" vaan haki sitten Ikano-rahoitukselta Ideapark-visan. - iskä la 4 lasta
näin aikuisen silmin,
näytti lapselliselta, eihän tuossa ole mitään tarpeellista etua, vai mikä on OIKEAA etua ?
toiseksi hinta kova,
Perhekortin hinta on 30 € / vuosi, Nordea visa on 16 €/vuosi, kortti ja rinnakkaiskortit.
Pahinta oli,
jos kortti katoaa, kuinka toimii peruutuspalvelu, kun näytti olevan muista palveluista erillään.
Vanhalta ja tutulta tuntui nimi,
mut kortti oli erikoinen,
en kyllä ottaisi, jos ei jotenkin sitä todella tarvitsisi.- AMEX/Mastercard toimii
Ainakin hakemuskäsittely prosessi oli aivan hanurista kun ensin väkisin sen myivät kauppakeskuksessa mulle. "Myyjät" ei tienny kortista juuri mitään ja koitin ottaa asiakaspalveluun netin kautta yhteyttä niin vastaus kesti viikon!! Puhelimella sentään pääsi läpi kun jakso odottaa.
Noh, onneks kortista ei tarvii mitään maksaa jos sitä ei käytä koskaan. (vuosimaksu 50e tai 5e/kk niiltä kuukausilta kun tulee lasku). Enkä sitä kyllä aio käyttääkkään. Kun jaksais niin lopettaisin koko p****n heti alkuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181